Prolog + 1. kapitolka. Ztracený syn je povídka o klukovi o, kterém všichni říkají, že je to syn Ara a Sulpicie a pouze on to popírá. Jednou se pokusí utéct z Volterry a povede se mu to. Přestěhuje se do Forks. Se svým kamarádem Griffinem začne chodit do školy a tam narazí na někoho, o kom si myslí, že není.
20.05.2010 (17:45) • MetlosCullen • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1584×
Prolog
ZTRACENÝ SYN
Tom:
Jmenuji se Tom Volturi a jsem členem gardy. Jsem prý syn Ara a Sulpicie, ale tomu nevěřím, protože se jim, ani trochu nepodobám. Ve Volteře je nuda. Pořád musím na nějaké akce zakousnout upíry, ale mě spíše víc baví, když střílím. Táta nechce zbraně kupovat, prý jsou nám na nic a auta jsou taky můj koníček. Jsem sice malý a mladý, ale jezdím v nich denně. A nechce mi ani už ty auta kupovat. Pche skrblík jeden, jen si sedí na penězích.
Je mi 10 let a ještě rostu. Jsem na půl upír a na půl jumper to znamená, že se dokážu teleportovat. Spím tak 4 hodiny každý den, ale i víc. A pak mám schopnost, že dokážu zkopírovat dary ostatních, ale stojí mě to potom hodně soustředění a spánku.
Ve Volteře žiju od malička. Mám momentálně asi 10 darů od Volturiových. Jím lidské jídlo a piju lidské pití a někdy si dám i zvířecí krev, ale nikdy ne lidskou mě nechutná a navíc když si představím, jakou spásu bych nadělal, kdybych zabil člověka, který má určitě někde rodinu, kamarády, práci, budoucnost...
1. kapitolka - útěk
Chtěl jsem chodit do školy, ale Aro mě tam nechtěl pustit, tak jsem se rozhodl, že uteču. Neměl jsem tady ani moc přátel. Nic, co bych mohl ztratit a všechno mi tu vadilo. Měl jsem plán. Zabalil jsem si, co nejtišeji karimatku, spacák, jídlo, pití, kreditku, klíče, PSP + hry a nějaké oblečení. Rozhodl jsem se jít do USA. Konkrétně do města Forks. Tam mě Aro hledat určitě nebude. Vždycky jsem mu říkal, že chci někam do Evropy, ale tenhle plán už dělám dlouho.
Potichu jsem zanesl věci do knihovny a vrátil se zpátky. Šel jsem lidskou chůzi, jako vždy na večeři s Demetrim jsme prohodili pár slov. Byl v podstatě můj nejlepší kámoš, ale stejně taky vždycky nadával, že tu smrdí lidské jídlo, na to jsem si, ale už zvykl. Po jídle jsem se vydal do knihovny, jak to vždycky dělám. Všechny Aro zaměstnal. Aro, Caius, Marcus a ještě pár upírů chtěli zase něco napadnout.
Teď byla ta správná chvíle. Vzal jsem si batoh a neslyšitelně vyšel z brán hradu. Běžel jsem dost daleko a pak se teleportoval na letiště. V hradu by to, totiž slyšeli, kdybych se teleportoval. Přeměnil jsem se na 25letého muže, vyzvednul jsem si letenku a usedl do letadla. Hrál jsem na PSP Call of Duty 6 a většina lidí v letadle už spala. Ani jsem se nedivil.
Konečně jsme, asi po patnácti hodinách letu ocitli na letišti v Seattlu. Potřeboval jsem auto. Rychlé a luxusní Koenigsegg CCX, to je přesně pro mě.
Můj dar byl teďka opět využitelný. A opět jsem se proměnil na 25letého muže. Měl jsem pasy a občanky ke každému svému věku. Vybral jsem si černé. Moje oblíbená barva.
Zaplatil jsem mu hotově. Málem se z toho složil. Nasednul jsem a vsunul do rádia CD Metallicy. A mohl jsem vyjet směr Forks. Dům jsem si nechal postavit z Voltrery. Měl by mít všechny stěny maskáčové, ale jiné odstíny barev. Všechny věci byly v maskáčové barvě nebo v černé. Chtěl jsem mít originální dům, jaký nikdo nemá.
Jel jsem asi hodinu a cestou nepotkal skoro žádné auto. Příroda tady byla úplně jiná než ve Volteře. Všude samé stromy, vlhko a mokro.
Konečně jsem dojel k domu.
„Páni,“ musel jsem to říct. Dům byl pěknější, než jsem si myslel.
Ve schránce byly klíčky, jak jsme se domluvili. Zaparkoval jsem svoje autíčko do garáže. Zítra si nakoupím věci do školy a začnu chodit na střední. Základku mám už podle učebnic projetou.
Osprchoval jsem se, něco ještě zakousl a zalehnul do postele a po chvilce usnul.
Doufám, že se vám to líbí aspoň trošku a prosím o komentíky.
Autor: MetlosCullen (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Ztracený syn Prolog + 1. kapitolka:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!