Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Bílá smrt

Rob


Bílá smrtDestiny - její jméno znamená osud nebo budoucnost. A její osud je vepsán v závěji v parku. Její smrt je určena. Jediná osudová lekce klavíru. Poslední před Vánocemi. Rozbité lampy a náledí. Konec života nadějné dívky, jako byla Destiny.

Zrzka otevřela dveře a vydala se přes město. Je tma a ona musí ve vánici projít dva kilometry městem. Třásla se zimou. Právě jí skončila poslední lekce klavíru před Vánocemi. Začala šlapat do kopce a padala k zemi. Z úst jí unikla nadávka, dala si pozor na led a postavila se. Padaly větší a větší sněhové vločky a foukal severní vítr. Stáhla si kapuci více do čela, upevnila uzel na šále a doufala, že čepice pod kapucí bude stačit na zahřátí. Vyšla na vrchol kopce a rozhlédla se.
V polovině cesty dolů zašla do postranní uličky. Vlevo byly malé staré domky a vpravo park, který připomínal spíše les. Na střeše jednoho domu byla temná postava, ale sedmnáctiletá Destiny to ignorovala. Byla zvyklá na podivné lidi v téhle ulici. Všimla si, že silnice není posypaná, ale sledovala, kde je led a vyhýbala se mu. Lampa zablikala a zhasla. Destiny vytáhla telefon a snažila se svítit telefonem, ale nic neviděla. Ignorovala baterii, která ukazovala poslední čárku. Znovu upadla.
Ozvalo se zlověstné křupnutí. Z úst mladé talentované klavíristky se vydral bolestný výkřik a na tvářích jí zamrzaly slzy. Chytila se za nohu a natáhla se pro batoh. Zlostně vyházela penál a tři knihy, než našla svůj telefon, zapadlý pod učebnicí dějepisu. Vytočila telefonní číslo a pokusila se dovolat rodičům. Telefon zapípal. Destiny vrhla pohled na displej.
Pozor prosím, slabá baterie!
Hodila telefon do sněhu. Třásla se zimou. Nechala věci v uličce a začala se plazit k hlavní silnici, která byla dobrých padesát metrů vzdálená. Stín seskočil ze střechy a pozoroval ji. Destiny zasyčela. Zlomená noha vážně bolela. Ovládl ji další silný třes. Vzdala boj a sesunula se do závěje. Její srdce vynechalo několik úderů a stín se přesunul k ní. Světlé vlasy a zlaté oči by upoutaly pozornost, kdyby nebyl v prázdné uličce.
„Vydrž, pomůžu ti.“ Vzal ji do náruče a běžel parkem k osamělé budově. Ve dveřích stál další muž, starší. Vypadal jako otec toho chlapce. Destinino srdce vynechalo další úder.
„Umírá. Je slabá a odpoledne bylo teplo, zima ji zabíjí.“ Chlapec na něho vrhl zoufalý pohled.
„Zachraň ji, Carlisle. Prosím.“ Otec vzal Destiny do náruče a položil ji na pohovku. Sklonil se k jejímu krku. Srdce dotlouklo a muž se narovnal.
„Je pozdě. Chápu, že jsi ji měl rád. Byla jí tolik podobná, stejně aktivní a drobná, i když v obličeji jiná. Zařídím to.“ Vzal dívku do náruče, jeho syn se posadil na pohovku a skryl hlavu v dlaních. Ztratil druhou lásku.

Další dvacátý prosinec. Další vánice a mráz. Severní vítr vál přesně jako před pěti lety. Na louku přišel stále stejný mladý muž a klekl si k mohylce u stromu. Zapalovat svíčku nebylo vhodné, a tak pouze položil na hrob další kytici. Mohylka byla symbolická, popel nelze sesbírat z ohniště.
„Proč ty? Proč ne já? Nestihl jsem tě uchránit před novorozenými. Chybíš mi, ale nemohl jsem je tehdy opustit. A když jsem mohl, zabránili mi v tom...“ odmlčel se a podíval se na nápis vyrytý do stromu ve dvou jazycích.
Almeno loro hanno paura della morte, la cui vita ha un grande valore.
At least they are afraid of death, whose life has greatest value.

„Nejméně se bojí smrti ti, jejichž život má největší cenu... Cena tvého nešla vyjádřit čísly ani slovy.“
Alice Cullen
.
Pohladil jméno vyryté nad citátem a odešel.

Přeskočil hřbitovní zeď a zapálil svíčku na hrobě dívky, kterou miloval skoro tolik jako svoji Alice a která se to nikdy nedozvěděla. Pohladil zašlou fotografii, ze které se na něho smála sedmnáctiletá zrzka, a očistil zašlý nápis na hrobě, ke kterému už skoro nikdo nechodil. Na hrobě v koutě hřbitova, úplně u zdi. Na hrobě Destiny Greyové. Usmál se na rytinu klavíru pod jménem a očistil celý náhrobek. Rozednívalo se. Jasper Whitlock Hale naposledy sedl do auta a odjel do nového domova.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bílá smrt:

 1
13.09.2011 [8:09]

JoheeeCullenTy krabe! Emoticon Emoticon Co to se mno děláš! Emoticon Emoticon Zase mi poslední odstavec přejížděl mráz po zádech! (Smajlík, který by se klepal zimou tu není... Škoda! Emoticon)
Bylo to dokonalý! Emoticon Jaspera je mi moc líto, ale kdo si počká, ten se dočká! Emoticon Emoticon Vážně perfektní! Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!