Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Cullenovi vaří

Vampire Bella


Tuhle v neděli jsem se hrozně nudila, tak jsem napsala takovou krátkou jednorázovku. Zanechte koment, jestli se líbí, nebo ne. Vše příjmu!! :)

Jednoho krásného dne se Cullenovic rodinka rozhodla, že si uvaří večeři. A aby to nebylo tak divné, tak pozvou i Edwardovu přítelkyni Bellu. V deset ráno se rozhodli Emmett a Rosalie jet nakoupit potřebné potraviny. Zamířili proto s lístečkem od Esmé do místního supermarketu. Vzali košíček a vydali se do spásy smradu potravin.

„Emmette, já si musím jít nakoupit pár lahviček do kosmetiky, zatím vyber potřebnou zeleninu a ovoce, za minutku jsem tady,“ oznamovala Rosalie.

Emmettek se proto vydal sám nakoupit zeleninku a ovoce. Pozorně - upířím zrakem - se podíval na lísteček od maminky Esmé a začal číst. „Prvně musím nakoupit pět kilo jablek." Vydal se proto k jablíčkům, ale nastal veliký problém. „Mám vzít červené nebo zelené?“ přemýšlel horlivě.

„Radši vezmu od všeho, aby se na mě maminka nezlobila,“ rozhodl Emmett.

Mezitím Rosalie:

Se svým vlastním košíčkem se vydala do kosmetiky. Horlivě přemýšlela, jestli si má vzít Schaumu pro push–up nebo pro zdravý lesk křišťálu. Nakonec musela zavolat odbornici. Alici.

„Ahoj Alice, mám veliký problém!“ svěřila se Rosalie.

„Mám vzít dvě nebo jen jednu Schaumu?“ tázala se Rosalie.

„Vezmi obě, znáš to: To ne já, to moje Schauma,“ nakazovala Alice.

„Tak děkuju, Alice, bez tebe bych si nevěděla rady.“

Rosalie proto dala do košíčku obě Schaumy, a šla o skříňku dál k voňavkám.

Emmettek:

Ovoce a zeleninu máme, takže jdeme najít Rosalii. Vešel jsem do regálu s kosmetikou, a viděl Rosalii, jak sedí u řasenek, a brečí.
„Co se stalo, Rosalie?“ tázal jsem se jako starostlivý manžel.

„Oni nemají řasenku černější než černou.“ Brečela.

„Tak si vezmi tu normáln,í ne?“ navrhoval jsem.

„Jsi normální, vždyť je jenom černá!“ křičela Rosalie.

„Víš co, tak si nakup, co chceš, zlato, a já půjdu dál. Sejdeme se až u auta za hodinu.“ Nevydržel jsem to.

Vydal jsem se proto dál k těstovinám. Po nekonečné hodině jsem konečně došel k autu. Otevřel jsem kufr a nemohl uvěřit svým očím. Bylo tam asi deset tašek s kosmetikou.

„Kam mám podle tebe, Rosalie, dát ten nákup?“ tázal jsem se naštvaně.

„To je úplně jedno, ale na moje tašky nešahej.“

Půlku tašek jsme narval do kufru a jinak to muselo jít na zadní sedadlo. Nakvašeně jsem sedl za volant a vyjel směr domov. Už nikdy nepojedu nakupovat s Rosalií! Jakmile jsme dojeli k našemu domu, tak Rosalie vyskočila z auta, a běžela se svými taškami do naší ložnice.

„No tak, Emmette, kde jsi s tím nákupem?“ volala Esmé.

„Už jdu, mami.“ Musel jsem jít snad pětkrát, než jsem všechno nanosil do domu.

„Půjdeš mi pomoct, Emmettku, ano?“ ptala se Esmé.

„Jistě, jen se převleču.“ Běžel jsem nahoru.

Vtrhl jsem do naší ložnice a otevřel moji skříň. Vytáhl jsem svoji tajnou sbírku oblečení na speciální slavnosti. Byly to černé kalhoty s růžovými srdíčky, růžové tričko s kšandami a papuče s tygříky. Jak já jsem tento oděv miloval. Doběhl jsem dolů za maminkou a ta si mě vyfotila na památku.

„Vypadáš krásně, ty můj malý tygříku,“ brečela.

Najednou přišel Edward s Bellou a chystali se nahoru do Edwardovi ložnice.

„Pane bože, co to má Emmett na sobě?“ začala se hlasitě Bella smát.

„Ale to je jen můj slavnostní oděv, Bello,“ rozčiloval jsem se.

„Vypadáš jako šašek, Emmette!“ smála se i s Edwardem.

„Mamí!“ rozbrečel jsem se. „Bella mi říká, že vypadám jako šašek a směje se mi.“

„To nic, bobánku, ona si dělá legraci.“

„Nechceš radši okrajovat jablíčka, bobíku?“ navrhovala mi Esmé.

„Ano,“ fňukl jsem.

Večeře nám trvala asi tak dvě hodiny, a potom jsem byl vyslán říct Belle a Edwardovi, že mají jít jíst.

Byl jsem u Edwardovy ložnice. Vtrhl jsem tam a nemohl věřit svým očičkám. Edward ležel na posteli a Bella byla skloněná u jeho klína. Pořád opakovala: „Až tě najdu, ty malý červe, tak tě sním.“ Najednou Edward vykřikl. Asi už Bella našla červíka. Rosalie se mnou nikdy tohle dělat nechtěla, protože říkala, že by se prý asi pozvracela. Nevím proč. Najednou Bella otevřela oči a podívala se na mě.

„Co tu děláš ty šmíráku?“ vykřikla.

„Mamí.“ Běžel jsem dolů za svou maminkou.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cullenovi vaří:

 1
1. DanusQa
25.03.2012 [12:31]

Já umírám Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon to bylo super Emoticon schauma Emoticon červík Emoticon Emoticon už nemam silu se smát Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon fakt moc pěkné Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!