Nová víceautorská povídka! Více v článku! Prosím čtete než to odsoudíte! Děkuji, ZabZa
23.01.2010 (18:45) • ZabZa • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 5019×
Žebračka
Ahojky! Jak už jste někteří zaznamenali, objevují se na tomto webu víceautorské povídky, což já považuji za báječný nápad.
Poslední dobou moje hlava vymýšlela bláznivé nápady na nové povídky. A tak vlastně vznikla povídka Žebračka. Ze začátku to měla být jenom má osobní povídka, ale pak jsem si to rozmyslela. Proč z toho neudělat víceautorskou povídku? No, a to je vlastně jenom začátek...
Povídka Žebračka by byla vlastně o Belle. A teď už vám to všem asi jistě došlo. Ano, Bella bude žebračka. Bude ta, co bude prosit o jídlo a podobné věci. To bude vlastně základ. První kámen, který položím já. Na Vás bude tento příběh rozvést do určité podoby. Udělat kousek této povídky k obrazu svému. Mám jen jednu podmínku! Musí zde vystupovat vlkodlaci a upíři. Jací a kdo vlastně už je jen a jen na vás.
Jednotlivé kapitoly by na sebe měly navazovat, takže to bude kapitolovka. O další dílek se můžete přihlásit jako u jiných víceautorských povídek. Prostě první komentář se slovy: "Mám další!" či "Beru!" Hlavně, aby z toho šlo poznat, že další dílek je váš.
Na napsání jedné kapitoly budete mít maximálně tři dny. A pokud by nastaly nějaké problémy u autora, dostanete vy novou šanci na napsání dalšího dílku a nebo přeberu štafetu opět já. Délka jednoho dílku by neměla přesahovat čtyři stránky ve Wordu. Opravdu po vás nechci nějaké ty slohovky, ale krátké textové SMS ky taky ne ;).
Upozorňuji, že moje osobnost respektuje nějaké ty vulgární výrazy, ovšem v povídkách je moc nemusí. Proto všechny upozorňuji, že tentokrát nebudu moc tolerovat vážná vulgární slova. Typy slov "Sakra"a tak dál toleruji, ovšem horší výrazy... no, moc byste s tím nepochodili...
Pokud byste napsali nějaký dílek a chtěli další, musíte si počkat minimálně tři kapitoly. To znamená, že mezi vaší kapitolou a vaší další kapitolou misí být prodlevy minimálně tři jiné kapitoly. (Doufám, že jste to pochopili ;))
Jakékoliv další informace a připomínky Vám zodpovím na mém icq, které je: 469574827 a nebo na mém mejlu: Zabza.kot@seznam.cz. Všechny informace o mně máte taky v profilu.
No a to je zřejmě všechno.
Připomínám, že to bude kapitolovka o Belle s upíry a vlkodlaky. Může tam klidně strčit Culllenovi nebo Jacoba jako prince na bílém koni. Všechno je jen a jen na vás! Připomínám dobu tří dnů a velikost jedné kapitolky do čtyř A4 ve Wordu!
Jo a ještě něco naposled: všichni, kteří se budou chtít zúčastnit, musí být zaregistrovaní. Bylo by to lepší (ovšem není to podmínka) ;).
Takže prosím o váš názor, jelikož v pc mám dodělanou první kapitolu, kterou jsem ochotna ihned hodit na stránky a pak můžete pokračovat ve psaní vy...
Autor: ZabZa (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Žebračka:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!