Povídka je o Belle, která je bez domova a snaží se přežít. Psala jsem ji já společně s Kiki. Doufáme, že se bude líbit. :)
15.04.2012 (15:00) • suzi, kikicallen • FanFiction na pokračování • komentováno 10× • zobrazeno 1625×
Život na ulici - Úvod
Srdce mi hlasitě bije až v krku. Začínám zakopávat o svoje vlastní nohy a dochází mi dech. Cítím vystřelující bolest v boku z toho, jak jsem vyčerpaná. Musím ale běžet dál, rozhodla jsem se a už to nemůžu změnit. Chytili by mě. A další takováhle možnost už by se nenaskytla, hlídali by mě.
Rychle vběhnu do věčně zeleného lesa. Když budu běžet dostatečně dlouho a rychle, nikdy mě nechytí. Už nikdy nebudu muset strávit ani jediný den na tom hrozném místě a poslouchat, co musím udělat.
Po chvilce jsem slyšela jen svůj dech. Všude bylo ticho. Nikde nikdo. Vyhrála jsem?
Nebyla jsem si teď vůbec ničím jistá. Co když je to nějaká past? Zastavím se a po chvilce mě někdo chytí? To ani náhodou. Já se přece nedám!
Rozběhla jsem se naproti slunečním paprskům, které vykukovaly v místech mezi stromy. To jsem za takovou dobu přeběhla celý les? Zdálo se mi to jako sen. Vlastně... Byl to sen, protože jsem o tom snívala. Přála jsem si utéct. Kamkoliv. Jen abych mohla vést jiný život.
Už od deseti let, kdy se stala ta nehoda, jsem si nepřála nic jiného, než být pryč z toho domu. Bylo to horší než vězení. Nenáviděla jsem to tam. A teď, jsem byla volná. Byla jsem v nekonečně zeleném lese, sama, bez dozoru. Mohla jsem si dělat, co jsem chtěla. Chtěla jsem se dozvědět, co je za tím lesem přede mnou, ale bála jsem se, že když tam půjdu, bude to můj konec. Třeba tam na mě někdo čeká a chce mě chytit.
Žádnou mapu jsem u sebe bohužel neměla a okolí jsem moc neznala. Občasné vycházky nebyly moc daleké, takže jen vím, jak to vypadá kolem toho domu. Dál to už neznám.
Ale... sakra! Musím se přestat bát nebo se nikam nedostanu. Když tu budu stát a pořád rozmýšlet, nikam se nehnu a oni vyhrají. To nesmím připustit.
Rozběhla jsem se proti slunečním paprskům mezi stromy, nabuzená další dávkou adrenalinu, který mi už od té doby, co jsem vstala, koloval v žilách.
Hlavou mi vířily vzpomínky na útěk a na mojí nedávnou minulost. Přitáhla jsem si nohy k břichu, rukama je objala a rozhlížela se po své nové oběti. Měla jsem hlad. Hrozný hlad až mi bylo zle. Chtěla jsem někoho bohatě vypadajícího a zároveň někoho namyšleného a bez citů, aby moje výčitky svědomí nebyly až tak velké.
A ouha! Naproti na chodníku šel zrovna chlapík, kterého jsem si z hlouby duše vymodlila. Rychle jsem ho sjela pohledem a věděla jsem, že teď je má příležitost. Měl drahé značkové oblečení, plné kapsy a ještě pánskou kabelu přes rameno. Rychle jsem vstala z lavičky a stáhla si vlasy do gumičky, aby mi nepřekážely při činu. Doufala jsem, že si mě nevšimne a že to půjde hladce. Pomalu jsem se vydala po chodníku, který byl naproti tomu, na kterém byl on, a přešla v běh. Měla jsem štěstí, protože se mnou šel i dav lidí, a tak jsem se mezi nimi ztratila. Přešla jsem s nimi přes přechod a vydala se zase zpátky po druhém chodníku, tím pádem jsem teď byla naproti tomu muži.
Doufáme, že se Vám prolog líbil a že si přečtete i další díly. :) Děkujeme a doufáme, že jste si to užili! :)
Následující díl »
Autor: suzi, kikicallen, v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Život na ulici - Prolog:
Moc hezké, okamžitě jdu číst další kapču!
naozaj zaujímavá poviedka...
už sa strašne teším na pokračovanie...
Moc pěkné. Pokračování
Ahoj, článek ti vracím, máš v něm chyby.
- pokud je povídka spoluautorská, v editoru je nové pole pro autora, který ji píše společně s tebou, doplň jej
+ kolem pomlčky se dělá mezera z obou stran
+ ji/jí (krátce ve 4. pádu)
+ základní číslovky vypisuj slovem
Až si chyby opravíš, znovu zaškrtni "článek je hotov", díky.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!