Tuto povídku jsem měla v hlavě už dost dlouho. Bude rozdělena na dvě části a je to o, jak už vyplývá z názvu, Forkském masakru. Vaše kiki1996.
28.03.2011 (15:00) • kiki1996 • FanFiction jednodílné • komentováno 0× • zobrazeno 2029×
Ahoj, jmenuju se Renée Swan a pro lidi jsem zemřela při události, nazývané Forkský masakr, při kterém zemřelo 31 „lidí“. Tady vám popíšu tuto událost, jak se stala podle lidí a já o tom napsala knihu. Jako obvykle jsem na víkend přijela s Philem navštívit Bellu s Charliem, ale dnes to bylo jiné, to jsem cítila hned od začátku. Jen co jsme přijeli do Forks, tak mě polil takový nepříjemný pocit, že se dnes stane něco hrozného. A taky, že jo. Hned, co jsme přijeli k Charlieho domu, uviděli jsme spoustu kluků z rezervace a taky nějaké bledé lidi s červenýma očima.
„Charlie, co se tu děje?“ zeptala jsem se hned, co jsme vystoupili s auta.
„Nic, jen přišli nějací přátelé Belly,“ řekl Charlie s klidem a objal mě, s Philem si jen podal ruce a dovedl nás do domu, kde bylo vše v plném proudu.
„Charlie, kde je Bella?“ zeptala jsem se.
„Tady. Ahoj mami, Phile,“ řekla Bella a oba nás objala.
„Co se tu děje?“ ptala jsem se jí.
„Ale nic, jen přišli mí kamarádi,“ řekla a já hned poznala, že lže, ale než jsem stačila něco říct, tak na Bellu někdo zavolal.
„Bello, musíme se chystat. Ty s Charliem zůstanete tady a my se o to postaráme,“ řekl někdo, koho jsem vůbec neznala, ale jeho hlas připomínal zvonkohru. Podívala jsem se tím směrem a uviděla nádherné děvče, nemohlo mu být víc jak 16. Vypadala jako modelka vystřižená s módního časopisu.
„Jejda,“ řekla.
„Jane, tohle je má máma, mami tohle je Jane,“ představila nás Bella.
„Těší mě paní Swan,“ řekla mile, ale já z ní neměla moc dobrý pocit. Moje já jako by mi říkalo, ať uteču a už nikdy se nevracím, ale druhé já chtělo, ať zůstanu s Bells.
„Bello, máme problém, Victoria je na cestě a vlko…“ řekl někdo, ale zbytek věty nechal vyznít do prázdna. Bella po tom dotyčném hodila velmi nepěkný pohled, ale nic neřekla.
„No, prostě se ti psiska nemůžou dohodnout,“ řekla ta dotyčná osoba a já se s otázkou podívala na Bellu.
„Neřeš to mami. Felixi, nějak se dohodněte, nemůžeme tolik riskovat,“ řekla Bella.
„Promiň mami, musím si odskočit,“ řekla Bella a zmizela v zadních dveřích, potom se ze zadu začaly ozývat divné zvuky a já s Philem jsme se rozhodli jít podívat, co se tam děje. To, co jsme uviděli, nás oba úplně vykolejilo. Ta Jane se prala s nějakým přerostlým psem.
„Jacobe, okamžitě toho nechte, je tu máma s Philem, jestli to uvidí, bude průser, nechci do toho namočit další lidi,“ řekla Bella a ten pes, Jacob se podíval na Bellu a přestal se prát. Utekl do lesa a potom s něho vyšel kluk.
„Jacobe, tys to té upírce pěkně nandal, kdyby tě Bella nevyrušila, určitě by bylo po ní,“ řekl jeden s kluků, co stáli kolem.
„No jasně, takový štěně jako ty by mě nepřepralo, ani kdyby chtělo,“ řekla Jane a plácla si s Felixem.
„Jo jasně upíři jsou lepší než vlko…“ řekl jeden kluk, ale potom si nás všiml a všechny oči se teď dívaly na nás.
„Mami, co jste viděli?“ ptala se pomalu Bella.
„Co jsme viděli?“ zopakovala jsem po ní.
„Pokud myslíš to jak se tu Jacob pral s Jane a to že on je vlkodlak a ona upír tak jo, to jsme viděli,“ řekla jsem, až s udivujícím klidem.
„Vidíš, Jacobe, já ti to říkala. Teď jsme do toho zatáhli další dva lidi a ještě k tomu mé rodiče. Neříkala jsem ti to?“ křičela na něho Bella.
„Promiň, ale kdyby mě Jane neprovokovala, tak se to nestalo,“ obhajoval se Jacob.
„Bello, mohla bys mi vysvětlit, co se tu, zatraceně, děje?“ ptala jsem se už dost rozhořčeně.
Bella se podívala na Jane, ta jen kývla a Bella se otočila na mě.
„Tak, my se raději půjdeme někam projít a vy si to tady vyříkejte o samotě,“ řekla a už všichni mizeli v lese.
Pokud chcete druhou část napište do komentářů. V druhé části by byla už knižní smrt všech postav v knížce, co napsala Renée a pohled Bells a Cullenů po pár letech. Ještě nevím, jak to bude, ale pište.
Autor: kiki1996 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné
Diskuse pro článek Forkský masakr - 1. část :
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!