Moje první parodie. Prostě jsem tak nějak zešílela a tohle z toho vzniklo:-D Zanechte prosím komenty, jestli to bylo aspoň trochu legrační.
25.01.2010 (08:00) • EDdomcaBE • FanFiction jednodílné • komentováno 0× • zobrazeno 3712×
Cullenovi a divadlo
Esme: „Hele, víte co je nového?“ ptá se s neskrývaným veselím.
Emmet a Jasper: „Co zas?“ zeptají se oba otráveně a vyděšeně na sebe pohlédnou. „On je mi v hlavě!“ zakřičí oba a omdlí.
Esme: Zakroutí hlavou, nad tím, jaké má za syny debily. „Takže, ve městě se koná konkurz na divadelní představení a vás šest jsem tam přihlásila.“
Alice: „Hurá! Jede se nakupovat!“
Edward: Postaví se za Bellu a drží ji jako štít před sebou, aby na něj nikdo neviděl. Zvlášť Alice.
Bella: Sebou hází a pokouší se dostat z Edwardova sevření.
Carlisle: Vchází do dveří. „Už jsem doma,“ zakřičí a přepadne přes Emmetovo tělo ležící stále na zemi a dopadne na Jaspera.
Esme: Nechápavě zakroutí hlavou. „Pořiď si brýle,“ poradí Carlislovi.
Jasper: Probudí se a všimne si Carlisle, jak na něm leží. „Pomoc!“ zakřičí a odhodí ho stranou. „Táta mě chce znásilnit.“ Pobíhá po pokoji a máchá kolem sebe rukama.
Edward: Uslyší naříkat Jaspera a vyhlédne zpoza Belly. „Já chci taky.“ Odhodí Bellu na stranu a jde za Carlislem.
Alice: „Žádné takové. První nákupy.“ Chytí Edwarda za triko a táhne ho ven z domu.
Emmet: Vzbudí se a nenápadně se odplazí do rohu za Bellou.
Bella: „Nemáš cígo?“
Emmet: Nechápavě na ni hledí. Co to je?
Carlisle: Odejde ke svému autu, vytáhne z něj pytel a hodí si ho přes rameno. Při cestě do domu si píská.
Esme: Nedůvěřivě se dívá na Carlisle. „Co to je? A proč tady cítím dalšího člověka?“
Carlisle: „Copak ti nikdo něřekl, že se nosí práce taky domů? A já jsem to chtěl zkusit,“ odpoví ji a skáče po schodech nahoru do své pracovny.
O pět hodin později.
Carlisle: Maskuje krvavé skvrny po zdích a zemi – po operaci.
Bella: Válí se zhulená na zemi v křečích smíchu.
Emmet: Balí Rosalie do peřiny a dává si ji na svůj klín. Po chvíli na ni začne šišlat a dělat různé ksichtíky.
Rosalie: „Nejsem dítě!“ zařve a jde si hrát s barbínou.
Alice: Vejde do domu obklopená desítkama tašek a usměje se na Jaspera.
Jasper: Sedí na pohovce a sleduje Bellu. Přitom nevědomky jí popcorn.
Edward: Doplazí se vyřízený k domovním dveřím a začne natahovat ruku před sebe. „Krev. Prosím. Potřebuji krev.“
Esme: „Později,“ uzemní Edwarda a zabouchne dveře. Tím mu přiskřípne nohu.
Edward: Zaskučí a snaží se svou nohu vyprostit.
Esme: Z toho se dostane, pomyslí si. „Za hodinu začíná ten konkurz. Tak jedeme.“
Bella: Znovu vyprskne smíchy, ale s námahou se zvedne ze země. Její pohled zavadí o Edwarda, snažící se osvobodit svou nohu a znovu v křečích se povalí na zem.
V divadle
Režisér: „Další.“
Emmet: „Koukejte na profíka.“
Rosalie: „Kde?“ zeptá se a rozhlíží se po celém sále. Ten musí vypadat dobře,pomyslí si a olízne si rty.
Emmet: „Já jsem přece ten profík,“ zahřmí a jde se postavit na pódium.
Rosalie: Kdyby měla co, tak se vyzvrací.
Edward: Polévá Bellu studenou vodou, aby se trošku vzpamatovala.
Režisér: „Tak co nám předvedete, pane…“
Emmet: „Emmetek, nebo Emíček – jak chcete,“ pokrčí rameny.
Režisér: „Vypadněte! Žádné buzíky tady nechci.“
Emmet: Vykulí na něj oči.
Edward: „Ach jo,“ povzdechne si a odchází pryč z budovy.
Režisér: „Další.“
Emmetek: „Počkejte,“ řekne a začne kroutit zadkem a zpívat: Emm Bond, Emm Bond…
Zpoza rohu se objeví ochranka a odvádějí ještě tančícího Emmeta pryč.
Alice: Chytne odhodlaně Jaspera za ruku a vkráčí na pódium.
Režisér: „No prosím.“
Alice: Nechá stát Jaspera na jednom konci pódia a sama jde na druhý konec. Usměje se na něj a potom nasadí hraný zmatený výraz.
Jasper: Celý nesvůj stojí a zírá na Alici.
Alice: S máchajícíma rukama běží k Jasperovi. „Pane, pane. Prosím vás, kde to jsem? A kdo jsem já?“ hraje dívku se ztracenou pamětí.
Jasper: Vyděšeně vykulí oči. „Kdo jsi a co jsi udělala s Alici? Lásko slyšíš mě?“ volá a naklání svou hlavu k Alicinimu žaludku.
Alice: Střelí Jasperovi facku. „Všechno jsi zkazil!“ Poté vyběhne ze dveří sálu.
Jasper: Celý vyčerpaný a zmatený skočí po režisérově žíle a vysaje ho.
Rosalie: Koketuje s chlapama z ochranky.
Emmet: Snaží se dostat z místnosti, do které ho zavřeli spolu s ostatními, které považovali za buzny. „To je, ale nespravedlnost, co?“
Jeden z mužů: „To mi povídej.“ Sladce se na Emma usměje a jeho oči sklouznou k jeho rozkroku.“
Emmet: „Néééééééééééééééééééééééééééé!!!!!!!!!!!!!!!!!“
Autor: EDdomcaBE (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné
Diskuse pro článek Cullenovi a divadlo:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!