Túto jednorázovku som už mala dlho v počítači, tak som sa rozhodla ju sem dať. Podľa mňa nie je nič extra, ale však uvidíte. Je o Carlisleovi, ktorý môže mať tiež slabé chvíľky a môže túžiť po Esme. Dúfam, že sa vám to bude páčiť a budem rada za každý názor. Forevergirl
03.04.2011 (16:15) • Forevergirl • FanFiction jednodílné • komentováno 10× • zobrazeno 3755×
Carlisle:
Všetci sme sedeli v obývačke a rozprávali sa. Môj pohľad každú chvíľu kĺzal na moju manželku, ktorá práve kreslila nejaký plán domu. Bolo už tak neuveriteľne dávno, kedy sme boli naposledy spolu sami v dome.
Hneď som si spomenul na včerajšok. Večer som sa vrátil z práce a išiel do našej spálne. Z kúpeľne bola počuť sprcha, vliezol som dnu a uvidel tam moju krásnu nahú manželku. Chcel som sa ihneď po nej vrhnúť, ale všetci boli doma.
Vtom sa na mňa Edward prudko otočil a nahodil znechutený výraz. Super, toto fakt milujem, ani myšlienky nemôžem mať v tajnosti. Edward sa zachichotal a všetci sa naňho zmätene pozreli.
Povedz im niečo a zajtra sa sťahuješ! upozornil som ho v myšlienkach, čím sa Edwardovi ešte viac zdvihli kútiky.
„Bella, zlatko, poďme na našu lúku,“ navrhol Belle a ja som mu bol nesmierne vďačný. Žmurkol na mňa, keď odchádzal a ja som sa pred svojim synom cítil rozpačito, keďže vedel, čo mám v pláne.
Ale naopak, ostatní sa ani len nepohli. Hlavu som si oprel o kreslo a zahľadel sa znovu na Esme. Bola krásna. Očami som kĺzal po jej obnažených stehnách, keďže mala len krátku sukňu. Jej blúzka mala hlboký výstrih a ja som si už predstavil svoje pery na tom miestočku. Prešlo mnou mohutné vzrušenie a mal som čo robiť, aby som sa po nej nevrhol.
Tentoraz sa na mňa pozrel Jasper, ktorý očividne vycítil moje pocity, a hlavne vzrušenie. Prezrel si ma, a potom jeho pohľad spočinul na Esme.
„Alice, čo keby sme išli nakupovať, potrebujem nové košele,“ navrhol jej a Alice už nebolo.
„Čo sa zbláznil? Toto je nejaké divné,“ povedal podozrivo Emmett a ja som sa musel zasmiať na jeho výraze tajného agenta.
No teraz mi tu ostal ešte Emmett a Rosalie. Esme si ďalej niečo písala na papier a vo mne sa to príliš stupňovalo. Snažil som sa vymyslieť asi milión plánov, ako sa ich zbaviť. Preboha, ako to rozmýšľam o svojich deťoch? Bol som zo seba zhrozený, ale keď som sa pozrel na Esme, hneď ma to prešlo.
„Emmett, počul som, že v Kanade majú premnožené medvede. Niekedy by sme tam mohli skočiť.“ Ihneď sa mu rozsvietili oči.
„Rose, ide sa,“ zavelil a už ho nebolo.
„Vy nejdete?“ spýtala sa nás Rose.
„Nie, užite si to,“ povedal som náhlivo. Rose zmizla za dverami a môj pohľad patril už len Esme, ktorá sa čudovala, že všetci odišli. Len pokrútila hlavou a ďalej si kreslila. Tak toto nie. Vo mne to absolútne horelo. No čo by ste čakali od sedemstoročného upíra?
Postavil som sa a sadol si na kraj kresla, kde sedela moja nádherná manželka.
„Esme?“
„Áno, zlatko?“ spýtala sa a ďalej kreslila.
„Máme voľný dom,“ objasnil som jej to, ale len prikývla a venovala sa svojej práci. Ona ma chce asi zabiť. Myslel som, že sa zbláznim. Sklonil som sa k nej a perami som sa obtrel o jej krk, ale ona ma odtlačila.
„Carlisle, mám prácu,“ sťažovala si. Tak toto nie.
Znova som sa sklonil k jej perám a vtom som na tvári ucítil mierny tlak. Ona ma naozaj udrela?
„Carlisle, nesprávaj sa ako nadržaný upír,“ povedala naštvane a posunula sa na kresle a to už bolo na mňa priveľa. Sukňa sa jej ešte viac vyhrnula a ja som musel vzdychnúť. Očami som kĺzal po jej hodvábnej pokožke.
„Esme, ale teraz si ma presne vystihla,“ šepol som jej do ucha a ona sa zachvela. Skvelé, fungovalo to. Toto som si všimol u Edwarda, ktorý sa vždy nakloní k Belle a niečo jej pošepne do ucha, hneď mu vyhovie.
Naklonil som sa ešte bližšie a pohrýzol jej ušný lalôčik.
„Carlisle?“ upozornila ma, ale to už som jej prechádzal perami po tvári.
„Esme?“ šepol som vzrušene.
„Potrebujem ťa, Esme.“ Esme sa znova zachvela a uprela na mňa svoje krásne oči.
„Prídu deti,“ šepla rovnako vzrušeným hlasom ako ja.
„Neprídu, vedia o tom,“ vykĺzlo o mňa. Nahnevane vyvalila oči a už chcela odo mňa odísť.
„Edward mi to vyčítal z hlavy a Jasper to cítil,“ dodal som rýchlo, nechcel som schytať ďalšiu facku. Esme sa šibalsky usmiala a vtom som sedel na sedačke a Esme na mne.
„A to si hovoríš otec?“ spýtala sa ma a perami sa mi prisala na krk. Od slasti som zaklonil hlavu a užíval si tie pocity.
„Nie, tomu sa hovorí bláznivo zaľúbený upír do svojej nádhernej, dokonalej manželky, ktorá ma neuveriteľne vzrušuje a spôsobuje mi úžasné pocity.“
„Tak to treba využiť,“ povedala rýchlo a už ma vášnivo bozkávala. Strhol som ju okamžite pod seba, jazykom som jej prešiel po krku až po kľúčnu kosť, Esme ma odmenila sladkým vzdychnutím. Rukami som vkĺzol pod jej tričko, ale to už som ležal pod svojou ženou, ktorá zo mňa strhla tričko. Sklonila sa a perami mi prechádzala po bruchu.
„Bože...“
Jej božské pery mi prechádzali po celej hrudi, spôsobovala mi neuveriteľnú slasť. Zaklonil som hlavu a snažil sa upokojiť dych. Vtom sa perami postupne približovala k mojim nohaviciam, rozopla mi gombík, ale to už som ju znova strhol pod seba, až sme spadli zo sedačky na zem. Obaja sme sa zasmiali.
Môj pohľad sa priklincoval k jej výstrihu a ja som musel jazykom objať tie dva úžasné dary, ktoré vykúkali z hlbokého výstrihu.
„Carlisle,“ vzdychla a zdrapla ma za vlasy, aby ma mohla vášnivo pobozkať a rukou vkĺzla do mojich nohavíc.
A vtom som začul nejaké zvuky.
„Hej, veď tam žiadne medvede neboli!“ skríkol Emmett vo dverách.
Bože, prečo ma trestáš?
„Ehm,“ ozvalo sa pri nás.
Z hrude sa mi ozvalo mohutné zavrčanie. „Teda, oci,“ zapískal Emmett, neudržal som sa a skočil po ňom.
„Emmett, čo som ti urobil? Nemôžeme byť aspoň chvíľu sami doma?“
Emmett na mňa vykulene pozeral a rozrehotal sa.
„Nechaj ho, zlatko,“ povedala mi Esme so zvláštnym podtónom. Postavil som sa a Esme ma už ťahala do našej izby, kde sa na mňa dravo vrhla. V tej chvíli mi bolo absolútne jedno, či je niekto doma.
Autor: Forevergirl (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné
Diskuse pro článek Aj Carlisle môže mať slabé chvíľky:
To byla bombastická povídka, krásně napsaná, oddechová, vtipná opravdu dokonalá.
fakt super napíísane a divná ale dobrá fantáázia gratulujem
že wow! Poriadne vydarený príbeh :P .. úžasné :) Prosím, ak by sa niekomu chcelo takéto story s Eleazarom :P :P
To byl LUXUSNÍ nápad !!! Nemělo to chybu !! :D
No kto iný im to mohol pokaziť ako Emmett. Nádherné!
Tahle povídka je dokonalá a ne že ne! Emmett nechápe náznaky no. Zrovna u něj se divím! Ale krásně napsané!!!!!
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!