Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Nesplnitelná láska? 1/2

Tapeta na stěně


Nesplnitelná láska? 1/2Edward se k Belle vrátil. Bella ale zůstala pořád s Jacobem v kontaktu. A i když to Jacoba trápí, jsou jen přátelé. Bella se má stát za chvíli upírkou. Jacob je z toho nešťastný, tak se opije a vyspí s Leah. Leah si uvědomí něco důležitého, ale on její city neopětuje. Tak tohle je jenom začátek. Napíšu druhou část. Možná i třetí... Alex

 

Nesplnitelná láska? 1/2

 

„Leah, pochop to,“ řekl Jacob, který si právě oblékal kalhoty.

„Co mám pochopit?“ zašveholila jsem sladce. Kolem svého nahého těla jsem si omotala deku. Šla jsem blíž k němu.

„Nedělej to ještě těžší, než to je,“ povzdechl si, „nic v tom nebylo.“

Nechápala jsem ho. „Co mi to tady říkáš? Tobě se to nelíbilo?“

„Dalo by se říct, že líbilo, ale…“ vzdychl.

„Byl to jenom úlet. Myslel jsem, že to víš,“ hledal svoje tričko, které jsem někam v noci zahodila, když jsem ho z něj servala.

„Já vím. Jacobe, ty sis ale nevšiml, že to, co se mezi námi stalo dnes v noci, bylo víc než jen úlet?“ usmívala jsem se. Teď to určitě pochopí.

Zadrhl se v půli pohybu. „Ty jsi to nepochopila?“ vysvětloval trpělivě. Co jsem neměla pochopit?

„Chápu. Patříme k sobě,“ řekla jsem ta slova nahlas. Slova, která mě tížila celou tu nádhernou noc s ním.

„Nepatříme. Já jsem se včera večer opil. Hledal jsem v tobě jen útěchu.“ Jeho slova mě bolela. Co to říká?

„Jen sex? Nic víc?“ Hlas mi vyletěl nepříjemně vysoko. Ne, prosím, ať se to neopakuje.

„Bella se chce stát upírkou.“ Viděla jsem ten smutek v jeho tváři, ale proč ji pořád vytahuje.

„Bella, Bella, Bella, Bella,“ opakovala jsem naštvaně.

„Pořád jen ona. Nech ji být, Jakeu. Ona je jiná liga. On je bohatý. Navíc se zdá, že ona nechce jen šťastný lidský život. Ona chce něco, co jí nemůžeš nikdy dát,“ to už jsem skoro rozčílením křičela. Ťala jsem do místa bolesti.

Postřehla jsem, jak se začal třást. „Miluju ji!“ křičel. Jeho slova mě pálila. Cítila jsem v sobě var. Vařila se ve mně krev. Bylo mi nevolno. Bolelo to.

„Ale…“ zmohla jsem se jen na tohle. Motala se mi hlava.

„Jen si myslíš, že ji miluješ. Je to za tebou. Jinak by ses se mnou nevyspal.“

„Něco mezi námi přeskočilo. Přiznej si to. Chceš to taky. Miluješ mě,“ naléhala jsem na něj. Něco ve mně ale vědělo, že to nemá cenu.

 „Nemiluju tě!“ zakřičel nahlas. Neuvědomovala jsem si význam slov. Jeho hrubý hlas mi zněl v hlavě. Je pozdě. Vyřkl ortel nahlas. Nemá cenu se do nich montovat.

Ale chtěla jsem ho. Tak moc. Nikdo mi ho nevezme. Udělala jsem tuhle chybu jednou, ale chybami se člověk učí. Dostanu ho. Tentokrát ano. V mé mysli jsem ještě pořád viděla Sama.

Bolestně jsem přivřela oči. „Neříkej to. Ještě není pozdě,“ zašeptala jsem napůl touhou, napůl nadějí.

Sledoval mě. Pak si vzal bundu a nazouval si boty.

„Tak si za ní běž. Běž za tou děvkou,“ zakřičela jsem za ním, když se měnil ve vlka a utíkal za ní.

Pocítila jsem tak intenzivní nenávist. Odložila jsem ji na později a šla se obléct. Pak vše vyřeším.

***

Blížila jsem se k pláži. Cítila jsem tam Jakeův pach. Ale nebyl sám. Nevšiml si mě. Byl tak ponořený do debaty s ní.  Slyšela jsem její smích. Jedovatý, pro mě hnusný jako ty pijavice. Patřila k těm zrůdám. Brzy bude také zrůda. Musím Jakea ochránit.

Teď už jsem se dívala na nebezpečí v podobě té kurvy. Dívala jsem se na ni jako dravec na svou kořist. Mou mysl naplňoval zlý pocit. Byla jsem zahloubaná ve svých myšlenkách, že jsem si ani nevšimla, že ji objímá. Zatajil se mi dech. Následovalo potom něco horšího.

Sklonil k ní hlavu. Políbil ji! Ne – ona se nechá. Od mého Jacoba! Byla jsem jeho v transu. Ucítila jsem vedle sebe pach pijavice. Myslím, že to je Edward? Vím, že čte myšlenky, to mi bylo ale teď jedno.

„Dostaň ho pryč od ní,“ promluvil na mne. Viděla jsem tu bolest v jeho tváři, když se díval, jak se ty dva líbají. To já ale taky.

Přikývla jsem s pohledem na nich. „Navždy,“ tlumila jsem hlas na minimum.

„Nemůžu mu ublížit. Bolelo by ji to.“ Při slově, že by chtěl Jacobovi ublížit, jsem se zamračila. Udělám, co bude v mých silách, poslala jsem mu myšlenkou.

Nepřítomně jsem ze sebe vypravila. „Zařídím to.“ Přikývl.

Mezitím se přestali líbat. Bella se poděšeně dívala na Edwarda. Jacob se tvářil výsměšně. Zbledl, když mě uviděl. V tu chvíli jsem měla plán.

Nenávidím tě, Isabello Swanová. Kéž navždy chcípneš. Udělám tomu všemu tečku. Bude jen můj. Napořád. Nezasloužíš si ho. Je pro tebe moc dobrý. Vrátím se. Pak se ukáže.

Tohle ale už nemohl Edward slyšet. Běžel za Bellou, ptal se jí, jestli jí nic není. Darovala jsem jí jeden pohled. Vyděšeně sebou cukla. Ještě se jí na něco ptal, ale to už jsem nevnímala.

Pohodila jsem tmavou kšticí hustých vlasů. Mizela jsem v lese.

Slíbila jsem jí, že se vrátím, to hodlám dodržet.

»

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nesplnitelná láska? 1/2:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!