Je tu další díl ZS..snad se vám bude líbit..Budu ráda za komentáře,pochvala i kritika mě potěší..A omlouvám se za případné chybičky..
03.05.2009 (05:00) • Adushka9 • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1484×
Otravný vstávání!!Ten budík poletí z okna!!nechám se raděj budit mobilem, nějakou příjemnou písničkou než otravným skučením..Oblečení jsme moc neřešila..Šdé rifle,tmavě růžová top na širší ramínka přes to šedou mikinu a šla jsem do koupelny..Vyčistila jsme si zuby,umyla obličej,namalovala se a udělala si dva culíky.Do vlasů jsme si dala dvě růové gumičky..Nejsem bábína, ale růžová je jedna z mých oblíbených barev a navíc mi celkem sluší.Dole na mě čekala babička s čajem a obloženými chleby..Ví, že moc nesnídám.Vzala jsme si jeden chléb, obula si boty a vyrazila do školy.
Cestou jsem přemýšlela nad tím, že je zvláštní to, že minulou noc jsem nebrečela.Ani jedna slzička mi neukápla..Já prostě..Nemyslela na tu nehodu.Poprvé od té doby.Nikdy předtím se mi to nestalo.Pravidelně,noc co noc jsem plakala,ale včera-NIC.Pořád jsem pátrala v mysli odkud je mi Edwardova tvář povědomá.Došla jsem k závěru, že se mi něco jen zdálo, že ho vidím poprvé v životě.
Před školu jsem dorazila mezi prvními.Nějak jsme nestála o pozornost.Pozdě, pár zvědavců už si mě všimlo..Hlavně ta kráva ze včerejška.Vidím, že u ní jsou pomluvy používány na denním pořádku..Do jejího hledáčku“populárních“ nezapadám, takže drbe.Jak jinak.Vždy se někdo najde..Do zvonění zbývalo ještě 20 minut a tak jsem vytáhla sešit do bologie a pokoušela se učit.Stála jsem na sobě cítila něčí pohled.Byla jsem v hlubokém soustředěním na látku, když mi někdo zaklepal na okno auta.
„Sakra!Víš jak jsme se Tě lekla?“ vyjela jsem na Mikea stojícího u mého auta.
„Promiň, Adélo..Ehm jen jsme se Tě chtěl zeptat jestli nepotřebuješ s něčím pomoct, kdyby ano stačí říct.“ Usmál se na mě.
Chtěla jsem mu úsměv vrátit, ale nešlo to.
„Zatím ne, ale kdyby ano, tak určitě nabídky využiju.Díky.“ překonala jsem se.Rty šly do úsměvu-poslechly mě.Dprovodil mě na hodinu.Sedla jsme si na své místo a vyčkávala příchod pana Moliny a Edwarda.Proč čekán na něj?Ptala jsem se sama sebe v duchu.Jo vlastně.Nic za tím není, jen bych s ním ráda pohovořila.Ne nelíbí se mi.Kecám.Vůbec se mi nelíbí.Zase kecám.Nemnělo by cenu se o něj snažit, jsem pro něj vzduch.On ej moc dokonalý.Pro takovou..Mno osobu.
Dorazil.Už je tu.Mám s ním začít rozhovor?Ne..Kašlu na to.Nemnělo by to cenu.
„Ahoj.Já jsem Edward Cullen.Včra jsme se nějak zapomněl představit.“ Řekl mi.Fakt mluvil semnou?
„Čau.Já jsem Adéla-Wattesová.“ Odpověděla jsem.Konec rozhovoru nejspíš.Ne, překvapil mě.
„Jak se Ti líbí ve Forks?Doufám, že máš ráda déšť.“ Usmál se.Krásně se usmál.Ten pokřivený úsměv.Nesedět tak se mi podlomí kolena.
„Forks je pěkné místo, musím si udělat čas a víc ho prozkoumat..Co bych řekla k Tvé další otázce?Popravdě..Raději sníh, než déšť, ale nejraději slunce.Co ty?“
„Nejraději ze všeho mám sníh..Slunce, to není nic pro mě.“ Odpověděl mi.
Vypadalo to, že si ještě budeme povídat, ale pan Molina, který už byl ve třídě nás přerušil.Celou hodinu jsem cítila jak mě někdo probodává pohledem.Čím to asi bude, že?Nejkrásnější kluk na škole, abych to upřesnila tak spíš nejkrásnější kluk na světe se semnou dal do řeči.Pokoukla jsem po něm, a zjistila že se náhle usmál..Ten jeho úsměv.Nemůžu se ho nabažit.Nebudu v tom nejspíš sama.Zazvonilo.Edward se semnou rozloučil krásným úsměvem.Byla jsem v sedmém nebi.Fajn, tak jenom na střední škole ve Forks..Ale s takovým andělem bylo i tohle místo rájem!Zbývaly tři hodiny do oběda.Nějak jsme je přetrpěla..Docela už jsem měla hlad, ale nechtělo se mi do školní jídelny..bylo tam až moc lidí, ale časem tam stejně budu muset jít.Nač to odkládat.Nejsem přece zbabělec.Jdu tam!
S touhle myšlenkou a odhodláním jsem vstoupila do jídelny.Došla jsem si pro jídlo a zastavila se.Kam si mám sednout?Mike mi tuto oázku zodpověděl-zuřivě na mě mával přes polovinu místnosti.Naznačila jsem úsměv a nesměle k němu přistoupila.
„Ahoj, můžu si přisednout?“
„Jo jasně jen sedej!“ ukázal Mike na židli vedle sebe. „Jo mimochodem tohle jsou Angela,Erik,Tyler a Jessica.Obvykle tu sedává ještě Bella s..Alice a Edwardem.“ Poslední jména řekl se značnou námahou.Hlavně to Edwardovo.Všichni se na mě usmáli.Jess se semnou dala ihned do hovoru.
„Ty jsi Adéla, že?Máš na Američanku neobvyklé jméno..“
„Mám předky v Evropě..Máma chtěla, abych byla něčím zajímavá..“ odpověděla jsem jí.
„To jsi i bez jména..“ řekl Erik.
„ A jak?“ zeptala jsem se smíchem v hlase.
„Víš, píšu do školního časopisu..Ang fotí a ty máš zajímavý obličej!“ řekl nadšeně Erik.Můj obličej dostal růžový nádech.
„Páni, díky za lichotku.Tohle byla fajn reklama..Určitě si školní časopis přečtu..“ mrkla jsme na něj.Erik se začal smát.
„Myslím, že jsi mě špatně pochopila..Byl by o Tobě zajímavý článek-rovnou na titulce!“ uvnitř mě se rozehrál malý souoj..Jedna část mé osobnosti-ta hvězdná by opět ráda pózovala a byla obletovaná aspoň ve škole, ale ta druhá-mé nové já by rádo zůstalo nezajímavou dívkou..
„Haló..Adélo?Vnímáš?“ řekl Erik a všichni u stolu na mě zírali.
„Nemám co bych o sobě řekla.Nejsem zajímavá člověk..Nemám co nabídnout pane novináři.“ Zamrkala jsem na něj.Vypadal teď mírně zklamaný.Angela pronesla.
„Škoda..Je to jako s Bellou loni.Taky jsi chtěl velký článek a Bella řekla ne.“ Mluvila k Erikovi.Sakra proč mě s ní každý srovnává?Vždy´t já s ní nemám nic společného, dokonce ani nevím kdo to je.
„Kdo je ta Bella?“
„Bella Swanová je dcera náčelníka Swana.Hnědé vlasy,bílá pleť,čokoládově hnědé oči..Dobila srdce Edwarda Cullena.O nikoho jiného se do jejího příchodu nezajímal..Mluvím jakoby mě to mrzelo..“ ušklíbla se „V biologii sedíš teď na jejím místě..“
„Ach..“ to jediné jsem ze sebe dostala..Takže Edward a Bella.Proč mě to překvapuje?Nemyslela sis Adélo doufám, že by o Tebe mohl mít zájem? Říkala jsem si v duchu..Jsem padlá na hlavu..Prohodil semnou pár slov a já si myslela bůhví co..Ta naivita.Zvonilo-vysvobození..Odkráčela jsem na zbylé hodiny..Překvapivě jsem se těšila na tělák..Odreagování..Snad..
Spletla jsem se..Já káča zapomněla, že mám tělák s Alice Cullenovou..Tak moc mi připomíná Edwarda.
„Čau Ady!“ pozdravila mě.Její široký úsměv odhalil její dokonale bílé zuby.
„Ahoj Alice.“ Odpověděla jsme jí.Alice je jediná, kdo mé jméno nějak zkracuje..
„Jak se máš?“ chtěla Alice pokračovat v rozhovoru.
„Žiju..To stačí, ne?Co ty?“ byla sjem protivná..Ani nevím pro.Al byla milá.Nejradši bych si nafackovala.Proč sakra zrovna já musím být taková, jaká jsem?!
„Ale to nezní dobře..Já se mám fajn.“ Rozhovor opět ukončil tělocvikář.Ale Alice pokračovala i při hře.Hráli jsme tenis..u toho jsme se odreagovala až moc..Omylem jsem míček trefila do Lauren Malloryové..Jo tak se jmenuje ta blbka, která umí jen pomlouvat..Vyslechal jsem si od ní pár nadávek, že to bylo schválně apod..Celá tělocvična se smála..myslím, že mi to dá ještě hodně sežrat..
„Dobrá trefa, Ady!“ řekla se smíchem Alice.
„Díky, ale fakt to nebylo naschvál!“ řekla jsem omluvně..V duchu to bylo jen samé.‘ Ale zasloužila si to‘.
Po škole jsem jela domů..Neměla jsem na nic náladu..Sedla jsem si k počítači a začala psát svou povídku..Nechtěla jsme myslet na Edwarda, ale nešlo to..Venku začalo pršet..Super..Měla bych si zvyknout..zatím bylo celou pod mrakem, ale teď začal pořádný liják..Napadlo mě, že bych mohla napsat, nebo zavolat Lily- mé kamarádce ze střední..Byla asi ejdiná osoba, která mě brala takovou jaká jsem..Zapla jsem si skype,ale Lily zde nebyla..Nechala jsme jí vzkaz..Místo Lily tu ovšem byl Nick..Malá informace.Nick a Lily jsou bratr a sestra..Dvojčata Haperovi.Nikdy nepochopím, jak oni dva mohou být sourozenci..Vzhledově si podobní jsou, ale chováním..Jsou jako anděl a ďábel..Mno fajn..S Lily jsme sice občas kouřili,ale jinak je čistá jak lilie..Ironie..Nick.Hodně mi ublížil.Zahríval sis mými city.Nemstila jsem se mu, ale bolí to pořád!On mi najednou volá na skypu.Vzala jsem to..
Autor: Adushka9 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Zkouška srdce-3.díl:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!