Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Na pořád ...

 Alice+Jasper,Rosalie a Emmett


Na pořád ...Jedna kratší povídka o Belle, Edwardovi a o jednom dni z jejich věčnosti. Není tam nějaká zápletka...Jen oni dva a jeden den... Prosím o komentíky díky Heidi

Bella:

 

Děsně nerada nakupuji oblečení. Kabinka luxusního značkového obchodu je sice útulná a bosýma nohama šlapu po měkkém koberci jenže já  to prostě nemám ráda. Nebaví mě zkoušet si nové a nové oblečení, které mi Alice nadšeně nosí. Odpor k nakupování je  jedna z mála vlastností, která mi z mého lidského života zůstala.

 

„Sedí?“ Zeptá se mě Alice nejméně po padesáté co si zkouším tu jednu samou věc. Zkouším si spodní prádlo, takže mi dopřává soukromí a proto se nedívá na vlastní oči, jak v tom vypadám. To prádlo mi sedělo ale odhalovala víc než zahalovalo. Další vlastnost, která mi zůstala je to, že jsem si nikdy nezvykla na takové věci. Navíc si ani nemyslím, že by to Edwarda oslňovalo nějak víc – mu se totiž líbím ve všem.

 

„Ne nesedí takže můžeme jít.“ Zalhala jsem. Teď jsem si to už mohla dovolit. Naučila jsem se totiž dobře lhát.

 

„Počkej ... Nesundávej si to ....Edwarde pojď se podívat na Bellu a říct jí, že jí to sluší.“  Zavolala Edwarda, kterého vytáhla také na nákupy on byl právě u stojanu a zkoušel si sám vybrat nějakou košili. Edward ani neprotestoval věděl, že s Alicí to nemá cenu. Trošičku otevřel závěs aby škvírou mohl prostrčit hlavu za mnou. Nejdřív se omluvně usmál a pak mě sjel pohledem. Nadhodil výraz, který neříkal to, jak by si se mnou chtěl hned užít ale v jeho pohledu byla jen láska. Spiklenecky se na mě usmál a prohodil:

 

„Nesedí a už bychom vážně měli jít. Chtěli jsme se podívat přece do té botanické zahrady.“

 

Usmála jsem se nad jeho reakcí. Řekla bych, že ho miluju ještě víc jenže ono už to víc nejde.

 

„To je divné ... Je to přesně tvá velikost. Podívala bych se přes své vidění, jak v nich vypadáš jenže ty jsi zaštítěná.“ Ještě štěstí, že mám právě tuhle vlastnost a můžu docílit toho aby mě Alice neviděla. Kdyby věděla s kolikati kusy oblečením jsem to tak už udělala myslím, že bychom už nebyli nejlepší kamarádky.

 

„Neřekl jsi to jen tak Edwarde?“ Řekla a odhrnula mi závěs. Zastihla mě ovšem připravenou. Na sobě jsem už dávno neměla kraječkové spodní prádlo ale normální rifle s trikem.

 

„Huh. No tak dobrá. Půjdeme.“ Dodala. V duchu jsem potlačovala smích, pěkně jsme to dnes  Alici nandali a to se stává málokdy.

 

Dnes máme v plánu jít ještě do botanické zahrady. Chtěla jsem se totiž podívat na všechny kytky. Jejich barvy, vůni a to vše prožívat s člověkem, kterého miluji. Edward samozřejmě nebyl proti. Ve Forks už to máme projité a já zatoužila po něčem novém.

 

Zaplatili jsme i bez mého spodního prádla i tak  velký nákup a vyšly před obchodní centrum.

 

Zarazilo jsem se venku už totiž je tma. Vyčítavě jsem se podívala na Alici. To ona to zdržovala. Ona chtěla vidět ten a ten obchod.

 

„Už to bude zavřené.“ Zhodnotila jsem celou situaci. Bylo vidět, jak se Alice zamyslela a potom prohodila:

 

„Pro lidi ano ….Ale pro vás ne … Prostě to tam někde přeskočíte podíváte se na kytičky a dojedete. Šla bych s vámi ale mám lepší program.“

 

Chvilku jsem se zamyslela. Je pravda, že pro nás nebude problém si najít cestu alespoň nás nikdo nebude otravovat a když má Alice ten lepší program tak proč ne?

 

Ten její lepší program si dokážu představit..Bude všechny nutit aby si zkusili oblečení, které nakoupila. A u toho vážně být nemusím.

 

„Dobře“Odpověděla jsem, když jsem zhodnotila všechny pro a proti.

 

„Tak já pojedu autem a vy to doběhněte. Jo a užíte si to.“ Usmála se na nás zářivě Alice a vydala se ke svému autu.

 

„Víš, kde to hledat?“ Zeptala jsem se Edwarda.

 

„Samozřejmě lásko.“ Odpověděl mi a věnoval jeden vášnivý polibek. Potom mě vzal za ruku a vydali jsme se normálním lidským krokem do botanické zahrady. Celou cestu jsme měli co řešit. Povídali si, smáli se a bylo nám fajn. Až na místě jsme vycítili vážnost situace- přece jen porušujeme zákony a ztichli.

 

Nebylo pro nás žádný problém najít cestu dovnitř. Neměli jsme obavy, že by nás nikdo viděl. Je tma, Edward umí číst myšlenky takže by slyšel někoho přicházet  a navíc je toto místo opuštěné takže je malá pravděpodobnost, že by tu někdo byl.

 

Cesta dovnitř znamenala přelézt dvoumetrovou zítku. Edward vyskočil nahoru a sám mi galantně pomohl. Sice to vůbec nepotřebuji jenže on je gentleman. Po slezení dolů se nám naskytl krásný pohled.

 

Ničím nerušené prostranství na kterém je spoustu krásných květin a stromů. Uprostřed malá fontánka, která celému místu dodávala na romantičnosti. Lehký větřík, který si pohrává s korunami stromů. Vůně všech květů, která je cítit na každém kroku. Sem tam zacvrčení nějakého tvorečka. Celé to místo je kouzelné.

 

S Edwardem se ve vzájemném objetí díváme na všechny krásy co nám toto místo poskytuje.  Projité to máme poměrně brzo ale ani jeden od tuď nechceme, proto využije volné místečko vedle fontány a svalíme se do trávy. Chvíli se dívám na hvězdy.. Jenže dívejte se na hvězdy, když vedle sebe máte tu nejúžasnější hvězdu. Můj pohled sjede na něj. Je tak krásný. A to jen mě s ním čeká celá věčnost. Ta nejúžasnější věčnou jakou kdo může mít. Připadám si, jak opitá. Opitá láskou ….. A je to paráda!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Na pořád ...:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!