Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Křídla

Upíří život


Je tu krátká jednorázová povídka. Jen mě to tak napadlo a vzniklo z toho tohle. Je to moje první jednorázovka, takže budu moc vděčná za komenty, i záporné, protože ty mě zdokonalují. A o čem to je? Isabella byla tvorem dobra, Edward byl tvorem zla. Jejich příběh začíná v městečku zvaném Forks.
Je možné, že pokud se vám to bude líbit. Můžu to více rozvést a udělat z toho vícedílnou povídku, nebo udělat něco ještě o jejich dceři, ale to moc prozrazuju... Tak tady to je. :D

Křídla

Na této planetě žije kolem sedmi miliard lidí. Jen jedna miliardtina ví o nadpřirozených bytostech, ale nikdo z nich neví, že těch nadpřirozených bytostí chodí zde po planetě Zemi, asi jedna stotisícina.

Po Zemi se pohybují andělé, ale i upíři. Jsou to pravé opaky sebe, i když mají některé rysy společné. Obě rasy jsou velmi krásné, nesmrtelné. Andělé byli vytvořeni dobrem, kdežto upíři zlem.

Není možné, aby anděl cítil lásku k upírovi, nebo naopak. Jenže to se právě stalo…

Isabella byla tvorem dobra, Edward byl tvorem zla. Jejich příběh začíná v městečku zvaném Forks.

Isabella byla andělem pozemním. To znamená, že chodila po Zemi bez křídel, v nebi je ovšem měla. Patřila mezi vyvolené. Byla něco jako andělská elita. Mohla si dělat, co chtěla. Její jedinou povinností bylo dohlížet na mladé anděly. Isabella ráda cestovala a jednou si zajela i do městečka Forks. Městečko se jí zalíbilo, protože bylo velmi jednoduché - pár obchodů, jedna restaurace, škola… - proto se zde ubytovala. Chyběl jí domov.

Edward žil s rodinou poklidný život. Ano, s rodinou. I když to u upírů není moc běžné, pár rodin se našlo. Edward i celá jeho rodina byli upírští vegetariáni. To znamená, že se živili pouze krví zvířat. V Edwardově rodině měl každý svého partnera, krom něj. Celá rodina byla velmi kultivovaná, a tak mohli všichni chodit mezi lidi. V Edwardově případě do školy, kam se rozhodla jít i Isabella.

Isabella šla do školy, kde potkala několik milých lidí. Na poslední hodině tohoto dne si Isabella sedla do poslední volné lavice. Zazvonilo a do třídy vešel učitel, který ji donutil se znovu představit před třídou. Isabella to bytostně nesnášela. Asi deset minut po zvonění se do učebny přiřítil velmi půvabný chlapec. S mnoha omluvami si sedl na místo vedle ní. Představil se jí, protože mu byla také velmi sympatická. Edward nikdy nikoho takového neviděl. Byla tak elegantní a vznešená, velmi ho přitahovala. Nevoněla jako člověk, ale ani jako upír. Byla to pro něj neznámá vůně.

Isabella své sympatie projevovala konverzací, proto ji s Edwardem často napomínal učitel. Edward byl Isabellou natolik ohromený, že ji pozval si s jeho rodinou sednout. Vše jí řekl o jeho rodině, o škole, o městě, a vůbec… o mnoha věcech. I ona byla velmi výřečná. Po týdnu, stráveném povídáním si o sobě, se dozvěděli i věci, které obyčejný člověk nesměl vědět. Edwardovi to bylo v celku jedno, ale Isabelle ne. Bála se o Edwarda i jeho milou rodinu. Díky jejich přátelství a lásce na ně mohl být uspořádán hon, mohly se síly temna a dobra spojit, aby zabánili všemu, co může vzniknout. Nejen, že se odvážili vůbec komunikovat s druhým břehem, ale že se vůbec zamilovali? Bylo to nepřípustné, ale ani jeden bez druhého nemohli existovat.

Oba dva nesmrtelní milenci museli utéct, aby se Edwardově rodině nic nestalo.

Prošli společně mnoho míst, ale na jednom se jim opravdu zalíbilo. Nemohli tu zůstat, ale mohlo jim toto místo něco připomínat. Edward se již dlouho chtěl Isabelly na něco zeptat, jenže se neodhodlal. Toto místo mu přišlo jako stvořené pro tuto otázku. Vzal tedy Isabellu do místního kostelíka, kde si před oltářem kleknul a požádal ji o ruku. Slyšel je zdejší kněz a na místě je oddal. Vzpomínka na toto místo. Strávili tu ještě první společnou noc a museli pryč.

Když po pár dnech začalo Isabelle narůstat břicho, museli za Carlislem. Ten bude vědět, co s tím.

Moci dobra a zla se o tomto neblahém spojení dozvěděly pozdě. Jejich dítě již bylo na světě. Pojmenovali ji Love, protože mezi dobrem a zlem je vždy jedna úniková cesta - láska. Ta nikomu nebrání, pokud je pravá. Ta vše ubrání.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Křídla:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!