Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zápisky jedné lásky - 5. kapitola

Hahaha


Zápisky jedné lásky - 5. kapitola Já vím, jsem hrozná, ale teď vážně nemám moc času. Snažím se si ho najít aspoň trochu, ale čekají mě závěrečné písemné a ústní zkoušky a já se na ně musím učit. Tuhle kapitolu jsem dala dohromady při biflování algebry. A teď něco málo k ději: Bella si přečte další zápisek deníku její babičky Kathrine, která ji v minulém díle navštívila. Bella si ale myslí, že její návštěva byla pouze sen.

5. kapitola

Jen sen

 

Když jsem se ráno vzbudila, okno mého pokoje bylo otevřené a na houpacím křesle ležel deník mé babičky, ale bez fotek. Pomalu jsem vstala z postele a šla ke křeslu, které stálo kousek od stolu s mým počítačem. Natáhla jsem se po deníku a otevřela ho na stránce, kde byla daná záložka.

 

 

Neděle, 10. dubna, 8:00 večer

Milý deníčku,

můj život tady ve Forks se začíná zlepšovat. Poznala jsem toho Edwarda Cullena, co o něm všechny holky mluví, a musím říct, je to fakt kus! Klidně bych si dala říct, ale kdo by si začal něco s osmnáctiletou mladou matkou? Nikdo. Žádný slušný chlap se nechce starat o malého haranta, co pořád jenom řve. Neříkám, že to dítě nemám ráda, ale upřímně, leze mi to už pěkně krkem a neustále mě bolí hlava. Vůbec se nevyspím, protože to děcko chce každých pět hodin jíst.

Ve škole se se mnou nikdo nebaví, protože jsem mladá matka a dcerunka bohatého tatíka. Poprvé v životě bych chtěla být jako ostatní lidi tady ve Forks. Mít normální rodiče a opravdové přátele. U nás doma, v L.A., byli všichni zazobaní a věci jako těhotenství byly naprosto běžné. Všichni rodiče to brali jako součást dospívání, protože oni nebyli jiní, ale mí rodiče ne. Oni mě vyhodí z domu a dělej si, co chceš. Alespoň že mi dali nějaké peníze a sehnali ten dům. Nevím, co bych dělala.

Hrozně moc bych se chtěla vrátit do Los Angeles, ale nemám se tam kam vrátit. Moji takzvaní kamarádi se na mě vykašlali, když už nemám zdroje mých rodičů, přítele už taky nemám a rodiče mě nechtějí ani vidět. V Kalifornii nikoho nemám, v celé Americe už nikoho nemám. Nejbližší příbuzní bydlí v Evropě a buďme upřímní, do Evropy se mi jezdit nechce. A navíc neumím francouzsky.

Můj bože, Charlie zase pláče. Je čas krmení. Ach jo…

 


„Edward Cullen?“ pomyslela jsem si. „Není to ten kluk z těch fotek?“ Rozhlédla jsem se po pokoji a začala hledat malou hromádku černobílých fotek, jenže nikde jsem ji neviděla.

„Nedávala jsem je na noční stolek?“ přemýšlela jsem nahlas. Byla jsem doma sama, takže to bylo celkem jedno. Táta jel na ryby, alespoň mi to večer říkal, a nikdo jiný tady s námi nebydlí.

Přešla jsem k nočnímu stolku, ale fotky tam nebyly. Nebyly ani pod postelí, polštářem nebo dekou. Dívala jsem se i pod uvolněné prkno v podlaze, kde jsem je našla, ale tam taky nebyly. Když jsem si vybírala oblečení, prohrabala jsem skříň, ale jediné, co jsem našla, bylo album s fotkami z mého dětství. Prohledala jsem šuplík v nočním stolku, celý psací stůl i šuplíky, kde jsem měla spodní prádlo, tašky a letní oblečení. Nikde ale nebyly k nalezení. Začínala jsem panikařit, že je našel táta a vzal si je, a tak jsem vyběhla z pokoje a začala prohledávat i jeho ložnici. Ale tam taky nebyly. Sešla jsem schody a hledala i v přízemí, ale nikde jsem je nemohla najít. Nenašla jsem je ani v kuchyni, ani v obývacím pokoji, ve vstupní hale nebo koupelně. Kdyby je našel táta, nechal by je nejspíš ležet buď u mě v pokoji, tam, kde je našel, nebo je položil na stůl v kuchyni. Ani na jednom místě nejsou. Nevěděla jsem, co mám dělat. Ani nevím proč, ale něco mi říkalo, že ty fotky musím najít.

Když vtom jsem si vzpomněla na babičku Kathrine. Ale to byl jen sen. Nemohla být skutečná. Ne, byl to jen opravdu živý sen. Vypadala jako živá, ale ona nežije. Je už dávno mrtvá. I kdyby po odchodu z Forks ještě žila, byla by teď už mrtvá. Muselo by jí být nejmíň osmdesát pět. A ona, ta žena v mém snu, nevypadala rozhodně na osmdesát pět. Té ženě mohlo být maximálně dvacet.

Potřebovala jsem si vyčistit hlavu. Takže jsem to hodila za hlavu, popadla věci na koupání a ze skříně vytáhla trupky a černé tričko s velkým potiskem a šla se osprchovat. Za hodinu mám být u kadeřníka, měla bych si pohnout. Fotky budu hledat ještě večer nebo odpoledne.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zápisky jedné lásky - 5. kapitola :

 1
9. sladke_lizatko
13.07.2011 [13:55]

ivááááá suhlas !! naco to pisete ked to NI NEDOPISETE ASPON SI PRIPRAV PAR CLANKOV DO PREDU A DAVJ ICH POSTUPNE PO JEDNOM .... ABY SME SA MALI NACO TESIT !!! KED TU PRIDEM A VIDIM VELKE HOVNO TA SI DAKEDY POMYSLIM ZE TO NEMA SANCU A CHODIM TU CORAZ MENEJ "!!!! A UZ SI POMALI HLADAM COSI INE BO JAK VIDIM NEMA TO VIZNAM !!!

8. Shelly IvušQa Nessie
13.07.2011 [12:22]

Však Kika ja ako tento clánok je supér ale nechápem začne to písať a potom nič s toho Emoticon Emoticon Emoticon mňa nebavý stále pozerať či už napísala alebo pridala nový článok raz to určite urobý a ja už na to zabudnem ale cjhcela by som vedieť ako sa to bude vyvýjať dalej Emoticon Emoticon no čítala som vášeň to je umňa na 1 mieste ale toto je na druhom možno keby dala nové články bolo by pred vášnou Emoticon Emoticon Emoticon Prosím Nápíš už niečo strašne rada to čítam aj do kola Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. sladke_lizatko
09.07.2011 [16:45]

PáNA je to super velmi sa mi to páči .viem ocenit ppretože už som čital vela pribehov ale ten je dobry ... no len needokeáážem sa dostad do deju ked hrozne dlho nic nepííšs už ked si sa rozhodla pisat tak poriadne .. Mna osobne nebaviíí čakat na daslsiu kapitolu :( !!! A asi ked to pojde takto dalej asi to preatanem aj citat :( TYCH PET KAPITOL SOM MALA ZA POL HODINY ORECITANE !! trebalo by si pohnut !! Emoticon

21.06.2011 [17:51]

eMCullenSkvělá kapitola! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.06.2011 [21:04]

AlliceVolturiCullen Emoticon Emoticon

20.06.2011 [20:59]

Veubella Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.06.2011 [20:35]

LuLuu Emoticon Emoticon Emoticon

20.06.2011 [20:23]

SiReeNČlánek jsem ti opravila, ale byla bych moc ráda, kdybys příště neignorovala komentář, který ti napíše admin. Vypsala jsem ti, v čem chybuješ, přesto sis většinu chyb neopravila.
Pokud si s gramatikou nevíš rady, najdi si v Pomoci autorům korektora, který ti články bude opravovat. www.stmivani.eu/40-pomoc-autorum/pomoc-zacinajucim-autorom/
Díky. Emoticon
Mimochodem, co jsou to "trupky"? Nic takového neznám.

Obrázek sis taky neopravila, proto jsem ti jej nahrála do galerie. Příště prosím vkládej do příslušné kolonky tento odkaz: www.stmivani.eu/gallery/Zapiskyjednelasky.jpg .

20.06.2011 [18:57]

SiReeNAhoj, článek ti musím vrátit, máš v něm příliš mnoho chyb. Při opravování se zaměř především na:
- Čárky,
- Překlepy,
- Y/I,
- Přímou řeč,
- Semnou -> se mnou,
- Francouzky -> malé písmeno na začátku a "zs", tedy francouzsky.
Oprav si také perex obrázek, máš ho příliš velký. Může být buď do 10 kb, nebo do 100 px na výšku (do 20 kb).
Až si článek a obrázek opravíš, zaškrtni "Článek je hotov", dřív ne. Díky. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!