Bellina babička Kathrine si vedla deník, který si vždy schovávala pod jedno uvolněné prkno v jejím pokoji. O padesát let později přijede její zvučka Bella bydlet do Forks a hned první den zakopne o uvolněné prkno. Lépe řečeno o čouhající kousek prkna. Bella neodolá, vytáhne prkno a podívá se dovnitř. Najde samozřejmě tajný deník její babičky Kathrine. Nejdřív si přečte jeden zápis, ale řekne si, že se to nesluší a nechá ho být. Na druhý den potkává Edwarda Cullena. Kluka, který je až moc podobný tomu, kterého její babička popisovala ve svém deníku.
07.02.2011 (15:45) • lollipop • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1460×
PROLOG
PŘED PADESÁTI LETY - FORKS
Pomalu otevřela oči do té nekonečné tmy, která ji obklopovala ze všech stran. Při každém jejím pohybu zachrastěly těžké kovové řetězy, které ji věznily. Byl to nepříjemný a ohlušující zvuk. Zakryla by si uši, ale nemohla. Neměla na to dostatek sil. Všechny je už vyplýtvala ve snaze dostat se odsud ven. Po… ani neví, jak dlouhé době jí její věznitel řekl pravdu o tom, že její snaha je marná, že jsou daleko od všech. Daleko od veškeré civilizace. V okolí sta kilometrů není jediné živé duše. Ani zvířata, neohrožené divoké šelmy do těchto končit nezabloudí.
Věřila mu to. Nebyl jediný důvod, proč by lhal. Věděla, že je přímo ukázkový lhář, ale nedokázala mu nevěřit i po tom všem, co jí udělal.
Kovové dveře se otevřely a do kobky vstoupilo spolu s mužem světlo. Zvedla své unavené oči barvy lapisu lazuli a pohlédla do těch krásných topazových očí svého věznitele, své lásky.
„Už tě omrzelo křičet?“ zeptal se slizkým hlasem. Snažil se být zlý, on byl zlý, ale jeho oči prozrazovaly, že v něm ještě kousek lidskosti zůstalo.
„Sklapni, Edwarde,“ zašeptala skoro neslyšně, ale jeho bystré uši to nemohly přeslechnout. Jeho topazové oči zčernaly pod návalem vzteku. Ve zlomku vteřiny stál u ní a svou velikostí se nad ní tyčil jako Socha svobody. Chytnul ji pod krkem a vyzvednul do vzduchu tak, aby se jejich oči střetly. Vidět tu nenávist v jeho očích pro ni bylo horší než upalování na hranici.
Jeho oči černé jako peří havrana se díval do jejích modrých jako nejhlubší část oceánu.
„Nechápu, čeho tím chceš dosáhnout!“ Její hlas byl najednou silnější. Pohled, který na ni upíral, jí dal nové síly.
„Já nevím. Hmm… tvé smrti?“ odpověděl, jako by se nechumelilo.
„Mohl jsi mě zabít i jinak. Jsem jenom člověk! Mohl jsi mě vysát do poslední kapky krve nebo cokoliv jiného, ale tohle? Týráš mě jako upíra nebo nechceš, abych zemřela.“ Slova se z ní řinula jako rozbouřená řeka.
„Copak ty si myslíš, že tě nechci zabít?“ Edward se začal hlasitě smát. Zlostí mu plivla do tváře. Pustil ji a ona opět spočinula s doprovodem uši rvoucího řinčení řetězů na vlhké špinavé zemi.
„Ne, já vím, že mě chceš zabít. Jen naznačuju, že v tobě zůstalo přece jen trochu té lidskosti,“ odpověděla hlasem plným nenávisti. Milovala ho, ale v tuto chvíli všechnu její láska překryla nenávist k němu. Tolik ho nenáviděla! Bohužel ho také milovala… Nejhorší možná kombinace, říkala si. Edward své černé oči upíral do těch jejích.
Právě její oči ho tehdy tolik učarovaly. Ty oči barvy lapisu lazuli ještě nikdy u nikoho neviděl. Na její olivové pokožce v kontrastu s tmavými vlasy přímo zářily. Když v květnu přijela do Forks a on ji poprvé uviděl, nedokázal z ní spustit oči. Její exotický vzhled působil tak neuvěřitelně sexy a tajemně. Jediný pohled na ni a obmotala si vás kolem prstu, ale když pohlédněte do jejích tmavě modrých očí, nejde se do nich nezamilovat, a když ji poznáte víc, zjistíte, že je naprosto dokonalá ve všech směrech.
Stále ji miloval, ale to, co mu provedla, to ponížení se nedalo opustit. To, že ho podváděla s vlastním bratrem, bylo samo o sobě dost ponižující, ale že to vědělo celé městečko!
„Proč jsi Johna zabil hned na místě a mě ne? Co, Edwarde?“ vytrhla ho z jeho myšlenek.
„Já nevím. Asi mě baví, tě vidět takhle zlomenou.“ Pravdou bylo, že to nedokázal. Nedokázal ji zabít. Jeho mrtvé, nebijící srdce mu trhalo jen pomyšlení, že by ji měl zabít svýma rukama, proto to taky ještě neudělal. „Ale s jistotou ti mohu říct, že konce tohoto týdne se nedočkáš, drahá Kathrine Swan!“
Autor: lollipop (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Zápisky jedné lásky - Prolog:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!