Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Emmettovo klopýtnutí


Emmettovo klopýtnutíDalší jednorázovka - píšu jich nějak moc. Emmettovo jediné klopýtnutí. To, jak neodolal lidské krvi. Nevím, zda je to úplně přesně podle knihy, ale líbí se mi to. =D Hezké čtení přeje Pegas99.

Veliký, svalnatý muž kráčel po prašné cestě, která vedla malinkou loukou... Byl moc krásný. Měl dolíčky, velký krásný úsměv, kudrnaté vlasy a velmi vypracovanou postavu. Kráčel si tak po té loučce a myslel na svou milovanou... na její úsměv a na jejich dnešní noc. Miloval ji a ona milovala jeho.

Vedle cesty byl dům a maličký potůček. Tam stála malinkatá - tak, jako tady ostatně všechno - dívenka. Mohlo jí být tak sedmnáct. Emmett se na ni podíval. Byla asi krásná, ale on byl zvyklí na nadpozemskou krásu a tudíž na něj byla každá moc ošklivá - každá až na jeho Rose. Měla lesklé, černé vlasy, které jí sahaly až pod zadeček a modré oči. Na tu dobu to bylo nezvyklé propojení genů.

Emmett se koukal, jak dívka pere prádlo v potoku a potom ho rovnou věší na zastárlý věšák... Do té doby, než se otočil vítr.

Emmettovy svaly se napjaly, ale bez jeho přičinění. Oči ztmavly, nozdry se roztáhly, jak nasávaly tu vůni. Rty se mu sami od sebe zkroutily do nebezpečného vycenění zubů. Celé jeho tělo se přikrčilo a najednou se zdálo zase pružné... nepůsobil už jen jako veliký hromotluk.

Vůně té mladé dívenky ho lákala a nutila ho, aby ty jeho krásné zuby cenil ještě víc. Doháněla ho k šílenství. Po rukách jí tekla voda z potoka, ale on už neviděl vodu - viděl krev. Myšlenky na jeho milovanou odneslo pomyšlení na to, jak by smočil rty v krvi té holky. Byla hloupá, že si ho ještě se zálibou přeměřovala! Měla utíkat.

„Uteč!" křikl přidušeně. Nechtěl ji lovit. Nechtěl ji zabít a bylo mu jasné, že jakmile začne lovit, tak to dopadne jedině její smrtí. Byl nejnebezpečnější zrůda na celém širém světě. Byl zlý a zlomyslný. Byl upír a nesměl na to zapomínat, aby se nestávaly přesně takovéhle věci.

„Proč, hlupáčku?" řekla a snažila se vypadat svůdně. Odhalovala mu její výstřih, ale on se zaměřil jen na tepnu na jejím krku. Představil si, jak si tam najde místečko pro své rty, jak prořízne maso a dostane se přímo ke zdroji té tekutiny. Věděl, že už je pozdě. Už začal lovit. Nic ho nemohlo zastavit.

Ani si nevšiml, že vítr už nevane a že to může využít ke svému útěku - on už chtěl lovit. Chtěl tu dívku zabít. Chtěl najít místo na jejím krku. Chtěl být upírem.

Rychlostí blesku překonal tu vzdálenost mezi nimi a usmál se na dívku.

„Promiň, zlatíčko," zašeptal, když uviděl její vyděšený výraz. Pochopila, co se děje.

„Jak-" podařilo se jí ještě zašeptat - potom už jí hrubě zlomil vaz a začal dychtivě pít tu vzácnou tekutinu. Pít lidskou krev bylo to nejlepší vzrušení na světě. Lačně pil a pil. Pil tak dlouho, až v dívce nezbilo nic. Žádná krev - prostě nic. Vztekle odkopl její tělo a hledal, kde by našel další krev. Hledal, ale potom si uvědomil, co to sakra udělal.

„Jsem netvor..." zašeptal. Pozoroval svůj odraz v okenní tabulce. Vyděšeně zíral do svých červených očí. Do očí, které prokazovaly známky slabého odhodlání. Byl vrahem a jeho oči to dokazovaly.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Emmettovo klopýtnutí:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!