Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Život - smrt? 2. Kapitola

heh?


Život - smrt? 2. KapitolaTady máte pokračování. Je to pohled Rose.

Pohled Rose:
Ruličku jsem dala své sestřičce Alice. Byla jediná, kdo mě bral takovou, jaká jsem. Snad mu tu ruličku předá. Jak to přijme? Bude mě vůbec chtít? On, takový dokonalý a krásný. Z mého přemýšlení mě vytrhl hlas Alice.


„Rose, tak já jdu,“ řekla smutným hlasem.

Chvilku jsem ji sledovala. Usmála jsem se na ni. Tiše si povzdychla a zabouchla dveře. Snad není naštvaná – vždyť je taky krásná; je roztomilá, jak je menší než já. Její krátké vlasy jsou rozježené do všech stran. Ona se považovala za tu malou bezvýznamnou holku. I ji muži chtěli. Ona si ale zaslouží někoho lepšího, hodnějšího, milejšího. Ne ty, kteří jsou nafoukaní, sobečtí.
Šla jsem k sobě do pokoje, schovat svůj parfém, který mám jenom pro zvláštní příležitosti. Ani Alice k němu nesměla – nepoužívala jsem ho ani já sama. Jen někdy, když se hodil. Tato příležitost byla perfektní, proto jsem neváhala.
Parfém jsem schovala do své krabičky s dalšími věcmi. Moje myšlenky se znovu zatoulaly k němu. On byl přímo dokonalý, vysoký, svalnatý, krátké černé vlasy, zlaté oči, ve kterých jsem se topila. Ano, jednou už jsme se viděli. Ani moje sestra o tom nic neví. Bylo to tak kouzelné, zrovna jsem byla na procházce v lese, když jsem ho tam uviděla. Díval se na mě mírně šokovaně. Snad jsem se mu zalíbila – od té doby na něj pořád myslím. Proto jsem mu po Alice poslala tu ruličku se vzkazem.
Někdo zazvonil a zastavil tak proud mých myšlenek. Šla jsem ke dveřím podívat se, kdo to je. Vera. Moje nejlepší přítelkyně. Veru si oblíbila i Alice. Na tom mi záleželo nejvíce – aby se dvě mnou nejmilovanější osoby měli rády. Stalo se tak. Vera se na mě usmála.


„Mohu dál?“ zeptala se Vera šeptem. Tohle u ní nebylo normální.


„Ano, pojď dál.“ Pokynula jsem jí rukou, ať vstoupí.


„Rose, mám problém. Velký problém. Budu se stěhovat,“ řekla smutně. Ztuhla jsem na místě.

„Proč? A kam? Proč nás tu necháváš?“ ptala jsem se jí tichým hlasem.

Po tvářích mi začaly stékat slzy. Vera na nic nečekala a objala mě.
„Rose, je mi to moc líto. Ale musíme odejít. Můj manžel dostal práci někde jinde.“

Takže manžel. Proč je ten svět tak krutý? Pevně jsem ji objala.


„Budete mi chybě Vero, oba dva.“ Na víc jsem se nezmohla.

Tekly mi slzy, ale nevadilo mi, že mě tak vidí. Stejně to je na posledy.


„Ty i Alice mi budete chybět,“ zašeptala. Na tohle nemám, odtrhla jsem se od ní.


„Čaj?“ zeptala jsem se, abych zahnala další slzy. Sklopila pohled, něco mi tu nehraje.


„Rose, já s ním odjíždím už dnes.“ Tohle mi přece nemůže udělat.


„Už budu muset jít,“ řekla rychle a zmizela.

Nechala mě samotnou. Obě nás tu nechala. Ale proč?
Utekla jsem k sobě do pokoje. Ach Vero, proč mi to tohle děláš? Tiše jsem plakala. Vera nás tu nechala.
Po chvilce, jsem vyčerpáním usnula. Zdálo se mi že mě někdo políbil, i pohladil po vlasech. Rychle jsem otevřela, své bledě modré oči. Spatřila jsem ho. Emmetta. Trošku se na mě usmál. Byla jsem zmatená, nevěděla jsem, co tu dělá. Prostě nic. Koukala jsem mu do očí, ve kterých jsem se začala topit. Slyšela jsem bouchnutí dveří, rozhodně to byla Alice. Koukla jsem tím směrem. Potom jsem koukla na Emmetta, ale on tu už nebyl. Mám halucinace, nebo tu skutečně byl?
Nad tímhle jsem nedostala šanci moc dlouho přemýšlet. Alice vešla ke mně do pokoje.

 

 

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Život - smrt? 2. Kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!