James zabil Bellu. Alice sa rozišla s Jasperom a nedokázala už viac žiť s nimi, tak sa začala stretávať s Jamesom. Keď zistila, že nie je taký zlý ako vyzerá, nasťahovala sa k nemu, ale nie sú navždy svoji.
09.12.2011 (18:30) • JessicaQuinova • FanFiction jednodílné • komentováno 3× • zobrazeno 1622×
„No ták, James, prečo si taký lenivý? Odkedy si zabil Bellu, nemám s kým chodiť na nákupy. Prosím, len jediný raz!“ povedala Alice Jamesovi, svojmu priateľovi. Ten sa zatváril tak kyslo ako to len išlo, ale napokon privolil.
„Tak dobre, ale len tentoraz, jasné?“ Vyštartovali a keď prišli do obchodného domu, Alice uvidela obchody s oblečením a hneď tam aj s Jamesom vbehla. Snažila sa Jamesa zapájať, ale tomu sa nejako nechcelo. Vyskúšala si asi troje šiat, ktoré si potom aj kúpila. Zašli do ďaľšieho obchodu, ale James uvidel kníhkupectvo a tak povedal Alice, že sa ide pozrieť po nejakých knihách. Ako sa pozeral na výklad uvidel knihu Traja Pátrači, naozaj ho to zaujalo. Spýtal sa predavačky, koľko majú tých dielov a následne sa rozhodol si ich kúpiť skoro všetky. Koniec koncov, koľko peňazí si našetríte počas dvesto rokov? S Alice sa stretol vonku pred supermarketom, pozrel sa na ňu:
„Alice, čo si si ešte kúpila, myslím potom, ako som odišiel?" pozeral sa na jej tašky, ktoré držala v rukách.
„V New Yorkeri som našla pekné nohavice a ešte aj také krásne topánky, ktoré vypadajú ako Conversy, ale sú to vlastne lodičky. A ty čo tam máš?"
„Asi stovku kníh, veľmi ma zaujali, sú to detektívky. Prípady riešia traja najlepší kamaráti - Jones, Peter, Bob. Ideme domov, alebo máš na pláne ešte niečo iné?" spýtal sa jej James. Dúfal, že pôjdu domov, lebo sa mu už nič nechcelo, čo je pre neho typické. Alice sa tiež už chcelo ísť domov.
„Áno, ideme," povedala mu. Obidvaja sa rozbehli, išli cez les, ktorý bol pre nich rozmazaný, potom museli preskočiť rieku. Asi za desať minút uvideli svoj dom, v ktorom sa svietilo. Zastavili asi tri metre od neho, keď sa dvere otvorili. Von vyšiel Edward, Jasper a Emmett, ale keď uvideli Alice a Jamesa, zastavili.
„Ahojte, my sme vás boli len pozrieť, keďže ste tu neboli, rozhodli sme sa odísť." povedal Emmett.
„Jéj, ahojte! Ale nechápem, prečo som to nevidela. Odkedy som odišla, snažím sa aspoň niečo o vás dozvedieť a to pomocou mojej schopnosti, ale nejde to," odpovedala im Alice. Všetci sa pozreli na Edwarda, ktorý sa ujal slova:
„Prepáč, Al, ale mám priateľku, ktorá má štít. Odkedy nás pozná, chráni nás. Vravel som jej nech to zruší, no ona sa stále na niekoho vyhovára. Veľmi nám chýbaš!" Ako dohovoril, zatváril sa ospravedlňujúco, ale aj smutno.
Prepáčte, dúfam, že ste mi moju izbu ešte nezničili, plánujem sa k vám vrátiť. Len čo Jamesovi poviem o tom, že s ním končím, pomyslela si Alice. Edward sa len usmial a krátko prikývol.
„Tak teda nič, my ideme. A, Al, nezabudni na to!" zakričal na ňu Edward. Alice sa s nimi rýchlo rozlúčila a potom vošla dnu. James bol trochu začudovaný:
„Na čo nemáš zabudnúť?" spýtal sa jej. Ona k nemu podišla a objala ho so slovami:
„James, viem, že toto ťa asi prekvapí, ale ja ťa musím opustiť. Milovala som ťa, milujem ťa, budem ťa milovať, ale moju rodinu milujem viac než teba. A James, nie, že im niečo urobíš!" dopovedala a odišla sa zbaliť. James si uvedomoval, čo mu práva Alice povedala. Ako Alice zišla dole, rozlúčila sa s Jamesom a rozbehla sa domov, do svojho nového, starého domova.
„Hej, rodinka. Kde ste?" zakričala Alice, keď vkročila dnu. Ako postupne prehľadávala dom, nikto tam nebol. Keď ju už opustila všetka nádej, niekto sa ozval:
„Alice!" To na ňu povedal Carlisle. Pribehol k nej a objal ju.
„Veľmi si nám tu chýbala. Bez teba to tu bolo také prázdne. Ani keď si Ed priniesol svoju priateľku, tú dieru to nevyplnilo. Som tak rád, že si naspäť. Ostatní sú na love, ja som už bol. A Al, ako to zniesol James?" pokračoval Carlisle.
„No, musím povedať, že ho to prekvapilo, zniesol to celkom obstojne. Mám ho rada. Dúfam, že vám, teda nám, nič neurobí," povedala mu Alice.
Keď prišli ostatní, veľmi sa potešili, najmä Jasper. Ten, ako náhle uvidel, že Alice je voľná, pribehol k nej a pobozkal ju.
Autor: JessicaQuinova, v rubrice: FanFiction jednodílné
Diskuse pro článek Alice a James- I. časť:
Ale no tak Luci, ja viem, že si to nechcela ale spravila si to. A ja si to vážim... prepíšem to ale až potom ako mi to opravia... :D
No teraz úprimne. Po prvé, pre upírov les nemohol byť rozmazaný. Ich zrak a rýchlosť sú v dokonalej rovnováhe. Po druhé málo citov!!! Ako James zabil Bellu a Edward tam v pohode dojde, že má novú priateľku a vôbec nie je na Jamesa nahnevaný. Normálny Edie by zabil Jamesa a odkráčal by do Volterry. A Alice len tak mimochodom poznamená, že odkedy James zabil Bellu, nemá s kým chodiť na nákupy. Alice opustila chudáčika Jaspera, ktorý tam pokojne dojde a ani štipku nežiarli. A nemyslím, že Jasper by tak rýchlo odpustil Alice. Viem, miluje ju, ale predsa je to rana pod pás, že ho opustila. Ešte k tomu stále miluje Jamesa. James by odchod Alice tiež neniesol ľahko, ak ju naozaj miloval. A Traja pátrači??? Lepšie by tam sedel Da Vinciho kód alebo Stephen King. Traja pátrači sa mi tam nehodia, sú moc detský. Prepáč Klári, proste sa mi tam nehodí toto všetko. Uf. Vyčerpávajúci a dlhý komentár. Ťažko sa mi písal, nechcela som ťa skritizovať.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!