Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Nechtěl jsem, zabil jsem! Pokračování

the break dawn


Nechtěl jsem, zabil jsem! Pokračování... pohled Belly, když se ocitne v nebi a čeká na Edwarda. (S první polovinou povídky nejsem moc spokojená, na konci se mi to líbí víc) Prosím, zanechte komentář.

Věnováno pro Michal17


... otevřela jsem oči a byla jsem, no jak to popsat, nebe jsem si vždycky představovala jinak, bílé mráčky, modré mráčky, růžové mráčky. Tady nebylo ani to ani to. Vstala jsem a vyšla na obhlídku. Šedá země, šedé nebe, jenom jedna studna. Stálo okolo ní spoustu poloprsůsvitných postav.

 Zděsila jsem se! Jsem snad taky poloprůhledná? Pohlédla jsem se a moje obava se naplnila; jsem poloprůhledná, tedy duch! Došla jsem k té studni, zjistit, co je to tak zajímavého. Nakoukla jsem do ní a viděla Edwarda! To ho ostatní také vidí? Všichni do studně koukali a tvářili se jako blázni. Usmívali se od ucha k uchu. Začala jsem bloumat po té šedé zemi, a přemýšlela, co se to asi děje. Všimla si mě jedna dívka, samozřějmě taky skoro průhledná, měla na sobě ovšem křídla. Ladně ke mně připlula.

„Ahoj, já jsem Brigita, koho jsi viděla v té studni?" ptala se mě příjemným, bublavým hlasem.

„Ahoj, já jsem Isabella, spíš Bella, ale jak chceš. Co se to stalo, kde jsem? A proč jsem viděla v té studni svého přítele? A kdo jsi ty, a proč máš jako jediná křídla?"

„Já jsem anděl, starám se o duše, které jsou tady, a mimochodem, zemřela jsi. Teď se nacházíš vlastně na takovém mezipřistání mezi nebem a zemí."

„Brigito, proč jsem viděla v té studni Edwarda?"

„To je první člověk, který pro tebe v lidském životě hodně znamenal, a který první po tobě zemře. Pomůže ti překonat tohle „mezipřistání" a spolu odejdete do nebe, každý tu musí čekat, protože každý musí mít alespoň jednoho milovaného člověka. "

Néé, Edward nesmí zemřít, určitě by našel nějakou jinou ženu, přítelkyni, spřízněnou duši, třeba někoho z Denalejských.

„Nic si z toho nedělej, to je váš osud, byl předurčen ještě před tím než jste se narodili," odpověděla mým myšlenkám, copak umí číst myšlenky?

„Ale jistě, co bych dělala, kdybych nemohla odpovědět na otázky, na které by ses mě bála zeptat?"

To mi přišlo jako rozumný argument. Rozběhla jsem se k studni a sledovala Edwarda. Plaval přes oceán, takže do Volterry, to bylo jisté. Byl hrozně pomalý, nemohla jsem se dočkat, až se tu objeví, teoreticky, když já jsem se tu po smrti taky ocitla.

Kdybych mohla usnout tak bych usnula, abych si zkrátila čekání na něj, ale nemohla jsem, už jsem věděla, jaké to je nemoci spát, i když to potřebujete. Dívala jsem se na Edwarda celé hodiny, když jsem ho viděla přemlouvajíc Ara, aby ho zabil, chtělo se mi brečet.

Viděla jsem jeho jemně se pohybující ústa, šeptající nějaké verše, odezírala jsem mu z úst a po tváři se mi začaly kutálet slzy velké jako hrachy.

Někdo mě začal hladit po zádech, jeho dotyky byly ledové, ale jemné. Ty dotyky jsem znala, moc dobře znala. Zvedla jsem hlavu a uviděla jsem toho, na kterého jsem celý nebeský život čekala. Stoupali jsme, podívala jsem se pod nohy, viděla jsem už jen mávající Brigitu. Jemně jsem hýbla prsty.

Potom jsem si jen užívala dotyky Edwarda. Když jsem znovu otevřela oči, viděla jsem nebe takové, jaké opravdu mělo být, a jaké jsem si ho představovala.

Bylo nádherné, a to zejména kvůli tomu že tu byl Edward.

 

Každý po něčem touží,

každý pro něco plá,

všichni se pro něco souží,

každý ten pocit zná.

 

Každý jednou miloval,

každý mnohokrát nenáviděl.

Každý pár milenců znal,

každý jim někdy záviděl.

 

Každý chtěl polibky dávat a oplácet,

každý chtěl v náruči být,

každý se v lásce chtěl ztrácet,

nemilovat - nežít!


První kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nechtěl jsem, zabil jsem! Pokračování:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!