Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zrůda loví - 3. kapitola

nm DVD


Zrůda loví - 3. kapitolaCo se stane dál? Zabere jed Belly na Angelinino předávkování léky? A co se stane s Jess, která Bells rozzuřila? A bude Edward Bellu milovat i jako vraždící zrůdu? A bude ona vůbec milovat jeho nebo bude mít radši krev? Hezké čtení! HC P.S.: Nechte komentíky, ať vím, jestli mám ještě psát dál, protože mám ještě plno nápadů na pokračování. :) Jinak bych chtěl věnovat tuhle povídku AliceVolturiCullen za to, že mi udělala několik obrázků do shrnutí povídek, a za to, že mě přivedla na tuhle stránku. Díky moc! :)

Angelin pokoj, vila Weberových

„P-p-ust m-mě, Be-Bello,“ žadonila z posledních sil Jess, která lapala po dechu. Její obličej celý zmodral.

Věděla jsem, že pokud ji budu držet ještě pár vteřin, zemře. Už přestala i kopat teniskami o zeď, už se nesnažila vymanit z mého pevného sevření, už nemluvila. Pouze se snažila nadechnout, dostat do plic alespoň trochu kyslíku. Překvapilo mne, že mi to dělá dobře. Líbilo se mi dívat se na ni, jak trpí, jak ji mučím, jak vítá svou novou přítelkyni - smrt. Byla jsem rozzuřená! Jak si mohla myslet, že bych Angie zabila? Pak mi to došlo... Já Angelu zabila! Kvůli mně si vzala život! Jessica měla pravdu! To já ji zabila... Já se zase chovala jako odporná zrůda bez práva na život... A už vůbec ne na nekonečný život.

Pustila jsem Jess. Ta s podivným zahýkáním dopadla na koberec a lapala po dechu.

„Já ji nezabila, Jessico!“ vřískla jsem na ni rozzuřeně. „Nechci zabíjet! Lituju toho, že jsem zabila Mikea, ale já nemůžu, ucítím krev a můj mozek se vypne! Jsem zrůda! Vím to! A Angela teď bude taky kvůli mně.“ Vzlykala jsem.

Jessica se zvedla z podlahy a trochu klopýtavě couvla ke dveřím. „Co jsi zač, Bells? Angela hledala něco na Googlu a tvrdí, že upír, ale já tomu nevěřím! Upíři neexistují! To nejde! Tak co, do prčic, jsi?“

„Ang má pravdu. Já i Cullenovi jsme upíři. Cullenovi ale pijí jen zvířecí krev. Mě mrzí, že jsem Angelu kousla, ale je to lepší, než aby zemřela na prášky, nebo aby ji zabili Volturiovi.“

„Cullenovi jsou upíři?! A kdo jsou ti Volturiovi? Taky upíři?“

„Jo, jsou upíři. Cullenovi i Volturiovi a Volturiovi jsou dokonce vládci upírů.“

Někdo šel po schodech. Tedy spíše přímo letěl. Musela jsem jít. Vyhoupla jsem se opět na parapet, ale něž jsem stihla skočit, chytly mne za ramena čísi studené ruce.

„Bello, nechoď!“ řekl Edward. „Renesmé se po tobě ptá, Alice a Carlisle se o tebe bojí. A já tě miluju. Chápu, že se nenávidíš za to, co si udělala Mikeovi a nyní Angele.“

Otočila jsem se. Dívala jsem se do jeho zlatých očí a chtělo se mi brečet. „Jenže tys to neudělal. Jak asi Angela vysvětlí rodičům, že nestárne? Jak se mám vůbec paní Newtonové podívat do očí?“

„Angela to může dělat jako ty s Charliem a Reneé! Pojď domů, já tě nenechám utéct.“

Pohlédla jsem na jeho paži, jež mě svírala. Rýsovala se tam zvrásněná linka - jizva okolo celé paže. Ta jizva, kterou jsem mu udělala ráno. Já. Já ho zošklivila.

„Tak já půjdu,“ řekla jsem, aniž bych věděla proč. Chtěla jsem vidět Renesmé a ostatní, ale bála jsem se. I když jsem nevěděla čeho. Asi Renesmé. Bála jsem se, že jsem zklamala jako matka.

Edward kývl a přešel k bezvládně ležící Angele. „Bello, pomož mi s Angelou, odneseme ji a ty, Jessico, bys radši měla přespat u nás,“ řekl.

Chytla jsem Angelu za kotníky, Edward za ruce a jako pírko jsme ji nesli ke schodům. Jessica mezitím vyhodila do koše kapesníčky, plata od léku i dopis na rozloučenou a odešla za námi.

Celý tenhle dům jsem dobře znala, ale teď ve tmě mi připadal strašidelný, depresivní a ošklivý. Nebyl to ten slunný, nádherný a romantický zámeček, jak jsme mu s Ang říkaly, teď to byla barabizna. Možná to bylo jen tíhou situace, nebo jen mým novým upírským vnímáním. Zahradou jsme vyběhli na liduprázdnou a pouličním osvětlením chabě ozářenou ulici, kde stálo Edwardovo Volvo.

Sedla jsem si na sedadlo spolujezdce a v zpětném okénku jsem pozorovala Jessičinu bledou tvář, která oříškovýma očima s napětím sledovala svou černovlasou přítelkyni, které měla hlavu položenou v jejím klíně. Edward nasedl, nastartoval a rozjel se noční ulicí k vile Cullenových.

„Jessico, zavolej tvým rodičům a Weberovým, ať si o vás nedělají starosti,“ vybídl ji Edward a Jess bez odpovědi naťukala v mobilu SMS zprávu.

„Hotov,“ pípla tiše a sklonila zrak.

„Edwarde?“ začala jsem.

„Ano?“

„Mrzí mě to s tou tvojí rukou...“ ozvalo se mé svědomí.

„Tím se netrap,“ přerušil mě.

Přišlo mi, že náš vztah se dostal k bodu mrazu, věděla jsem, že on mě miluje, ale já měla v hlavě pořád jen mé zlé činy a krev. Krev... Jeho jsem z hlavy úplně vypudila.

„Já nechtěla, prostě to najednou bylo. Byla jsem rozrušená z Mikea a z toho o tom čoklovi a Nessie. Promiň, moc mě to...“

Mou omluvu přerušil Jessičin srdceryvný výkřik.

„Pomozte mi! Edwarde! Bello! Pomoc!“ ječela.

V mžiku sekundy jsem se otočila. Probudivši se Angela se Jessice zahryzla do kůže těsně vedle loktu. A sála. Sála její krev. Výbornou červenou krev. Jessica mlátila rukou, ale Angela se ji držela jako klíště. Jako pijavice. Edward nechal volant volantem a udeřil vší silou Angelu do brady. Ta pustila svou kořist a krev z jejich úst vystříkla po vnitřku auta.

Stvořila jsem zrůdu. Další vraždící monstrum, jako jsem já. Uvědomovala jsem si to!

Pak jsem zaslechla žblunknutí. Naše auto sjelo ze silnice a spadlo do řeky. Voda v minutě zaplavila většinu auta.

Nic jsem neviděla. Slyšela jsem pořád hrozivé křičení Jessicy, Edwarda volajícího naše jména a vrčící Angelu, ale nic jsem neviděla. Nic...




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zrůda loví - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!