Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Znovuzrodenie Emmetta 4. kapitola

wallbykacenec


Znovuzrodenie Emmetta 4. kapitolaEmmett a Rosalie sa čoraz viac zbližujú. Emmett je pripravený na ďaľší krok. Je aj Rosalie?

Vyšiel som z kníhkupectva, mojej novej práce. Mal som more času, tak prečo sa nezamestnať? Bol pochmúrny deň. Blízko kníhkupectva sa nachádzala Carlislova nemocnica, tak som si povedal že sa tam zastavím. Vošiel som dnu a vyčuchal si Carlisla. Stál na chodbe a rozprával sa s nejakým mužom. 
„Zdravím pane, ahoj otec, už končíš, myslel som že by sme mohli ísť domov spolu,“ povedal som Carlislovi. 
„Áno, práve som na odchode. Šerif?“ oslovil toho muža a podal mu ruku.
Vyšli sme z nemocnice a šli sme domov. Nemohli sme utekať, na uliciach boli ľudia.
„Kto to bol?“ opýtal som sa nenúteným tónom Carlisla. 
„Bol to miestny šerif Thomas Swan. Zranil sa a ja som ho ošetroval, prišiel sa mi poďakovať.
„Aha.“
Len čo sme vošli do lesa, rozbehli sme sa. Pribehli sme domov a Carlisle šiel objať Esme, ja som pobozkal na čelo Rose. Edward bol sám a čítal si nejakú nudnú knihu. 
„Čo takto niekoho si nájsť, ty vševedko?“ opýtal som sa ho so smiechom.
Edward po mne šmaril vankúš, ktorému som sa úspešne vyhol. Schytil som iný, zamieril som a šmaril ho po Edwardovi. Ten zavrčal a rozbehol sa za mnou. Vybehol som z domu a dostal sa až do lesa, tam ma chytil, ja som ho bez problémov odhodil. Edward odo mňa ušiel a z niekade spredu som začul jeho typické chechtanie.
„Mal by si si ísť strážiť anjela.“
„Toho anjela ti neodpustím, ty hnusný dedko vševedko. Nemáš právo načúvať,“ skríkol som a rozbehol som sa za ním. Zastal som pred domom a zahľadel sa dnu. Edward stál za Rosalie a v ruke mal nachystaný vankúš. S úškrnom na mňa pozrel a pokrútil hlavou. Vtrhol som dnu, ale nie dosť blízko ku Edwardovi aby neublížil Rose. Schmatol som jeho knihy a rozbehol sa s nimi ku potoku. Edward pustil vankúš a vyštartoval za mnou. 
„Edward, Emmett už stačilo,“ povedala Esme, nie však prísne ale s úsmevom a prevrátila oči. 
„Správate sa ako malé deti.“
Vyplazil som na Edwarda jazyk a šiel si sadnúť ku Rose ktorá však náhle vstala.
„Neprejdeme sa Emmett?“
Chytil som ju za ruku a vybehli sme von. Za necelých desať minút sme boli v Port Angeles, tam sme si sadli na lavičku v parku. Stále sme sa držali za ruky a len sme bez slova sedeli. Bolo to veľmi príjemné. Domov sme sa vrátili až nad ránom. Carlisle medzitým znova odišiel do nemocnice. Edward si znova niečo čítal a Esme niečo kreslila.
„Chcem ísť na lov,“ vyhlásila Rose. 
„Dobre,“ povedal som a zároveň som aj vstal.
„Prepáč, miláčik, ale teraz chcem ísť s Edwardom. Chcem sa s ním porozprávať. Osamote.“
Edward si vzdychol a odišiel s Rose. Trochu som naňho žiarlil. Smutne som sa za nimi von oknom díval. To že odišli má však nejakú výhodu, môžem sa porozprávať s Esme o niečom čo som chcel spraviť už skôr. Vybehol som do svojej izby a zo stolíka si vybral malé puzdro. Vložil som ho do vrecka vesty a zišiel späť za Esme. Nakukol som čo kreslí. Náčrty na nový dom. Otočila sa ku mne a usmiala sa.
„Potrebuješ niečo?“
„Chcem Rose o niečo požiadať.“
„Tak prečo za ňou nejdeš?“
„Chcem, aby si najprv o tom vedela ty. Si ako naša vlastná matka, zaslúžiš si to vedieť.“
„O čo i... ?“ spýtala sa a v polovici vety sa zarazila, lebo jej došlo čo mám vo vrecku.
„Preboha, Emmett! Som taká šťastná. Gratulujem!“ zvýskla a ja som sa neubránil úsmevu.
Vstala aby ma objala. 
„Asi by som mala ísť. Pošlem ti sem Rose. S Edwardom sa chvíľu zdržíme,“ povedala a jedným okom na mňa žmurkla.
O pár minút vošla Rose. 
„Vraj chceš so mnou hovoriť,“ povedala, spýtavo sa na mňa zahľadela a povzbudzujúco sa na mňa usmiala. 
Pristúpil som ku nej a chytil ju za obe ruky. Potom som si kľakol na jedno koleno a z vrecka vybral puzdro. Jedným dotykom som ho otvoril. Stál v ňom snubný prsteň.
„Rosalie Haleová, staneš sa mojou ženou?“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Znovuzrodenie Emmetta 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!