Toto je jednorázovka o Belle potom čo ju opustil Edward, čaká s ním malé prekvapenie. Myslím že to všetko skončí veľmi dobre. Komentíky potešia dikes =)
17.11.2009 (12:58) • DarkPassion • FanFiction jednodílné • komentováno 0× • zobrazeno 2652×
Kráčala som lesom a rozmýšlala prečo ma opustil. Nezazlievam mu to. Navždy ho budem milovať. Celú jeho rodinu. Mám aspoň niečo prečo na neho nikdy nezabudnem. Pod srdcom nosím naše miminko. Tehotenstvo prebieha bez problémov. Stále spomínam na našu prvú noc.
Sedeli sme na našej lúke a pozorovali hviezdy. Už som bola Bella Cullenová.
„Ako sa cítite pani Cullenová?“ opýtal sa ma ten najkraší anjel na svete.
„Viete že nič moc? Môj manžel ma tu nechal samú a ani ma neobdaril svojím sladkým bozkom.“ Lyšiacky som sa usmiala. Vedela som že mi to vyšlo. Naklonil sa ku mne a pobozkal ma. Bolo v tom toľko citu a nehy. No nejak sa to zvrtlo. V našich bozkoch bolo veľa vášne a túžby. Hladil ma po celom tele. Pomaličky mi začal vyhŕnať tričko. On už ho mal dole. Chvíľku si ma obzeral no ja som to nevydržala a pritiahla si jeho pery späť na moje. Nše jazyky sa spolu hrali. Teraz som prevzala vládu ja. Obkročmo som na ňom sedela a obsipávala som ho bozkami. Jemne som sa začala pohybovať v oblasti jeho vzrušenia. Z úst mu unikol vzdych. To už som bola pod ním. Naše telá spolu tvorli veľkú energiu. Bolo to neuveriteľné. Už sme na sebe nemali ani kúsok látky. Vnikol do mňa veľmi jemne. Ušiel mi z úst jeho ston. Videl že obaja dosiahneme vrchol. Začal prirážať rýchlejšie. Dosiahli sme ho naraz. Lahla som si vedľ a mojej lásky a schúlila som sa mu v náručí. Obaja sme oddychovali a pozerali na hviezdy. Toto bola jednoznačne najkrajšia noc. Šepol mi do ucha tie najkrašie dve slovká
„Milujem ťa.“ S tými to slovami som mu zaspala na jeho hrudi.
Práve som kráčala lesom na našu lúki. Od doby čo odišiel som tu trávila každú minútku. Rozprávala som môjmu, našemu dieťaku o tých najkrajších chvíľach o jeho bláznivej tete Alice o Rose o šašovi Emmovi a o Jazzovi o babičke a dedovi Esme a Carlisovi. A nakoniec o mojom anjelovi. Mojej nekonečnej láske.
Zrazu som videla z kríkov vychádzať siluetu. Bol to on. Môj anjel. Určite nie blúznim.
„Bella... prosím odpusť mi to ja...“ až potom sa zahladeľ na môje vypuklé bruško. Otočil sa a odchádzal. NIE nemôžem ho znovu nechať odísť. Už nie. No v tom som dostala kontrakcie a začala kričať. Obíjmali ma dve studené ruky môjho anjela.
„Bella si v poriadku láska? “
„áno len naše bábätko sa trošku hrá s mojím žalúdkom. Že ty potvorka.“ Usmiala som sa na moje bruško a pohladila ho. Edward na mňa len hlúpo civel.
„Nnn... aa... šš... ee ?“
„Áno naše. Edward, láska si v poriadku?“ Ešte chvíľku civel na moje bruško no potom sa usmial. Bol to môj obľúbený úsmev.
„Takže budem tato. Ja moc sa teším Bella. Prepáč nemal som odchádzať.Bola to tá najväčšia hlúposť akú som kedy urobil. Milujem ťa.“ Tieto dve slovíčka mi úplne stačili. Chytila som ho za košelu a pobozkala ho. Konečne som znovu cítila chuť jeho pier. Cítila som dotyky jeho rúk. Znovu mnou prebehla elektrina a vrátil sa mi život. Ten ktorý som tak dlho hľadala.
O 4 mesiace neskôr
Ležala som na pôrodnom stole a držala Edwarda za košelu.
„Edward za toto môžeš ty.“ Kričala som na neho.
„Bella zhlboka dýchaj.“ Hovoril mi.
„Zhlboka dýchaj? Nič lepšie si si nenašiel. Áá ...“ zafučala som od námahy. Neviem koľko pôrod trval ale mala som chuť Edwarda roztrhať na kúsky. Ked bolo po všetkom podali mi do rúk to najkrajšie stvornie pod slnkom. Až na môjho anjela. Čo to táram toto je jeho súčasť. Naša súčasť. Bol to chlapček. Očiská mal hnedé ako ja ale za to vlásky po ockovi. Bol roztomilý. Bola som na neho nesmierne pyšná.
„No mamina myslím, že sme odviedli dobrú prácu.“Povedal mi lekár. Že SME ODVIEDLI? Ja ho snád zabijem. Edward videl môj pohlad tak ma ukludňujúco hladil po dlani. Ked nam zobrali našeho malého Anthonyho vystrašene som sa na nich pozerala.
„Nebojte sa mamička maličkého si ešte užijete až až.“ Usmievala sa na mňa sestrička.
Edward si vedľa mňa sadola vtisol mi bozk.
„Milujem ťa Bella. Si to najlepšie čo ma mohlo stretnúť. Obaja ste pre mňa teraz celá moja existencia. Dala si mi to po čom som vždy najviac túžil.“Znovu ma pobozkal a ja som zaspala s pocitom plným lásky a šťastia. Takto som si predstavovala šťasný koniec. Milujem vás anjelikovia moji.
Autor: DarkPassion (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné
Diskuse pro článek Hviezdny anjel:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!