Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Znovuzrodenie Emmetta 3. kapitola


Znovuzrodenie Emmetta 3. kapitolaCullenovci si už dávno zvykli na nového člena rodiny. Spolu sa vydajú na lov, no nastane nečakaná komplikácia. Cestu im totiž skrížia iné neskutočné bytosti.

Odkedy na nás zaútočil ten upír, boli sme s Rose nerozlučná dvojica. Ona sa niekam pohla, ja som šiel za ňou. Ja som sa niekam pohol, ona šla automaticky za mnou. V tejto chvíli sme stáli na schodisku, držali sa za ruky a Rose mi hovorila o Carlisleovej premene. 
„No a potom našli mňa.“ 
Dobre som vedel ako sa Rose premenila. Umierala len vďaka tomu idiotovi, Royceovi. Viem tiež, že upírkou byť nechcela. Jej životným cieľom bolo mať deti. To teraz mať nemôže.                                                                 „Idete s nami?“ opýtal sa Carlisle. Esme mala ruky okolo Carlisleovho pása a Edward stál vedľa nich. 
„Ideme s nimi?“ opýtal som sa Rose.
Prikývla a rozbehli sme sa za zvyškom rodiny. Esme nechcela ísť ďaleko, tak sme šli len do lesíka pár minút za Forksom. Carlisle si ako prvý šikovne chytil srnku. Esme sa už vrhala na mladého jeleňa, ktorý sa jej márne pokúšal ujsť. S Rose sme chceli ísť ďalej, no nestihli sme sa ani otočiť smerom, ktorým sme chceli ísť, a zacítili sme hrozný smrad. Vždy, keď som sa nadýchol, zaštípalo ma v nose. V okamihu sme sa postavili do tvaru písmena V. Carlisle bol vpredu, Edward a ja sme stáli po jeho bokoch krok za ním, a krok za nami stáli Esme a Rose. Cítil som, že ten smradľavý pach sa ku nám blíži. Netušil som, čo to je. Cítil som, že pôvodca zápachu je len pár metrov od nás. Pri stromoch sa ozval šuchot a zjavili sa tam traja... ľudia. Smradľaví ľudia. Nedýchal som, ten zápach sa nedal zniesť. 
„Zmiznite z nášho územia, chladné bytosti,“ ozval sa jeden z tých Indiánov. Vyzeral ako ich vodca. 
„My vám neublížime,“ povedal Carlisle jasným hlasom a o krok ku nim pristúpil.
„Zaútočia, ak sa ešte priblížiš,“ sykol Edward.
Carlisle o krok ustúpil, nie zo strachu, len nechcel vyvolať vojnu. Ja som prikrčene sledoval tých ľudí. Prečo mal Edward o Carlislea strach? Veď sú to len ľudia. Cúvol som, aby som bol zarovno s Rose a Esme podišla ku Carlisleovi. Edward sa nepohol.
„Odkiaľ viete kto sme?“ spýtal sa Carlisle vodcu.
„Odíďte odtiaľto, upíri.“
S Rose sme si vymenili prekvapené pohľady. Edward pristúpil dopredu, zrejme chcel niečo povedať, ale jeden z tých mužov si to očividne nemyslel. Hruď sa mu rozochvela a odrazu pred nami nestáli traja muži, ale dvaja muži a obrovský vlk. Väčší ako medveď. Obranne som sa postavil pred Rose, ale ona sa vyšmykla a postavila sa vedľa mňa. Je hrozne tvrdohlavá. Chytil som ju aspoň okolo pása, musel som ju mať stále pod dohľadom. 
„Ako som povedal, neublížime vám. Lovíme len krv zvierat. Dôkazom sú naše oči. Spravme teda dohodu. My nebudeme loviť ľudí a vy nás necháte na pokoji,“ oslovil vodcu Carlisle.
„Nie. Vy neuhryznete človeka a na územie Quilettov ísť nesmiete. Len čo to porušíte, dohoda sa ruší, my vás zabijeme,“ vyhlásil vodca.
„S týmto súhlasíme. Myslím, že by sme mali odísť,“ povedal Carlisle a slušne podal vodcovi ruku. Ten ju neprial. 
„Levi, Quil, ideme!“ zvolal vodca.
Všetci okrem mňa a Rose šli domov. Rose mi chytila ruku a rozbehli sme sa preč od týchto bláznov. Chcel som sa s Rose rozprávať o tých indiánoch, no povedal som si že počkám, kým nezastavíme. Rose zastavila až v menšom lesíku, vyskočila na strom a ukázala na miesto vedľa seba, tak ako som to raz spravil ja. Sadol som si bez slova ku nej a ona si zložila hlavu na moje rameno. Jemne som si ju ku sebe pritúlil.
„Milujem ťa,“ povedala Rosalie. Prekvapene som na ňu pozrel, pohľad mi opätovala. Toto je prvý krát, čo mi to povedala. 
Chytil som jej nádhernú hlavu do rúk a nežne ju pobozkal. Jemne som sa od nej odtrhol.
„Milujem ťa,“ zopakoval som jej slová. 
Rose sa usmiala a znova sa ku mne pritúlila. Som ten najšťastnejší muž na svete, pomyslel som si. Vlastne som to nechápal. Vždy a s každým sa zabávam, ale pri Rose ma premáhajú iné pocity. Nedokážem si robiť srandu v jej spoločnosti. Pobozkal som ju na čelo a ona sa blažene usmiala.
„Môj anjel,“ zamrmlal som a tiež som sa na ňu usmial.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Znovuzrodenie Emmetta 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!