Další část www je hlavně o Leah a Sethovi. Nese název Překvapení, tak ať se vám líbí. :)
14.09.2009 (09:30) • Ellescifi • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1612×
Cestou jsem si zase uvědomila, že je štěstí, že jsem se rozhodla se neostříhat úplně. Vzdát se svých vlasů? To by byl děs. Když jsem se začala proměňovat, měla jsem různé pohnutky na ulehčení momentální situace, ale ty na zbavení se vlasů jsem rázně ignorovala, i když mi to bylo několikrát doporučeno všemi ve smečce. Zkrátila jsem si je jen k ramenům, a teď už mi zase dorostly, na což jsem spoléhala. Nicméně budu je muset zase zkrátit nebo budu za chvíli vláčet srst po zemi.
Neskutečně jsem se těšila na Embryho. Nebyla jsem si jistá, jestli už si vyřídil, co potřeboval, ale rozhodla jsem se počkat na něj prozatím v lese, kde jsme nocovali. Věřila jsem, že mu dojde, kde mě hledat - pokud bude mít zájem.
Až teď mi došlo, že než jsem vstoupila do Cullenovic domu, zmínil se Jake, že Seth uvnitř něco řešil s Edwardem, ale že jsem ho tam nikde neviděla... Asi mezitím odběhl pryč, nejspíš zadními dveřmi nebo oknem. Nechtěl se se mnou potkat? Proč? Proč?
V tu chvíli jsem ale ucítila další vědomí.
Sethe?
Leah! Tak co?
Proč nejsi u Cullenových? Jake říkal, že jsi tam byl, ale než jsem se tam dostala já, tak už jsi tam nebyl, neměla jsem pocit, že se tam chystáš, když jsme spolu mluvili, ale doběhl jsi tam první, a přitom jsi tam nebyl- Asi by se dalo říct, že jsem se sama ztratila ve svých myšlenkách, ale Seth jim zřejmě porozuměl, protože mi to hned vysvětlil.
Jen jsem si něco ověřoval u Edwarda, a protože jsem nevěděl, jestli to s Embrym smím Cullenům říct, tak jsem to skrýval seč mi síly stačily, jenže v tom nejsem tak dobrý jako vy dva s Jakem, tak jsem to urychlil a hned odběhl. Doufal jsem, že se proměníš než půjdeš za Embrym, takže ti to budu moct říct... Jinak zrovna běžím do La Push, ale to poznáš, co? Ty ale běžíš jinam- zarazil se.
V pohodě, v pohodě, uklidňovala jsem ho. Klid, bráško. Já mam namířeno kus od Charlieho domu.
Není tam máma? zajímal se.
Je, ale za ní teď nejdu, připustila jsem.
Pochopil rychlostí blesku. Už mlčím, řekl a vševědoucně se pro sebe usmál.
Sethe!
Ale no tak, sestřičko. Nic jsem neřekl. Jeho radost a pobavení byly cítit v každém jeho slově. Možná proto jsem se v tom víc nepitvala a oplatila mu v myšlenkách radostný úsměv. Mimochodem - dneska už se asi neproměníš, že?
Uvidíme. Možná se proběhneme.
Hele ale upozorni mě, že nejsi sama než budu mít sám příležitost to zjistit, ano? Asi bych si to nechal ujít.
Haha.
Myslím to vážně. Řekni mi to a já se ti budu klidit.
Dík, to není nutné. Určitě nebudeme dělat nic, co by Setha rozptylovalo nebo... snad pohoršovalo. Ono ve vlčí podobě to jde těžko.
O tom to není. Třeba to jednou uděláš ty pro mě.
Že to někdy udělám já pro tebe...?
Chvíli mi to trvalo, než mi došlo, co tím chtěl říct. A pak mi to docvaklo.
Cože? Co? Seth někoho má? Seth? Seth? Můj malý bráška? Jak je to možné... proč nic nevím? Jak to mohl utajit? To prostě není možné...
Už nejsem tak malý, Leah, podotkl tiše v odpovědi na moje myšlenky.
Je ti teprve šestnáct let... technicky vzato patnáct, nedala jsem se.
Šestnáct je akorát. Podívej se na sebe. Jsi šťastná, protože máš Embryho. Jake je šťastný, protože má Nessie, Edward má Bellu, Alice Jaspera, Emmett Rosalii, Carlisle Esme. Chvíli se odmlčel, pak tiše pokračoval. Sam má Emily, Jared je šťastný s Kim, Paul s Rachel... Quil je spokojený s Claire. Nejsem si jistý, že se chci otisknout, ale mít normální lidský vztah by nemuselo být až tak špatné. Neměj mi to za zlé.
Na chvíli mi vyrazil dech; netušila jsem, že se na to dívá z tohohle pohledu. Jenže to nebyl jeho názor. To byl můj názor. Jacobův. To my jsme se nechtěli otisknout, ačkoli Jakovi to nevyšlo. Chtěli jsme si zachovat svobodnou vůli, což u mě stále trvá. Jake není schopen se na delší dobu od Nessie odloučit, to samé je s Jaredem, Quilem, Paulem a... Samem. Já o otisknutí nestojím, připadá mi zbytečné a zavazující. Příliš zavazující. Jenže nechtěla jsem to nikomu vnucovat, v žádném případě. A tím míň Sethovi. Přesto jsem to udělala - cítí to v mých myšlenkách, pocitech a neustálém zaujetí proti většině vlčích věcí.
Tohle není tvoje vina. Jsme sourozenci, na to nezapomínej, časem by mi to došlo stejně, bez ohledu na tvé pocity. Máme to prostě v krvi.
Nespoutanost?
Nespoutanost.
Myslíš to vážně? Máš vztah s nějakou dívkou? Jak jsi to mohl před námi utajit? Ještě před chvílí jsi tvrdil, že jsi od Cullenů odběhl proto, aby nezjistili to o mně a Embrym, že neumíš skrývat myšlenky jako my s Jakem... Zamyšleně jsem minula několik vysokých smrků a přeskočila potok.
Nejde mi to tak dobře, ale poslední dobou jsem to hodně trénoval, řekl. A jestli jsem před Edwardem něco skrýval, tak to nebyl jen tvůj vztah s Embrym, o kterém teď už stejně ví. Nebo ne?
Ví, potvrdila jsem mu jeho odhad. Přesto mi na tom něco nesedělo. Jakovi jsi to řekl?
Hmm, ještě ne.
Je to člověk, předpokládám. Jiná vlčice tu snad není, ne? zasmála jsem se sarkasticky, ale pak jsem zvážněla. Tak to vybal. Kdo je to?
Nevím, jestli se to chystal schovat, ale hlavou mi probleskl obličej hezké dívky, kterou jsem vídala v La Push. Není to Moise?
Je, potvrdil radostně, že nemusel nic vysvětlovat.
Kde jsi k ní přišel? Není starší?
Je jí jako mně, zatvářil se uraženě.
Technicky nebo prakticky?
Prakticky!
No dobře, dobře, uklidni se, nechtěla jsem rejpat, začala jsem ho uklidňovat, protože jsem opravdu neměla v úmyslu mu nijak křivdit. Tak jak jsi ji potkal?
Je to Kimina kamarádka.
No dobře, to jsem si mohla odvodit. Ale kde jí potkal, to už mi neřekne.
Byl jsem s Jaredem na pláži, měl tam s Kim sraz, a Moise přišla s ní... Bylo to fajn. Od té doby se vídáme, dodal neochotně.
Vnímala jsem, že to myslí naprosto vážně. Jenže mně na tom pořád něco nesedělo. Tohle není běžné a bude to problém, uvědomila jem si. Mimo radosti se Sethovi do myšlenek míchalo očekávání mé reakce, a ještě něco...
Čekáš, že to vysvětlím Jakovi?? To si děláš srandu? Čekáš, že ode mě to přijme líp? Znáš snad pravidla, ne?
A ty je neporušuješ? odsekl napruženě a také přeskočil potok, ačkoli jinde než já.
S Embrym? To si děláš srandu? Řekla bych: Přemejšlej než něco řekneš, jenže vzhledem k okolnostem bych měla říct spíš: Jak tě něco takovýho vůbec mohlo napadnout?
Hele neokecávej to. Neporušuješ je?
Rozhodně ne. Kdežto ty s Moise je porušovat budeš. Jak to před ní chceš utajit?
Třeba nebudu muset... Možná mi ji Jake nezakáže.
Tomu snad sám nevěříš.
Proč by ne? Je z La Push, je to Kimina kamarádka. Kim by jí to mohla líp objasnit. Moise by to pak přijala mnohem líp. Jsem si jistej, že to nikomu neřekne.
Chvíli jsem přemýšlela nad jeho slovy. Kdy jste byli na té pláži? zeptala jsem se nakonec. Koneckonců jestli to s ní bere takhle vážně, zajímalo by mě, jak dlouho se vídají, když jí chce prozradit to nejdůležitější.
Znám jí několik měsíců.
Měsíců? Jak jsi to dokázal před námi tak dlouho utajit? zeptala jsem se udiveně a málem jsem narazila do obrovského dubu, který se mi připletl do cesty. Chtěla jsem se mu vyhnout zleva, ale hned za ním byl další, který jsem také málem smetla. Naštěstí byl mladší, tím pádem užší, a já jsem se mu zvládla vyhnout. Pro jistotu jsem zpomalila. Kdoví jaké zprávy pro mě ještě má.
Říkal jsem ti, že jsem cvičil, usmál se. Kromě toho tu bylo dost věcí k přemýšlení. Nemusel jsem se zabýval nutně jen svými myšlenkami. Navíc vy dva jste byli oba mírně řečeno slepí ke všemu kolem. Jake kvůli Nessie a ty kvůli své zatrpklosti. Ani netušíš, jak jsem rád, že jsi se dala dohromady s Embrym.
Poslouchala jsem to jako příběh někoho jiného. Tohle nemůže být život mého brášky, je mu teprve šestnáct. Nikdy se neprojevoval, natož takhle. Proč jsem si žádných změn nevšimla?
Nevšímala sis skoro ničeho, podotkl jemně. Nemám ti to za zlé, měla jsi toho hodně. Ale opravdu jsi byla lhostejná prakticky ke všemu. Kromě Jaka, samozřejmě.
Co tím chceš říct?
Že kromě svého nejlepšího přítele jsi ignorovala, co se dalo.
Ignorovala? Vyrazil mi tím slovem dech. Jistě, byla jsem trošičku apatičtější než dřív, ale účastnila jsem se všeho... dokonce jsem změnila působiště. Ale nikdy jsem přece nikoho neignorovala. Jestli to tak bylo, tak jsem se chovala hůř než jsem zamýšlela. Jake že je můj nejlepší přítel? Jeho největší přítelkyní je kromě Nessie Bella.
Bella je jeho bývalá obrovská láska, teď ji bere jako přítelkyni. Nessie miluje celým srdcem. Ne, že by měl na výběr, dodal trochu nejistě. Ale ty - ty jsi jako jeho sestra. Jeho největší přítel, se kterým sdílí všechno!
To s tebou taky.
Mě bere jako dítě. Nebere mě jako tebe, řekl bez stopy emocí a cítila jsem, jak v mžiku proběhl celou louku uprostřed lesů okolo La Push.
A z tohohle důvodu si myslíš, že mě poslechne? vrátila jsem řeč zpátky k tématu.
Pokud bys to zkusila, nemůže to být na škodu. Chci jen jeho svolení, nehodlám jí to říkat, dokud to nebude nezbytně nutné. Ale rád bych měl jistotu, že to udělat můžu.
Nepřemýšlela jsem ani chvilku, protože by to nemělo smysl. Udělám to pro tebe, ale nic neslibuju.
Děkuju ti, Leah! A teď mi řekni, jak to dopadlo u Cullenů.
Nechala jsem na povrch vyplout veškeré myšlenky, týkající se poledního rozhovoru. Bylo to pro mě jednoduché, protože už před pár minutami jsem dorazila na místo, kde jsme s Embrym spali. Mohla jsem se plně soustředit.
To je skvělý!
Jo, je to dobrý, že se to urovnalo. Koukni, zkusím si o tobě promluvit s Jakem, ale do té doby se to před ním snaž skrýt, ať mám čistou půdu. Teď se jdu proměnit, nechám ti chvilku pro sebe.
Dobře, tak si to užij, a včas mě upozorni.
Upozorním, řekla jsem bez zbytečných keců okolo.
Ještě jsem zahlédla, jak minul moje oblíbené borovice pár kilometrů od La Push, a s divokým chvěním, které to vždy doprovázelo, jsem se proměnila do lidské podoby s radostným očekáváním příjemného odpoledne.
Autor: Ellescifi (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek WereWolfWoman 11. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!