Isabella Marie Swan Dellon je nejmocnější upírkou na světě. Krom Volturiů existují totiž i Dellonovi, právoplatní nástupci trůnu. Dellonští upíři jsou trochu jiní než ostatní. Co když ale Isabellu přestane bavit život nástupkyně trůnu a bude chtít pryč? Pustí ji otec? A jestli ano, koho tam potká? Poddá se své zamilovanosti i když je to zakázané, nebo tomu unikne?
10.09.2010 (16:45) • Cullengirlka • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 2691×
Je to moje první kapitolovka a psala jsem jí narychlo. Asi nebude moc dobrá, ale ocením kritiku. Ať dobrou, či špatnou. Díky vaše Cullengirlka
Prolog:
„Dejte mi už konečně pokoj!“ zakřičela jsem na Joshe a Patricka. Ti dva mě zbožňují už padesát let a já stále nemůžu přijít na to, jak se jich zbavit.
Jmenuji se Isabella Marie Swan Dellon a jsem jedna z nejmocnějších upírek světa. Patřím k rodu Dellonů, což je královská rodina. Já vím, asi vám přijde divné, že to nejsou Volturiovy. Víte, oni byli královská rodina, ale pak se můj otec rozzuřil na svého bratra Ara a tento post mu sebral. Říkáte si, jak? Totiž on měl být prvním nástupcem na trůn, ale chtěl žít poklidný život-neživot. Poté Aro, začal vraždit ze strachu a upíří druh se začal zmenšovat. Naše řady se tenčily a rod Dellonů povstal.
Asi vám je divné, jak to, že jsem upír a přesto mám otce. Já se narodila jako poloupír. Má matka byla člověk a můj otec upír. Ona se jmenovala Jane a on Max. Potkali se v ulicích Doleru. To je jedno takové městečko ve Španělsku. Je to vlastně naše sídlo. No a poté se do sebe zamilovali. Už to bude 200 let. Požádal ji o ruku a ona otěhotněla. Den po svatbě mě porodila. Zůstala s námi ještě týden a poté utekla. Nikdo nevěděl, kde ji hledat. A tak jsme zůstali s otcem sami.
Před 100 lety u mě nastali komplikace a museli mě proměnit v plnohodnotného upíra. První dva roky jsem byla na všechny naštvaná, ale pak jsem si to oblíbila. Líbilo se mi to víc než poloupírství. Ta rychlost a síla. To, že nemusím jíst, teda kromě sání krve. Spánek mi zůstal. Nikdo neví proč, ale dokážu spát. Nikdy se neunavím, jen prostě dokážu kdykoliv chci usnout.
Avšak celý náš rod se může pyšnit tím, že nepije lidskou krev. Kdyby nás potkal normální upír živící se lidskou krví, myslel by si, že ano. Ale za to můžou naše oči. Máme je hnědo-rudé a velice tmavé. Celí jsme tmavší. Naše vlasy jsou většinou rovné a tmavé. Kůži máme bledou, ale opět o několik odstínů tmavší. Jsme nádherní. A to doslova. V našem rodě neexistuje nikdo, za kým by se lidé neotočili. Vlastně ani upíři nám neodolají. Aro se nás snažil nalákat k němu. Pro nás je ovšem důvěra a věrnost to hlavní. Jsme čestní a poslušní.
Další vládci jsou Lean, Darius a Vamon. Leanovi je osm set let a tím je nejmladší z vládců. Darius má kolem dvou tisíců let, Vamon je už tak starý, že si to už ani nepamatuje. Jisté je, že je jedním z nejstarších upírů a mému otci táhne také na dva tisíce.
V mé osobní gardě jsou Spike, Angel, Stefan, Damon, Amy, Elena, Ilja a Kate. Dávají na mě pozor a pomáhají mi. Chodí všude se mnou, až to je někdy otravné. Jsou to ale skvělí lidičky. Spíše upírci. Tvoří páry. Angel je s Elenou, Spike je s Amy, Damon je s Kate a Stefan s Iljou.
Kdykoliv si na něco vzpomenu, mám to. Už mě to nebaví. Jen na pár měsíců odejít. Mám to. Už jednou mi to navrhovali, ale já odmítla. Pojedu pryč. Daleko odsud. Pojedu do Spojených Států. Do malého městečka jménem Forks ve státě Washington. Budu tam studovat střední školu a nikdo mě tu několik měsíců neuvidí. Jdu jim to oznámit a zbalit se.
Autor: Cullengirlka (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Zakázaná láska - prolog pilot:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!