Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zázračný svit luny - Záře Slunce (4)

wéíáýž


Zázračný svit luny - Záře Slunce (4)V minulé kapitolce si naše neznámá dívka cosi přiznala... V této se Seth něco malého doví... Přeji hezké počtení, vaše zuzu

4. kapitola - Prostě nemůžu

Pohled Setha:

Sledoval jsem její vzdalující se záda a němě seděl na břehu, kde mě zanechala. Nechápal jsem, co se s ní děje. Mérozhořčení a smutek za mě udělali své.

Běžel jsem lesem po všech čtyřech a smutně zavyl do noci. Kdyby to šlo, plakal bych, až by mi slzy nestačily, ale naštěstí ve vlčím těle pocity nebyly tak silné, i když mě hruď stejně bolela.

Děje se něco, ozval se mi v hlavě hlas Leah, která mě určitě slyšela výt.

Neřeš to a zmiz, odvětil jsem jí. Chtěl jsem mít hlavu sám pro sebe. Zrovna jí jsem chtěl vykládat, že mi zdrhla holka. Mno, jelikož stejně neodešla, a podle toho, jak běžela rychle, jsem pochopil, že míří za mnou. Nebyl jsem z toho moc nadšený, ale utéci jsem jí nemohl, protože je rychlejší.

Otiskl ses, zkonstatovala a posadila se vedle mě. Na nic více se neptala a jen se mnou sledovala mé rychlé míhání záblesků v mysli na ni.

Je hezká. Vypadá jako Renesmé, pomyslela si tiše. Ona jediná mě mohla chápat. Taky nikoho neměla, ale naštěstí se už jakž takž vyrovnala s tím, že Sam si vybral Emily.

Listí kolem nás šumělo ve vánku a my seděli jen tak vedle sebe a sledovali měsíc. Přední packy jsem si složil a položil na ně hlavu. Zavřel jsem oči a myslel na ni. Leah mě nijak v myšlenkách nevyrušovala, za což jsem byl rád.

Leah poté začala přecházet jako vlk v kleci, když ji upoutal neznámý nasládlý pach. Jelikož jsme byli ochránci lidí, tak jsme se rozhodli, že zjistíme, kdo si tu dovoluje lovit. Je to naše rezervace a rozhodně nikomu studenému nic nedovolíme. Pak mě ale zarazilo něco známého.

Věděl jsem, že tuto vůni jsem již někde cítil, ale až teď mi docvaklo, co je zač. Byla sladká po upírech, ale část člověka se nezapřela. Jahody splývaly s liliemi a já nevěřícně začmuchal, abych se ujistil, že mě nos nemýlí.

Katherine, pomyslel jsem si zoufale. Co to má znamenat? Jak to, že ona... Ne, to ne, to nemůže být pravda. Ona přece je člověk, vždyť bych se musel zarazit, kdybych cítil upíra... Ale jak jsem si teď uvědomil, byl jsem jí natolik uchvácen, že jsem nevnímal nic jiného než ji samotnou.

Sedl jsem si na zadek a odmítl se pohnout dál. Celý svět se mi v tu chvíli naprosto sesypal. Netušil jsem, že se zamiluju do nějakého upířího mláděte.

Je to ona, viď? Leah přišla potichu ke mně a drkla mi čumákem do ramene. V mých myšlenkách si mohla přečíst mé rozporuplné pocity. Nemusel jsem jí nic vysvětlovat.

Brácho, co na tom řešíš? Tak ses holt otiskl do poloupířice, vždyť nejsi jediný, zněla mi hlavou její slova. Němě jsem pokýval hlavou. Nevím, v tu chvíli mě to prostě dostalo. To zjištění mnou dost zacloumalo.

Možná jsem všem záviděl jejich vztah, ale nechtěl jsem... Co jsem nechtěl? Upírku? Ale ona není upírka, jen napůl. Vždyť to není tak strašné. Jenže se mi hlavou míhaly otázky... Co jí? Jelikož ji nikdo nezná, tak by mě zajímalo, jestli... Ne, na to teď nemohu myslet.

Trochu jsem se vzpamatoval a vydal se dál po stopě. Chtěl jsem se přesvědčit, jestli je to ona. Leah mě v těsném závěsu následovala a z jejích myšlenek jsem pochopil, že mě nechce nechat samotného. Byl jsem jí vděčný za její přítomnost, i když normálně bych ji nebral.

Na kraji lesa jsme se zastavili u jejího domu. Opravdu to byla ona. Chtěl jsem ji vidět, tak jsem obešel dům, až v jednom okně jsem ji zahlédl v posteli spokojeně se usmívat. Co se jí zdá?

Leah asi usoudila, že už ji nepotřebuju, protože kolem mě prošla v tílku a kraťásek, poplácala mě po hlavě a šla asi domů. Konečně jsem měl hlavu jen sám pro sebe. Sledoval jsem Katherine, která byla hrozně unavená.

Sice mi dnes utekla, ale já si na ni počkám. Svět se nezboří. Ani já nebyl na své city připraven, jenže jsem to mohl očekávat. Jako měnič jsem byl s tímto poutem seznámen a jen se čekalo na tu vhodnou. A já ji konečně našel.

Pohled nikoho:

Probudila se do nového dne. Už druhou noc se stalo, že ji prospala celou a teď bylo osm ráno. Spokojeně se protáhla a s úsměvem si udělala ranní hygienu.

Rozhodla se. Dokud nepřijde ta druhá, bude se věnovat jemu. Chtěla se mu omluvit za ten včerejšek a chtěla s ním být. Přiznala si již, že ho miluje, a nechtěla propásnout další příležitosti s ním být.


Nechtěla již meškat ani minutu, tak se oblékla, nalíčila a zamířila za ním. Nikde se nezdržovala.

Když stála u jeho domu, srdce jí bilo jako splašené. Byla trochu nervózní a několikrát stáhla ruku ze zvonku, než se ale pořádně odhodlala zazvonit, dveře se otevřely a v nich stál on.

„Katherine, co tu děláš?" ptal se překvapeně. Ona nic neřekla, jen si přitáhla jeho obličej ke svému a políbila ho.

 

3. kapitola <-> 5. kapitola

 


Je to trošku kratší kapitolka, ale nějak jsem ji sesmolila. Vím, že na kapitoly trpělivě čekáte, tak jsem vám chtěla udělat radost. Zase děkuju za komentářky k minulé kapitolce, i když jich zatím moc nebylo, snad se to zlepší. Těším se na komentářky k této a snad vám mohu slíbit, že další kapitolka bude brzy. Vaše zuzinecckaa



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zázračný svit luny - Záře Slunce (4):

 1
22.12.2011 [19:36]

Wolfik343Docela dost mě mrzí že ti to komentuje tak málo lidí ! Je to jedna z nejlepších kapitolovek co sem zatím četla a to už sem jich přečetla pořádnou hromadu ! Jinak ke kapitolce je to fakt potaví zajmá mě co chce udělat Edd s Bellou když zjitilo kathreino tajemtví ! no nic du na další hrozně mě zajmá co bude dál ! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.12.2011 [19:25]

Wolfik343Hezký ! aspoň že si to Kathren urovnala v hlave :) Emoticon

22.09.2011 [8:45]

Kalibanchudáci, mají v tom maglajz oba. Mooooooooc pěkné Emoticon Emoticon

3.
Smazat | Upravit | 08.09.2011 [20:39]

Táto kapitola sa Ti vážne podarila, veľmi sa teším na pokračovanie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. nim
07.09.2011 [19:42]

Emoticon Emoticon

1. Hejly
07.09.2011 [19:36]

Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!