Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Znovuzrodenie Emmetta 5. kapitola

kkk


Znovuzrodenie Emmetta 5. kapitolaV minulej časti Emmett požiadal Rose o ruku. Teraz sa Emmett a Rosalie vracajú z medových týždňov domov, kde ich čaká prekvapenie.

Zastali sme pred domom a zacítili zvláštny pach. Pred nami sa zrazu zjavila malá tmavovlasá upírka a tesne za ňou blondiak, obaja s červenými očami. Bol som zmätený, no zrazu ma zaplavil pokoj.

„Vy budete Emmett a Rosalie, my sme Alice a Jasper," predstavila ich tá malá tmavovlasá.

Von vyšli aj Esme a Edward.

„Chovajte sa slušne, deti," upozornila nás Esme.

„Alice a Jasper patria do našej rodiny a sú ochotní vzdať sa ľudskej stravy. Pred pár dňami sem prišli a plánuju s nami žiť. Aha, Rosalie, budeš musieť bývať s Emmettom, Alice a Jasper si vzali tvoju izbu," oboznámil nás Edward s novými informáciami.

Očakával som, že Rosalie vybuchne, vedel som, že nebude nadšená z toho, že prišla o svoju izbu, no len sa na Alice usmiala a nasmerovala ma do mojej, našej izby. Vybalili sme sa a zišli sme dole. Alice sa s Edwardom o niečom rozprávala.

„V noci bude búrka a potom môžete..." začala hovoriť, ale skočil som jej do reči.

„Ako ty môžeš vedieť, či bude búrka alebo nie."

Edward opätoval Alice pohľad, ktorý na neho vrhla a slabo pokrútil hlavou.

„Chceš sa staviť?" opýtala sa ma.

Pozrel som na oblohu. Nebol na nej ani mráčik a deň sa chýlil ku koncu.  Počasie sa tak rýchlo nezmení.

„Bez problémov. O čo?" spýtal som sa trochu arogantným  tónom.

„Kto prehrá, musí viťazovi pravdivo odpovedať na tri akékoľvek otázky," vyhlásila.

„Platí."

Zvyšok večera sme strávili spolu s Rose rozprávaním.

„Aké otázky jej dáš?" opýtala sa ma so škodoradostným úsmevom Rosalie.

„Nerozmýšlal som nad tým."

Rose mi chcela niečo povedať, ale prerušil ju hrom, ktorý sa zdiaľky blížil. Ach jaj. Netrvalo dlho a búrka došla do Forks. Na dvere nám zaklopala Alice. Vošla dnu.

„Niečo mi dlhuješ."

„No daj," vyzval som ju.

Rosalie zišla dole, možno chcela byť ku mne milá, no vedel som, že načúvať bude aj tak.

„Takže, čo ťa na Rosalie priťahuje?" spýtala sa.

Potichu som zavrčal, vedel som, že Rosalie načúva.

„Milujem na nej všetko, mám ju rád takú aká je a priťahuje ma celá. Stačí?"

„Stačí. Myslíš si, že mi Rosalie dá niekedy šancu spriteliť sa s ňou? Na toto mi Edward odpovedať nevedel, som si však istá, že ty budeš vedieť."

„Ak sa ti spočiatku aj bude zdať, že ťa nemá rada, nakoniec sa s tebou určite skamaráti."

„Jednu otázku si nechám na neskôr," povedala a zišla dole. Zišiel som dole, Edward a Jasper sa ohadzovali vankúšmi. Jasper sa uhol a vankúš trafil Rose. Tá po Edwardovi zavrčala a rozbehla sa za ním. Zrazu mnou otriasol ten zvláštný pokoj a Rose sa vrátila ku mne, ako keby sa nič nestalo. Edward a Jasper si vymenili sprisahanecké pohľady. Asi mi tu niečo ušlo. Edward, môžeš na chvíľu? Edward na moju myšlienku zareagoval a vybehli sme spolu von.

„Jasper tak nejako ovláda pocity ľudí okolo seba, spokojný? Aha, a Alice vidí budúcnosť."

Edward sa rozbehol domov a mňa tam nechal samotného.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Znovuzrodenie Emmetta 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!