Dovolujeme si představit
„staronovou“ soutěž se záhlavím.
20.09.2015 (20:33) • KairaTay • O webu » Soutěže • komentováno 13× • zobrazeno 3489×
Je to nějaký čas, co sleduju web a nějak se tu nic neděje. Je to pořád stejné. Takže je to změna a „staronová“ soutěž o záhlaví.
Je čas oprášit grafické programy. Například: Photoshop, Photofiltre, Gimp apod. Máte některý z uvedených programů? Věříte, že jste šikovní? Že právě vy vyhrajete? Nebo vám jdou lehce vytvářet obrázky tak, aby vypadaly jako od profesionálního amatéra?
Zapojte se do naší soutěže.
Účast je jednoduchá, stačí být registrovaný a dodržet následující podmínky.
Jak bude probíhat posílání, hlasování a následovně vyhlášení?
Vše bude následovně v termínech (12:00).
Týden přijímání výtvorů:
28. 9. – 4. 10.
Týden hlasování pomocí ankety:
5. 10. – 11. 10.
Vyhlášení proběhne behem 2 dnů s vycházejícím článkem na titulní stránce.
Neodradilo vás to a stále se toužíte zapojit a ukázat, co ve vás je?
Ovšem přicházejí i pravidla, která budete muset dodržet. Tak jdeme tedy na ně?
Pravidla:
- Zúčastnit se může každý registrovaný uživatel, který má přístup do administrace (tj. je-li Přispěvatelem či Ověřeným přispěvatelem, popřípadě Adminem). Toto opatření je především z důvodu nahrávání obrázků do složky v administraci (Záhlaví pro web - Soutěž).
- Každý může ‚zaslat’ maximálně jedno své dílo.
- Záhlaví musí souviset s Twilight tématikou – postavy, herci…
- Záhlaví nesmí porušovat autorská práva – musí být pouze vaším dílem.
- Jakmile bude – i během průběhu – zjištěno plagiátorství soutěžícího, bude ihned z kola vyloučen!
- Vyhrazujeme si právo vaši tvorbu zveřejnit na našich stránkách (Stmivani.eu).
- Pokud chcete do záhlaví vložit svůj copyright, myslete, prosím, na to, že obrázky s velkým podpisem nejsou reálně použitelné. Proto bychom byli rádi, kdyby to bylo bez vašeho podpisu.
Barvy, výběr obrázků, provedení… To vše necháváme jen a jen na vaší fantazii. Dané jsou pouze rozměry a velikost.
- rozměry: 950 x 200 až 300 px (šířka × výška)
- velikost: maximálně 70 kB!
Zdolali jste předchozí body a máte zájem se zúčastnit? Hurá do toho! Své výtvory nahrávejte do složky Záhlaví pro web – Soutěž, kterou naleznete přímo v administraci.
Budeme rádi za vaši účast,
Tým Stmívání.eu
Autor: KairaTay (Shrnutí povídek), v rubrice: O webu » Soutěže
Diskuse pro článek Záhlaví pro web:
anonym... Nevím, co s tím má tahle soutěž společného? A celé řada téhle ságy je dávno vydaná jak v knižní verzi tak ve filmové.
nevite jestli bude pokracovani rozbresku jako myslim part3
No, tak je to tam a snad i v pořádku a vyhovuje to všem kritériím, ale stihla jsem to teda tak tak...
chloe, do půlnoci... Takže ještě můžeš.
Prijmani vytvoru bylo do dneska do 12:00 nebo to lze vlozit i vecer?
Zdravím, šlo by potvrdit, jestli jsme splnila rozměry a podmínky? Předem děkuji
Zdravím dámy. Připomínám, že máte 2 dny na posílání svých výtvorů. Zúčastnit se může každý.
Jeeej super nápad! Toto záhlavie tu je už strašne dlho...
Som zvedavá, čo vyberiete - inak aj to čo je v článku vyzerá super!
Piromaan23,
obrázek vlož do sekce Záhlaví pro web - soutěž.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!