Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zrůda loví - 7. kapitola

3.wendy-Louka


Zrůda loví - 7. kapitolaBella, Edward a Angela na záchranné misi Jessicy. Jak to asi dopadne? Hezké čtení! HC

Jeli jsme dlouhou dobu, což podle mě bylo dobře, a podle našich čichových buněk i správně, pach auta Volturiových, který jsme zachytili na místě, kde dostali Jessicu, byl neustále cítit, což bylo dobré znamení. Překvapující však bylo, že nejeli směrem k žádnému letišti, ale do Kanady, vůbec jsem netušila, zda je i toto dobré znamení nebo ne. Kdyby chtěli Jess zabít udělali by to snad hned, nebo ne? Byla jsem zoufalá a čím dál jsme byli od Forks tím zoufalejší jsem byla.

Už dávno jsme překročili hranice USA a začínala tu být pořádná kosa, docela by mě zajímalo, co si o nás myslí ostatní řidiči, když jedeme v kabrioletu. Naštěstí jich tu moc nebylo.

Alice s Emmettem, Rosalie a Jasperem, jeli nějakých sto kilometrů za námi a Alice nám posílala textovky, ve kterých nás informovala o rozhodnutích, které Volturiovi vyřkli nebo vymysleli. Poslední z nich vyřkla mrňavá mrcha Jane, znělo nejasně a podivně, nudila se a chtěla to ukončit. Nevěděla jsem, co to znamená, a doufala jsem, že to není usmrcení Jessicy. Co se týkalo Jessičiných rozhodnutí, napadlo ji jediné, a to že uteče, jelikož se bojí. Nakonec to však zavrhla.

V kapse mi zavrčel mobil, tuhle hodinu, už potřetí. Edward se na mě nervózně podíval a Angela se zadu zvědavě naklonila mezi naše sesadla. Vypadala teď úžasně, ne že by dříve nebyla hezká, ale teď byla mnohem víc sexy a navíc nemusela nosit brýle. V lovu byla hodně poslušná a stačilo jí málo. Jen tu a tam si chytit nějakého zajíčka, ale tady na severu už si se mnou dala i pár medvědů.

Vytáhla jsem telefon z kapsy uzoučkých džínů a otevřela jej. Okamžitě mi na displeji vyskočila zpráva od Alice. Volturiovi už se rozhodli, kde zastaví, jsou v Edmontu, v nějaké velké tovární hale, která se nepoužívá, tuším, že se tam vyráběly karosérie aut. Jessica je svázaná u nějakých trubek, hlídá ji Demetri, ostatní šli na lov. Nevím, co  Jess chtějí dělat, ale pokud se tam dostanete dříve než se Volturiovi vrátí a zničíte Demetriho, můžete Jessicu zachránit, ať plánují cokoliv. Jedeme za vámi! Zlomte vaz! A.

Celá jsem se otřásla, znělo to hrozně, bála jsem se, že tam nestihneme přijet, že se Jess něco stane! Byla by to jen a jen a jen moje vina. „Edwarde, jeď do Edmontu, Volturiovi drží Jessicu v nějaká tovární hale a teď ji zrovna hlídá jen Demetri! Máme šanci dostat se tam dříve, než se vrátí Jane, Aro a ostatní, ale musíme sebou hodit.“

„Dobře! Šlápnu na to! A připoutejte se!“ pokáral nás Edward.

Ze zadu se ozvala Angela: „Myslela jsem, že jsme nesmrtelní! Nebo nejsme?“

„Taky že jsme, jediné, co nás zabije, je oheň a utrhnutí hlavy, ale policistům by se nepřipoutaní mladiství za volantem asi moc nelíbili!“ smál se Edward od ucha k uchu.

Po ani ne hodině se nám do Edmontu povedlo dojet a najít fabriku nebylo nějak moc těžké, stačilo se zeptat jedné staré babičky s berlemi a ta nám přívětivě odpověděla, že je tady je jediná nevyužívaná fabrika, která stojí na konci města. Dokonce nám ukázala cestu, a tak cesta proběhla bezproblémově.

Edward zaparkoval na parkovišti před velkou tovární halou, která byla celá rozbitá. Vystoupila jsem a rozhlédla se až na odpadky a dvě velké dodávky s jménem pohřební služby Werkmann a spol., které nepochybně patřily Volturiovým, tu nic nebylo.

„Poslouchejte! Mám plán,“ řekl Edward.

Pohled Angely:

Došla jsem k hlavním dveřím tovární haly, zatímco Ed a Bells vylezli na střechu, z Edwardova plánu jsem moc nadšená nebyla, ale nic jiného mi nezbývalo. Musela jsem Jessicu zachránit!

Chytla jsem do ruky řetěz se zámkem, kterým byl vstup dovnitř znemožněn, a zmačkla ho. Kov pukl a v mžiku se rozpadl na kousky, které mi přistály u nohou. Rychle jsem otevřela a vběhla dovnitř, odrazila jsem se a v dokonalém přemetu jsem dopadla na jeden ze stovky můstků, které lemovaly strop fabriky.

Jessica seděla svázaná v koutě s roubíkem v ústech a Dememtri stál vedle ní.

„Hej ty tam! Co tu děláš?“ křikl na mě.

„Trochu slušného vychování by neuškodila,“ podotkla jsem sarkasticky, mezitím co Demetri přistál vedle mě. Sotva jsem si ho všimla a už mi rukama svíral krk. To nevypadalo dobře.

„Co tu chceš??? Rozmysli si, jak odpovíš, nebo to bude poslední věta, co jsi kdy řekla!“

„Posílají mě Volturiovi, jsem nový člen gardy,“ řekla jsem odpověď, kterou mě Edward naučil.

„Nejsi mladá? Kolik ti je?“

„Pět dní. Volturiovi mě však nechtějí kvůli síle, ale kvůli mému daru. Umím ovlivňovat,“ vypustila jsem další lež z úst. „Mimochodem, jmenuji se Angela.“

„Těší mě! Demetri.“

Podali jsme si ruce a v té chvíli Edward vyskočil, za letu urval Demetrimu hlavu a hodil ji Belle, která ji hodila přímo do pece, kterou zprovoznili ke kremaci Demetriho.

Stále jsem svírala jeho ruku, ale přišlo mi odporné držet někoho bez hlavy. Přehodila jsem ho přes zábradlí, ale než tělo dopadlo na zem.

Bella vykřikla. „Někdo tu je!“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zrůda loví - 7. kapitola:

 1
7. Satu
25.01.2012 [14:21]

SatuFúúú, prečítala som všetkých sedem kapitoliek ani nie za pol hodinku! Emoticon Páči sa mi námet, ale má to trochu rýchli spád... Emoticon Teším sa na ďalší diel. Emoticon

26.10.2011 [11:38]

honzacullenVictoria1: To jsem rád a děkuju!!! Emoticon

26.10.2011 [9:29]

Victoria1Já teda rozhodně na Zrůdu nezapomněla! Emoticon Jen jsem toho měla trochu moc a neměla jsem čas na počítač. Emoticon Kapitolka se mi líbila, skončilo to napínavě a moc se těším na další. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.10.2011 [14:34]

honzacullenTo vás zabije napsat komentář????? Pak se nedivte, že tak dlouho trvá, než něco napíšu, když tu ani nemám podporu. Emoticon Emoticon

24.10.2011 [7:58]

honzacullenRoxana: Děkuji! Promiň...
Zuzineecka: Ano! Můza je v prčicích Emoticon

23.10.2011 [19:53]

zuzinecckaaAhoj, hele, kam jsi dal svůj talent? Kapča sice byla akční, ale přijde mi, že co se týká vět, tak pokulháváš, nějak ti to někam uteklo!
Neber to jako výtku, spíš to asi bude tím, že nemáš múzu, ta ti nejspíš někam utekla do dálin dalekých, co... No, jinak jsem zvědavá, kdo na ně narazí, asi vím, koho očekávat :)
A jsem zvědavá, jak se celý příběh bude ještě odehrávat, tak piš piš nebo tě sní myš! Emoticon Emoticon

23.10.2011 [16:48]

RoxanaAhoj,
článek jsem Ti opravila, ale dávej si pozor na množství chyb, které se v této kapitole vyskytlo!

* překlepy; (!!)
* čárky;
> před spojovacími výrazy;
> kolem oslovení;
> ve větě, kde je více určitých sloves;
> vložená věta se odděluje z obou stran;
* Shoda podmětu s přísudkem;
* Mně/mě; krátce ve 2. a 4. pádě, dlouze ve 3. a 6. pádě;
* Ji/jí; krátce ve 4.. pádě;
* /jedinnou/ -> /jedinou/;
* /záchranou/ -> /záchrannou/;
* Skloňování podstatných jmen;
* Přímá řeč; posílám Ti koncept, podle kterého si ji můžeš pročíst:
Pokud za přímou řečí nenásleduje věta uvozovací (řekl, vykřikl, zeptal se, odpověděl, pozdravil, vyděsil se, souhlasil…), nesmí přímá řeč končit čárkou.
1) Po přímé řeči následuje činnost, kterou udělal někdo jiný:
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Přikývl.
„Můžu tě ještě o něco poprosit?“ Otočil se a vyčkával.
„Alice, prosím, nech to tak, jak to je!“ Jen přikývla.
2) Událost se stala až poté, co osoba domluvila, popř. popisuje své pocity:
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Popadla jsem kufr a vydala se vstříc novému životu.
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Chtělo se mi plakat, ale nedala jsem na sobě nic znát.

Pokud věta uvozovací následuje, nesmí přímá řeč končit tečkou. Zde je více možností.
1) Může končit vykřičníkem nebo otazníkem:
„Můžu tě ještě o něco poprosit?“ žádala jsem, než stihnul odejít.
„Alice, prosím, nech to tak, jak to je!“ vykřikla jsem.
2) V ostatních případech musí končit čárkou:
„Alice, za pět minut nastoupím do letadla. Nezabráníš mi v tom,“ řekla jsem odhodlaně.

Pokud mezi jednu přímou řeč vložíme větu, může to být napsáno dvěma způsoby.
1) „Pojď,“ řekla, „uvařím ti kafe."
2) „Pojď,“ řekla. „Uvařím ti kafe."

Příště si dávej, prosím, větší pozor! Článek jsem Ti nevrátila jen proto, že byl krátký. Měl jsi tam ohromné množství chyb, příště bych Ti je neopravila a rovnou bych článek vracela.
Děkuji... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!