Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Život - smrt? 3. Kapitola

3.Maruska - Louka


Život - smrt? 3. KapitolaJe tu pokračování. Pohled Alice. Děkujeme všem za komentáře.

Pohled Alice:

Tak jsem šla. Ve městě mě většina lidí zná, chodím tudy často. Někteří mě mají rádi, jiní už méně. Ale tentokrát jsem si jejich pozdravů nevšímala a šla jsem dál.
Netrpělivě jsem ruličku žmoulala v kapse a chystala se ji zahodit. Málem se mi to podařilo a už jsem k tomu byla odhodlaná, když jsem před sebou uviděla jeho dům. Malá, dvoupatrová rezidence, nehodící se mezi poslední domy chudiny. Emmettův dům.
Rozběhla jsem se ke dveřím a zaklepala jsem. Buch, buch, buch… Nikde nikdo, jen ticho. Přerušila jsem jej podruhé, tentokrát již naléhavěji. Křáp, křáp, křáp… Pořád nic.
Zastrčila jsem vzkaz pod dveře a rozběhla se pryč. Ne, tohle místo se mi nelíbilo. Působilo… děsivě. Chtěla jsem domů.
Zastavila jsem se až u našeho domu. Musela jsem se na chvíli opřít a dýchat. Nádech, výdech. A znovu. Až po úctyhodné chvíli jsem se zmohla na otevření dveří a vešla jsem dovnitř. Zastavila jsem se. Co to…


,,Rose?“ křikla jsem do ticha. Bylo tu něco, co se mi nelíbilo – něco…


,,ROSE!‘‘ Začala jsem hystericky křičet a vletěla k ní do pokoje.


A vykulila jsem oči. Byl tam ON – ten, kvůli kterému jsem málem dostala astmatický záchvat. Vypadal jako bůh – takhle zblízka byla jeho krása ještě bolestnější. Byl u Rose. Dost blízko.A HLADIL ji po vlasech. Jeden plynulý pohyb. A potom se na mě otočil, s čirou rozladěností v očích.
Zmizel. Jednoduše zmizel, jako by byl jen pouhý přelud, nic víc. Stála jsem ve dveřích a zírala na svoji sestru, která byla stejně překvapená jako já .


,,Sen. Byl to jen sen,‘‘ mumlala stále dokola, modré oči otevřené dokořán.

Ano, musel to být sen, protože on prostě zmizel, jako by byl vzduch. Takže jsem kývla a objala ji.
Musel to být sen. A já se budu muset zítra opět lopotit s tím vzkazem.
Naštvala jsem se. Mohla jsem to roztrhat a nic by se mi ani nestalo? A já tu šanci promarnila?
Opravdu jsem na nic. Ani život si nedokážu zařídit. A v tom to přišlo. Nejdřív jsem se roztřásla, potom jsem přestala vnímat okolní svět. Jako by z dálky jsem slyšela Rosiin hlas , plný starostí.

,,Alice? Alice!‘‘


Stála jsem v tlumeně osvětlené místnosti. Všude kolem mě byly svíčky a okvětní lístky růže. Na posteli ležela. Bohyně. Překrásná blondýnka s rudýma očima a bledou pletí. Mohla to být Rosina dokonalejší sestra, protože měla její rysy. A já se jí bála. Z téhle Rose šel strach. Vedle ní ležel stejně dokonalý, jako antická socha boha – Emmett. Rose mi věnovala jeden povýšený pohled a začala se s Emmettem líbat. A přesně v tu chvíli jsem se s vyjeknutím probrala do svého současného světa.
,,Alice? Jsi v pořádku?‘‘ zeptala se Rose se stopou hysterie v hlase. Zahlédla jsem pár skrývaných slziček v jejích očích. Odtáhla jsem se od ní. Sice to nebyla ta Rose, které jsem se bála. Ještě ne. Takže jsem jen kývla a slastně natáhla vzduch do plic.
Seděla jsem v kuchyni a ládovala se další várkou obložených chlebů. Rose seděla naproti mně a pozorovala, jak jím. Trpělivě čekala. Moje návštěvy do budoucnosti mě vždy dostatečně vysílily a já potřebovala nabrat energii. Mám TOHLE Rose říct? Nikdy jsem před svojí sestrou neměla tajnosti… Ale povědět jí i tohle? Dlužila jsem jí to. Takže jsem si mezi žvýkáním začala vymýšlet svoji vizi.


,,Cos viděla? ‘‘ zeptala se zcela podle mého očekávání.

 

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Život - smrt? 3. Kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!