Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Život nie je fér - Prolog + 1. kapitola

Midnight Sunjjj


Život nie je fér - Prolog + 1. kapitolaAhoj, som tu so svojou úplne prvou poviedkou s názvom Život nie je fér. Takže: Michaela je obyčajné 15–ročné dievča, ktoré žije na Slovensku. Čo sa stane ak ju napadne a premení upír? A aký to má súvis s Cullenovcami? Dúfam, že sa Vám to bude páčiť. Prosím o komentáre, aby som vedela, či má vôbec význam pokračovať... Vaša raily96.

Prológ

 Tmavou a dlhou chodbou hradu išli dve mladé, krásne ženy spolu s jedným mužom. Všetci traja mali bledú pleť, karmínovo červené oči a na tvári kamenný výraz. Boli si veľmi podobný a pri tom úplne odlišný. Po chvíli chôdze sa dostali pred ohromné drevené dvere, ktoré už na pohľad vyzerali byť veľmi staré a vzácne. Muž otvoril a spolu so ženami vstúpil do veľkej kruhovej miestnosti. Hneď oproti dverám boli tri tróny. Na každom z nich sedel muž. Ten čo sedel na strednom tróne sa postavil a spravil tri kroky dopredu.

Svojimi krvavými očami sa pozrel na ženy a začal: "Vitajte vo Volterre! Ja som Aro a toto sú moji bratia Caius a Marcus." Povedal a zároveň ukazoval na mužov sediacich na ďalších dvoch trónoch.

"Ako Vám môžem pomôcť?" opýtal sa potom so širokým úsmevom na tvári.

"Ja som Christine a toto je moja kamarátka Mikaela a rady by sme sa k Vám pridali," povedala žena s hnedými vlasmi po lopatky.

"No to je skvelé! Samozrejme, že sa k nám môžete pridať. Môžem vedieť, čo Vás sem privádza?" spýtal sa zvedavo.

"To je na dlho," odpovedala druhá žena s dlhými čiernymi vlasmi do polovice chrbta.

"Ale veď ja mám čas..." povedal rýchlo Aro a zase si sadol na trón.

"Ako chcete, Aro," povedala Mikaela a pustila sa do rozprávania...


 

1. kapitola

„Miška, vstávaj!“ budila ma ráno mama, pretože budík by to nezvládol. No čo? Ja nemôžem za to, že som taký spachtoš.

„Hmmm... Veď už idem,“ zamumlala som ospalo. Ešte chvíľu som ležala v posteli a snažila sa zobudiť . Po piatich minútach sa mi to konečne podarilo a mohla som sa začať pripravovať na posledný školský deň. Išla som do kúpeľne, umyla si tvár a zuby, dala som si riasenku a svoje plavé vlasy pár krát prešla kefou a nechala rozpustené. Potom som sa vrátila do izby a začala sa hrabať v skrini. Po chvíli som si obliekla čiernu sukňu do polovice stehien, fialový top a na to čierne bolero, aby mi v prípade núdze nebola zima. Ešte som si obula čierne balerínky. Zišla som dole, kde ma už čakali moje dve mladšie sestry, ktoré sú mimochodom dvojičky, a moja mama. A keďže nikto z nás neraňajkuje, mohli sme vyraziť do školy.

Pri škole nás mama vyhodila a ja som sa vydala k mojim spolužiakom, s ktorými som sa pozdravila. Ešte chvíľu sme tam stáli a bavili sa, kým neprišiel náš učiteľ. S ním sme išli do kultúrneho domu. Tam sme slávnostne ukončili školský rok. Potom sme sa vybrali naspäť do školy a rozdali sme si vysvedčenia. Samé jednotky. Zase. Rozmýšľam, že sa zhorším, pretože takéto nudné vysvedčenia ešte nikto nikdy nevidel. Ešte som sa rozlúčila so spolužiakmi a dohovorili sme sa, že dnes večer pôjdeme spolu do baru rozlúčiť sa s naším starým kolektívom. Po desiatich minútach som už odomykala našu bránu a hneď ako som otvorila, privítal ma môj anjelik. Trojročný Jack Russell Terrier Mailo. Chvíľu som ho na dvore hladkala a potom som išla dnu. Prezliekla som sa do modrých pohodlných kraťasov a bieleho trička a celý deň som iba leňošila. Asi o piatej som sa začala pripravovať na zraz s kamošmi. Osprchovala som sa a obliekla som si čierne trojštvrťové legíny a svetlo modré šaty do polovice stehien. K tomu som si obula čierne balerínky. Vlasy som si nechala rozpustené, dala som si jemné modré očné tiene a zo skrine vytiahla čiernu kabelku, do ktorej som hodila mobil a kľúče. Ešte som si zobrala rifľovú bundu na neskôr a rýchlym krokom som sa vybrala do baru, kde sme sa mali stretnúť. Dorazila som práve načas. So všetkými som sa pozdravila a išla som si k baru objednať džús. Celý večer sme sa skvele zabávali, aj keď mi bolo trocha ľúto, že moja najlepšia kamarátka Kika neprišla. Vlastne som ju nevidela aspoň týždeň. Zajtra jej musím zavolať. Už bolo pomaly desať hodín, čo bol najvyšší čas utekať domov. Takže som sa rozlúčila s kamarátmi a vydala som sa po tmavej ulici. V polovici cesty som asi dvadsať metrov odo mňa uvidela stáť nejaké dievča. Keď som prišla bližšie, spoznala som v nej Kiku.

„Ahoj,“ pozdravila som ju, no keď neodpovedala pokračovala som, „čo tu robíš? A prečo si nebola celý týždeň v škole?“ pýtala som sa, no keď mi neodpovedala, vystrašilo ma to. Nebola som pri nej dosť blízko na to, aby som jej videla do tváre. A tak som išla bližšie. Mala zavreté oči a na tvári veľmi sústredený a pri tom bolestný výraz. To ma vystrašilo ešte viac a srdce sa mi rozbehlo neuveriteľnou rýchlosťou.

„Si v poriadku?“ opýtala som sa jej a aj napriek strachu som ju chytila za rameno.

Kika otvorila svoje krvavo červené oči a zašepkala: „Prepáč!“

Posledné, čo som cítila, boli Kikine ostré zuby na mojom krku a spaľujúca bolesť, ktorá išla z môjho vnútra...

Ďalšia kapitola -->



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Život nie je fér - Prolog + 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!