Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Moje dávná láska

Jane


Moje dávná láskaUrčitě chtěla Victoria zabít Bellu jen kvůli Jamesovi? Nebylo to třeba trochu jinak? Předem díky za komentáře. Je to z pohledu Victorie.

Dívala jsem se na něj, jak ji ochranitelsky držel. Musel s ní být opravdu šťastný. Stála jsem schovaná mezi stromy a sledovala Edwarda a Bellu, kteří stáli u stanu na vrcholu hory. Třeba bych je nemusela zabít... NE! Okamžitě jsem zahnala tu myšlenku. Zabil mi mého Jamese, kvůli ní. Kvůli obyčejné lidské holce. Nechtěla jsem ani pomyslet na to, že by měla chodit po světě. Ale Edward...

No, on netuší, že ho znám. Znám ho moc dobře. Bylo to nějak takhle...

Psal se rok 1917 v Chicagu. Já byla tenkrát ještě člověk. Chodila jsem na procházky a mou nejlepší kamarádkou byla Rebecca. Jednoho dne - to datum si pamatuji přesně - 17.8.1917 - jsem s Rebeccou vyrazila na každoroční ples, kde bylo plno mládenců. A navíc mě k tomu každoročně přemlouvala má babička a maminka. Babičce jsem to neměla za zlé, protože pro mě chtěla jen to dobré, ale maminka by byla raději, abych měla někoho hodně bohatého, abychom mohli po svatbě zaplatit dluhy po otci a být konečně taky jednou pozvání k Jennifer McCassiové - tenkrát byla velmi známá a bohatá a oblíbená, velmi oblíbená. Takže zpátky k tomu plesu...

Měla jsem na sobě moc krásné šaty. Bílé, vypadala jsem jako nevěsta. Nebo jako princezna, to už je jedno, ale byla jsem opravdu nádherná. Rebecca říkala, že se vedle mě cítí úplně nicotná, ale já jsem jí její komplimenty pokaždé opětovala. Měla jsem tenkrát trochu jiné vlasy. Rovné a trochu kratší. Na ples jsme dorazily pozdě, takže když jsme otevřely dveře sálu, uvedly jsme na sebe veškerou pozornost. Jeden mladík s bronzovými vlasy a zelenýma očima, který byl naprosto úchvatný, mě požádal o tanec a urazil tak dívku, se kterou právě tančil.

„Jste nádherná," řekl mi a chytl mě za ruku, abychom tančili. „Jak se jmenujete? Mé jméno je Edward Anthony Masen."

„Já jsem Victoria." Nechtěla jsem mu říkat své příjmení. Tušila jsem, že když se ho dozví, nebude se mnou chtít mít nic společného. Ten večer jsem se o něm dozvěděla tolik věcí. A jelikož umím docela obstojně malovat, večer jsem ho namalovala tak, jak jsem si ho pamatovala. Druhý den ráno, brzy ráno - v pět hodin - jsem nemohla spát, proto jsem se šla projít. Našel mě stopař a proměnil v upíra. Ačkoliv jsem moc chtěla vidět znovu Edwarda, nechtěla jsem mu jako upír ublížit. Rozhodla jsem se, že se od něj budu držet dál.

Ten obrázek mi zůstal dodnes. Mám ho pořád u sebe. A když jsem tenkrát potkala Edwarda na louce, když hráli baseball, nemohla jsem uvěřit, že je to on a že je také upír. Jenže on mě nepoznal. Držel si blízko u těla Bellu Swanovou a na mě se podíval jen někdy, aby zkontroloval, jestli nechci zaútočit. Moje pohledy, moje věčné zírání na něj, ani neviděl. Sledoval Jamese, který chtěl jeho Bellu zabít. Ale nakonec Cullenovi zabili jeho. Zabili mého Jamese. 

Už je nebudu dál sledovat. Nechám je na pokoji, ať jsou šťastní. Vždyť Edward mi nic neudělal, James si to zasloužil, ačkoli to nerada přiznávám. Miluje Bellu tak, jako tenkrát miloval mě. Nebudu mu připomínat, kdo jsem, a to, že se známe. Můžu mu prokázat jednu jedinou službu - a to tu, že už mě nikdy neuvidí. A to slibuji. 
Miluji tě, Edwarde. Navždy.


Napadlo mě to při pohledu na fotku s Rachelle LeFevre. Takže si prosím představte tuhle Victorii, ne tu, co hrála v Zatmění.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Moje dávná láska:

 1
04.08.2011 [15:25]

NikuseAliceVelmi originální povídka a krásnej konec. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.05.2011 [19:52]

Victoria1Originální. Emoticon Konec byl opravdu dojemný. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!