Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Jednorázovka- Čas konce


Jednorázovka- Čas konceZdravím..Nudila jsem se a měla zrovan špatné období..Takže vznikla jednorázovka Čas Konce.Je to moje první jednorázovka, tak snad nebude nejhorší..

   Kdosi jednou řekl:

 „O život můžeme přijít různě. Smrt je jen jednou z možností.“

 

  Já už svůj život dožila.S jeho odchodem jsem přišla o srdce a bez toho se žít nedá..Lidé (vlkodlaci) v mém okolí, se mi snažili pomoci.Chtěla jsem abych už na něj neyslela, chtěla jsem už konečně opět žít, ale vzpomínky mi v tom pokaždé zabránily.Jak bych si teď přála vidět jeho tvář, slyšet jeho hlas, cítit jeho vůni..

 

  To už se nikdy nestane.Už nic z toho nebude.Rozhodla jsem se skončit tohle trápení,rozhodla jsem se nežít už tento zchátralý život, co se už nezmění.Mrzí mě to, určitě ublížím Charliemu,René,Jakeovi a ostatním, ale nevyrovná se to tomu, jak ublížil Edward mě.Ach při pomyšlení na jeho jméno mě vždy píchne u srdce.Možná jsme sobec, ale tohle už dál nejde.Akorát každému přidělávám starosti.

 

  Už delší dobu jsem přemýšlela nad tím, že na tomhle světě bez něj nebudu, ale až teď nadešel te správný čas.Čas konce…

 

  Už mi zbývá jen obejít pár míst,napsat dopis na rozloučenou a pak to příjde.Měla bych s tím začít..Takže..

 

  Místo první- bývalý dům Cullenů.Teď, když jsem rozhodnuta co udělám se tu dokážu volně procházet.Dům za ty dva roky obrostl mechem, ale ani to mu neubíralo na jeho kráse.Pořád to je dům, ve kterém jsem zažila krásné chvíle s úžasnou rodinou a hlavně..S ním.Posadila jsem se na schody od verandy a zavzpomínala..Esmeino rodičovské objetí, Carlisleova moudrá slova, Aliceino přátelské klábosení, Emmetovy nekončící vtípky, Jasperova odhodlanost a dokonce i Rosaliin přehlížející pohled- to vše mi tak strašně moc chybí..A tak mi začali padat slzy větší než hrachy.Chtěla jsem to všechno ze sebe dostat ven, pomocí pláče..Jako už tolikrát.A jako už tolikrát o nepomáhalo.Jen jsem se málem utopila v zýplavě těch slaných slz.Jak ironické.Právě takhle totiž skončím- ve slané vodě.

 

  Místo druhé- moje a jeho louka.K té mě váže nejméně tisíc vzpomínek.Povídali jsme si zde o všem možném, ale většinou nám jen stačil fakt, že jsme spolu.Slova pro nás dva nebyla důležitá.Ano mají svou hloubku, ale koho by zajímala slova, když se topí v těch nejkrásnějších očích na světě?Chodívala jsme sem celkem často a doufala, že ho zahlédnu.Po čase mi došlo, že to se nestane.To, že si semnou jen krátil čas, to že mi lhal..To mi roztrhalo srdce na kousky.Jake se je pokoušel slepit, ale když je vaše srdce roztrhané a bůh ví kde je to těžké..Co víc- nemožné.Z těžkým srdcem opuštím tohle místo, přátele a rodinu, které tu zanechám.Možná to tak bude lepší..

 

  Nasedla jsem do svého milovaného náklaďáčku co na mně čekal u cesty směr les.Otočila jsem to směrem do La Push.Zkontrolovala jsem, že nikdo nikde není.Vytáhla jsem blok a propisku a začala psát:

 

Drazí rodiče,

 vím, že tímto činem vás hodně zklamu, ale prosím nezlobte se na mně!Milovala jsem vás z celého srdce, ale jednoho člověka víc.Není nikdo komu by se dalo něco vyčítat.Prosím vzpomínejte na mně v dobrém!

                                                                  S láskou Bella

 

Drahý Jaku,

 Děkuji ti za všechno co jsi pro mě kdy udělal.Snažila jsem se ti tvou lásku oplácet,snažila jsem se do Tebe zamilovat, ale nešlo to.Miluji jen jeho a to se nezmění.Nevzpomínej na mně zle.

                                                         S láskou Bella.

 

Dopisy jsem vložila do předem připravených obálek s nápisy „René a Charlie“ a „Jacob“.Jen jedna byla ještě prázdá.Ta pro Edwarda.Jemu ani nebude záležet na tom, že už nežiju, ale stejně mu dopis napíšu.

 

Můj milovaný Edwarde,

 Snažila jsem se následovat Tvá slova „Bude to jako bych neexistoval.“, ale mému srdci, které bylo u Tebe to říct nešlo..Nic Ti nevyčítám, jsem ráda, že jsem Tě poznala.Vždy Tě budu milovat!Vlastně ani nevím, jestli si někdy tenhle dopis přečteš,možná Tě Alice upozorní..Bude to, jako bych nikdy neexistovala JÁ.To ti slibuji!Doufám, že jestli existuje nějaký ráj, tak v něm budu a budu se na Tebe moct dívat seshora.Miluji Tě!

                                                                 Navždy Tvá Bella

 

  Všechny dopisy jsem nechala na palubní desce,nechala běžet motor a šla směrem k útesu.Naposledy jsem se rozhlédla, naposledy jsem si vybavila jeho dokonalou tvář..A se slovy „Vždy Tě budu milovat.“ jsem skočila.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jednorázovka- Čas konce:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!