Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Nepatří ti 3. část

It is my...


Nepatří ti 3. částMáme tady třetí část. Strašně se omlouvám, že je hotová teprve teď, ale škola se mi sesypala na hlavu. Jak jste u minulé kapitolky správně hádali, Ett se změní. Jak na to bude reagovat? Moc prosím o komentáře, chtěla bych vědět, jestli kapitolka naplní vaše očekávání.

 

„Ale já tebe ne, miluju Setha,“ šla jsem s pravdou ven.

Tělem mi projela nesnesitelná bolest, prostor kolem mě vybuchl.

Slyšela jsem Paulův výkřik a ránu, když do něčeho narazil. Pohled na svět se změnil, jako kdybych byla vyšší. Pohlédla jsem dolů a na místě, na kterém by měly být moje nohy, jsem spatřila jen pár zvířecích nohou. Chtěla jsem zděšeně vykřiknout, ale z hrdla se mi ozvalo jen vlčí vytí. Vzpoměla jsem si na Paula a zděšeně ho hledala očima. Seděl v hromadě chvojí a zíral mým směrem s otevřenou pusou. I přes vážnost situace a mou zmatenost jsem se musela uchechtnout, ten pohled stál za všechno na světě. Ozvalo se vlčí štěknutí a já úlekem nadskočila. Instinktivně jsem nasála vzduch, ale nikdo se neblížil. Paul na mě dalších pár vteřin zíral, ale potom se zvedl a přetáhl si tričko přes hlavu. Nechápavě jsem na něj zírala. Když ale jeho ruka zamířila k zapínání kalhot, přikrčila jsem se do útočné pozice a vrčením mu dala jasně najevo, ať to ani nezkouší. Mému pokusu o výhružku se jen zasmál a pokračoval ve svlékání. Paul po mně vrhl poslední vševědoucí pohled a vybouchl, už přede mnou nestál Paul, ale velký šedý vlk. Vyštěkla jsem překvapením a on jen vyplázl jazyk, což měl být asi úsměv.

„Tak a teď mi laskavě vysvětli, jakto, že jsi vlkodlak,“ ozval se mi v hlavě Paulův vyjevený hlas.

Super, nejdřív se změním ve vlka a potom mám slyšiny.

„Sakra, Ett, tohle není sen!“ vybafl na mě podrážděně Paul.

„Jak mi tedy chceš vysvětlit, že jsem v těle vlka?“

Musí to být sen, jinak nic nedává smysl. Asi jsem doma usnula a mám noční můry.

Paul - nebo vlk, nevím, jak mu mám říkat, si sedl na zadek a se zakloněnou hlavou ze sebe vydal táhlé vlčí vytí. Kdybych byla ve své podobě, tak bych asi seděla v lese a se zvednutým obočím zírala na Paula.

„Jenom počkej, už jdou, Sam ti všechno vysvětlí.“

Seděla jsem a čekala. Pomalu jsem začala propadat panice. Tohle se mi zdálo na sen až moc opravdové. Bylo to moc přesvědčivé.

„Konečně ti začíná docházet, že to není výplod tvojí fantazie,“ chechtal se mi v mysli Paul.

„Tak co se tady děje?“ rozkřikl se mi v hlavě další hlas.

„Máme tady menší návštěvu, Same. Nevím, jak to je možné, ale Ett se přeměnila.“

„Ett?“

„Jo? Co se to, sakra, děje? Vždyť tohle je sen, ne?“ začínala jsem vážně hodně panikařit.

Paul se mi v hlavě rozchechtal ještě víc. Zavrčela jsem na něj, ale to ho asi ještě víc rozesmálo.

„Ne, tohle není sen, Ett. Změnila ses ve vlka, v jednoho z nás. Nenapadá mě jediný důvod, proč tomu tak je, ale stalo se a ty se s tím musíš nějak vyrovnat.“

Samův hlas zněl vyrovnaně a klidně. Další hlas, který se ozval, se ale klidu nepodobal ani trošku.

„Sestřenko? Co tu, sakra, děláš? Co se stalo? No to se mi snad zdá!“ vyšiloval mi v hlavě Jacob.

Začal se hádat se Samem a všechny hlasy, ještě nějaké přibyly, se mi v hlavě přeřvávaly. Moje tělo se samo dalo do pohybu. Utíkala jsem co nejdál v naději, že to hlasy utiší. Nijak to nepomáhalo, spíš jsem je tím ještě rozdráždila. Křičely na mě, ať se vrátím. Registrovala jsem je, ale nevnímala. Utíkala jsem čím dál tím rychleji, až jsem doběhla k útesu. Dřepla jsem si na okraj a z očí se mi vyřinuly slzy. Pomalu, ale jistě mi docházelo, že to není sen, ale krutá realita. Plakala jsem dlouho, ani ne tak smutkem jako zmatkem a bezmocí. Slzy tekly dál, ale už ne po kožichu, ale po mojí vlastní hladké kůži. Seděla jsem tam nahá a schoulená nad divokou mořskou hladinou. Nebe potemnělo a začalo se ochlazovat. Začala jsem se třást, ale to poslední, co jsem chtěla, bylo zvednout se. Proud slz už dávno vyschl.

„Ett?“ ozvalo se za mnou nesměle. Osud mě asi chtěl mučit, protože jsem poznala Sethův hlas. Neodpovídala jsem mu. Neuvědomovala jsem si ani, že tu před ním sedím nahá. Slyšela jsem za sebou kroky, jak šel ke mně blíž a přehodil mi bundu přes ramena.

„Ty taky?“

Nemusel odpovídat, odpověď jsem znala.

„Hledali jsme tě celou dobu, Ett. Proč jsi utekla?“ Jeho hlas zněl smutně. Zabolelo mě to u srdce.

„Nevím, vyděsila jsem se. Do té doby než se objevil Sam, jsem věřila, že to je jen nějaká noční můra. Zpanikařila jsem.“

„Paul nám ukázal, co předcházelo tvojí přeměně,“ zašeptal téměř neslyšně.

Rychle jsem si přehrála, co se stalo, než se mi život obrátil naruby. Řekla jsem, že Setha miluju. Pomalu jsem se na něj otočila. Ten pohled mi vyrazil dech. Stačil jediný pohled na něj a zcela se mi změnily životní hodnoty. Nahoře už nebyla starost o rodinu, vzdělání ani nic jiného. Byl tam jen on, Seth. Svět se zastavil, na ničem jiném mi už nezáleželo. Chytla jsem ho za ruku a stáhla k sobě dolů. Schoulila jsem se mu v náručí a znovu získala naději. Jestli budu mít Setha vedle sebe, zvládnu všechno.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nepatří ti 3. část:

 1
4. Ceola
29.03.2012 [13:13]

Wow...naprosto dokonalý...byla by z toho skvělá kapitolovka! :)) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.12.2011 [16:13]

ada1987 Emoticon Emoticon

2. THe
02.12.2011 [15:14]

THeTakže moje teorie se potvrdila, z Ett se stal vlkodlak. No, sice jsem potom tipovala žvýkačku (Emoticon), ale první slovo se počítá, ne? Emoticon Opravdu skvělé, mám Setha strašně ráda a tomu chudáčkovi málokdo dopřeje štěstí. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.12.2011 [20:42]

SiReeNAhoj, článek jsem ti opravila, ale měla jsi v něm poměrně dost chyb. Příště si na ně, prosím, dej pozor.
- Čárky (!),
- Slovosled,
- Přímá řeč,
- Krátké/dlouhé hlásky,
- Vynechaná písmena a překlepy,
- Ochlaďovat -> ochlazovat,
- Si se -> ses.
Díky. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!