3. kapitolka. V téhle kapitolce vás čeká, co řekne Tom holkám, co ještě za 15 minut zažijou a je opravdu v zapadákově nuda? A kdo je ten upír ve třídě a co se ji ke konci hodiny stalo?
22.05.2010 (07:00) • MetlosCullen • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1149×
3. kapitolka - Trapas
Tom:
„Jste krásné jako hvězdy jasné,“ začal jsem básnit a všem se to strašně líbilo, div neomdlívali a ještě víc se na mě lepily, pokračoval jsem v básni „Jen jednu chybu máte,“ všechny to ignorovali, protože si asi mysleli, že žádnou chybu nemají, „že se támhle té kravičce podobáte,“ ukázal jsem za ně a všechny se tam podívali. Využil jsem čas k tomu, abych utekl. Ti co nebyli u mě a nechtěli mě sbalit, se váleli smíchy u aut.
Griffin radši utíkal se mnou.
„Teda kámo, mě se tady fakt začíná líbit, ale mohl si to více domyslet!“ A přitom se smál.
Zastavili jsme za rohem a já vykoukl.
Ty holky, co u mě před chvíli stáli, teď zrudly jako rajčata, když viděli tu určitě páchnoucí a špinavou krávu na poli kousek od školy. Všechny se snažili utéct pohledům, které mířily z parkoviště a poníženě odcházeli do tříd a ostatní si z nich, ještě dlouho budou dělat srandu.
Zaklepali jsme na dveře sekretářky a vstoupili.
Za stolem nebo spíš hroudou papírů seděla stará sekretářka se šedivými vlasy a málem dostala infarkt, když nás uviděla. Aspoň na někoho zabralo to oblečení.
„Co si přejete?“ vykoktala ze sebe. A div se jí nesesypaly papíry, které měla snad v 20 hromadách.
„Včera jsem sem volal a přihlásil jsem sebe a svého bratra. O´Connorovi,“ dodal jsem nakonec.
„Ano, ano. Takže tady máte rozvrhy a plánek školy. Doufám, že se vám tady bude líbit chlapci a kdyby jste cokoliv potřebovali, stačí se zeptat a já vám ráda poradím,“ rozšířila úsměv víc, jak na mixumum, že ji málem vypadla protéza s pusy.
Oba jsme zadržovali smích. Vzali jsme si ty papíry a až na chodbě jsme se rozesmáli, ale museli jsme hodně zadržovat smích. Nakonec jsme se váleli po zemi a smáli na celé kolo.
Radši jsme se zvedli a šli na hodinu, protože už bylo po zvonění.
Měli jsme stejné rozvrhy a první hodina byla angličtina. Museli jsme přejít celý areál, než jsme se tam dostali. To, už bylo 10 minut po zvonění.
Stáli jsme před třídou. Griffin zaklepal a vstoupil. Šel jsem za ním a radši jsem promluvil já.
„Dobrý den, Jsme tady noví. Já se jmenuji Tom O´Connor a tohle je můj bratr Griffin O´Connor,“ dořekl jsem a zase mě uhodil do nosu upíří pach. Rozhlédl jsem se po třídě a uviděl 1 osobu, která by měla mít něco s upíry, protože měla zlaté oči a bílou pleť. Jinak, vypadala jako elfka a měla rozčepýřené vlasy. Více jsem si ji nemohl prohlédnout, protože moje myšlení trvalo 2 sekundy a učitel začal mluvit.
„Vítám vás, jsem pan učitel John Carrot.“ Při jeho příjmení jsme se oba uchechtli a já fakt začínám věřit v to, že v tomhle zapadákově je za každým rohem překvapení.
Učitel jako by ignoroval, že jsme se uchechtli a řekl nám, že se máme jít posadit do poslední lavice u okna.
Šli jsme si tedy sednout, ještě jsme nemohli sklidit úsměv a oba jsme doufali, že to ani nebudeme muset dělat.
Propaloval jsem tu elfku pohledem a zjistil, že má dar. Vidí budoucnost.
Celou dobu buď něco dělala na mobilu, nebo psala. Byl skoro konec hodiny, když úplně ztuhla. Ale neviděl jsem ji do obličeje, takže jsem nemohl vůbec zjistit, co se jí teďka stalo nebo jak se přitom tváří. Možná to bude ten její dar.
Zazvonilo a ona se uvolnila. Zvedla se a hodila po mě ustaraný pohled a odešla ze třídy.
Prosím o komentíky :D.
Autor: MetlosCullen (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Ztracený syn 3. kapitolka:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!