Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zahnula jsi mu s upírem!, Prolog


Zahnula jsi mu s upírem!, PrologTak a jsem tady s novou povídkou. Mojí spoluautorkou bude nathalkasimova, ale příští kapitola bude ode mě. Jinak k povídce... Bella má kluka, Edward má holku. Takže v čem je problém? Co se stane, když najednou mají ti dva volnou cestu a nikdo jim v ničem nebrání? P.S.: Máme pokračovat?

Prolog

Proč je život tak složitý? Proč nemůže jeden člověk milovat jiného a zůstat s ním napořád. Proč? ptal se Osud sám sebe. Chodil po Zemi a staral se o lidi. Občas se mezi nimi objevili i nějací vlci nebo upíři. Jako zrovna nedávno. A tam začíná náš příběh…

Edward

„Edwarde, pospěš si!“ volala na mě Alice. „Přeci ji nenecháš čekat?!“
„Už jdu!“ zavolal jsem na sestru. Byla hrozně otravná, co se týkalo mého vztahu s Ellou. Ella byla lidská dívka, se kterou jsem se seznámil ve Forks na střední. Vlastně jsem o ni ani moc nestál, ale ona o mě ano. A já jí nechtěl ublížit.
„Vážně? Nějak to nevidím!“
„No tak, Alice.“
„Edwarde, pokud si nepospíšíš, odejde ti s jiným. A jestli ti ani tohle nenapomůže, abys sešel dolů, tak pošlu Rose, aby se podívala tvému miláčku na zoubek.“
 
Tak tohle se mnou opravdu hnulo. Rychle jsem vyskočil, oblékl si oblečení, které mi vybrala Alice, zatímco jsem se sprchoval, a upířím tempem seběhl schody do velkého obývacího pokoje. Tam se právě celá rodina dívala na televizi.
„No vidíš, jak ti to jde,“ pousmála se Alice. „A dokonce to šlo po dobrém. A teď už běž, nebo ti opravdu uteče s Newtonem.“
„Alice a proč jsi ji místo mě pozvala na rande?“ ušklíbl jsem se na ni.
„Jen se nemrač, Edwarde, jednou mi za to poděkuješ. Ale jestli chceš opravdu vědět proč, pak kvůli tomu, že mi vadilo, že jsi stále ještě sám. Jak si to mohl vydržet? Devadesát let? No, ale to je teď jedno. Už běž. A užijte si to,“ řekla a otočila se k televizi.
 
Já jsem odešel do garáže, kde stálo mé milované auto. Nic na světě jsem snad neměl radši. Ale vlastně měl. Svou rodinu. Nesmrtelnou rodinu upírů. Ano, vím, že je to nemožné. Ale já i má rodina jsme upíři. Jen nejsme takoví jako ostatní našeho druhu. My se živíme pouze krví zvířat. Ale i tak jsme pro obyčejné lidské bytosti nebezpeční. Ella nevěděla, co jsem já a má rodina zač. A to bylo snad i dobře.
 
Nasedl jsem do auta a jel k Elle domů. Měl jsem ji vyzvednout a následovně i vzít do jednoho klubu v Seattlu. Místa nám pochopitelně rezervovala Alice. A stejně tak i domluvila rande s Ellou. Proč mi to jen dělá? Vadí jí snad, že jsem sám a rád? A když už dohazuje, tak proč zrovna Ellu? Neříkám, že není hezká, ale prostě to není můj typ.
 
U Elly jsem zazvonil a během pár vteřin se dveře otevřely. Vyšla z nich Ella a měla na sobě hezké minišaty s hvězdami. Vypadala nádherně, ale stejně jsem to nedovedl plně ocenit.
„Ahoj, Edwarde!“ usmála se na mě. Jediné, čeho jsem si až doteď nevšiml, bylo klapání jejích přespříliš vysokých podpatků. Nikdy jsem nedokázal pochopit, proč ženy vlastně chodí na podpatcích. Protože byly moc malé jako v Alicině a Ellině případě? Těžko říct…
„Ello, rád tě vidím,“ donutil jsem se k úsměvu, ze kterého šly dívky do kolen. A stejně to bylo i u Elly.
„To bych měla být spíš já ráda. Dlouho jsme se neviděli,“ podotkla. Ale hned ke mně přistoupila blíž. Čekala na polibek.
„Ello, myslím, že bychom měli jet. Nebo zavřou,“ odstoupil jsem o pár kroků dozadu. Jasně, že jsem ji chtěl políbit, ale bál jsem se, že bych se neovládl. A to by byl problém.
„Co se děje, Edwarde? Ty mě nemáš rád?“ podivila se.
„Cože, jak jsi na to přišla, Ello?“ dělal jsem překvapeného.
„Vždyť ti nikdy nevadilo políbit mě. Tak proč najednou jo? Že ty máš jinou a dneska mi to chceš oznámit?“ rozvzlykala se.
„Ale Ello, jak tě to mohlo napadnout,“ pousmál jsem se. Ale okamžitě jsem jí nabídl rameno, aby se mohla vyplakat. Doufám, že použila voděodolnou řasenku. Je to moje oblíbená košile a nechci ji mít zničenou. „Tak pojď už.“
Ještě dvakrát popotáhla a pak se nechala dovést ke mně do auta. A mohli jsme vyjet…


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zahnula jsi mu s upírem!, Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!