Bella po odchodu Edwarda. Rozhodne se skoncovat se životem. Ale jak? Objeví se tam Edward a zachrání ji? Anebo je na záchranu už příliš pozdě?
08.08.2011 (18:45) • Arzeny • FanFiction jednodílné • komentováno 9× • zobrazeno 1755×
(Pusťte si k tomu tuto píseň.)
Vypravěč:
Mladá dívka seděla na posteli a hleděla někam do prázdna. Byla ve svém světě. Ve světě, kde je jen ona a On. Tam, kde bolest neexistuje… Od té doby, co ji opustil, je jako tělo bez duše. Myšlenkami se pořád toulá někde v neznámu. Každou noc probrečí, nebo prokřičí kvůli nočním můrám, které se jí pořád zdají. Každou chvilku vzpomíná na krásné okamžiky, které s Ním prožila. Pořád doufá, že se vrátí a vezme si ji do náručí. Bude jí zase šeptat do ucha ta krásná slova… Ale to už se nestane. Nemiloval ji. Ona to věděla, a přesto dál doufala a čekala.
Její otec se o ni strašně bál. Miloval ji a nesnesl pohled na to, jak se trápí. Nejraději by jí nějak pomohl, ale už neví jak. Všechny jeho pokusy byly marné. Neví, co má dělat.
Dívka, pořád sedící na své posteli, se nemotorně postavila. Přešla ke dveřím a vyšla ven ze svého pokoje. Je jí jasné, co musí udělat. Sešla schody a podívala se do obýváku. Charlie spal. Byl unavený, poslední dobou se moc nevyspal a v práci toho má také moc. Vzala si jeho pistoli, obula se, vzala si bundu a šla ven.
Pršelo. Kapky deště jí nahrazovaly slzy. Už jí netekly, slzné kanálky měla zcela vyschlé. Vydala se do lesa. Přes hustý déšť skoro nic neviděla a pořád zakopávala, ale jakmile zašla mezi stromy, už zase normálně viděla. Větve stromů zadržovaly kapky deště. Avšak ona stále zakopávala. Byla zesláblá a unavená ze života. Klopýtala si pro svou smrt.
Bella:
Šla jsem lesem, místy jsem zakopávala, ale šla jsem dál. Věděla jsem, kam chci jít. Měla jsem plnou hlavu otázek a vzpomínek. Proč mě opustil? Proč mě nemiloval, když říkal, že jsem jeho život? Proč mi lhal?! Samé proč, ale žádné odpovědi. Já jsem ho tolik milovala a já naivka si myslela, že by mne mohl taky milovat! On, tak nádherný, a já… Tak obyčejná.
Podívala jsem se na pistoli v mé pravé ruce a pousmála jsem se. Nevím, jestli to vypadalo jako úsměv. Nejspíše to vypadalo jen jako nějaký škleb… Od té doby, co mě opustil, jsem se vůbec neusmívala. K čemu taky? Když mě opustil smysl mého života.
Došla jsem na menší mýtinku. Bylo to moje a Jeho místo. Už ale ne tak krásné, jak bývalo. Naposledy jsem si dovolila vzpomínat. Vzpomínala jsem, jak mě sem poprvé vzal. Jak nádherně svítil na slunci, na to, jak vždy říkával, jak mne miluje. A on lhal! Sbohem, Charlie, sbohem, Jacobe, Renée, Phile…
Přiložila jsem si pistoli ke spánku.
„Sbohem, Edwarde, miluji tě,“ zašeptala jsem, zavřela jsem oči a naposledy jsem si představila jeho krásnou tvář. Poté jsem zmáčkla spoušť…
Vypravěč:
Dívka nevěděla, že její milovaný je blízko. Že se vrátil. Zbývalo už jen kousek… Ale nestihl to. Nejdříve měl namířeno k jejímu domu. Ale když ucítil její čerstvý pach v lesích, vydal se po něm. Z dálky mohl vidět, jak se to celé odehrálo. Bohužel tomu nemohl nijak zabránit.
„Bello, ne!“ křičel, v hlase měl beznaděj. Ale ona ho neslyšela.
„Sbohem, Edwarde, miluji tě.“ Zaslechl její poslední slova před tím, než se ozvala ohlušující rána a ona se skácela bezvládně k zemi. Za pár vteřin byl u ní.
„Nééé! Bello!“ křičel a rozvzlykal se. Vzal její bezvládné tělo do náručí a přitáhl si ji k sobě. Zabořil svůj obličej do jejích vlasů a dýchal její vůni, která ale postupně slábla…
„Taky tě miluju, miloval jsem a vždy budu. Odpusť, neměl jsem tě opouštět. Nikdy na tebe nezapomenu,“ říkal mezi vzlyky a dál její tělo držel v jeho kamenném náručí.
Autor: Arzeny, v rubrice: FanFiction jednodílné
Diskuse pro článek Nešťastný konec:
Ti si mě úplně rozbrečela a to se mě nestává
Moc pěkné I když tu už stejné téma nespočetně krát bylo, tvá povídka je jednou z nejlépe napsaných. Bylo to podle mého gusta- byly tam emoce, byl to silný a smutný příběh s jednoduchým a přitom dech beroucím dějem. Mě se to opravdu moc líbilo. Budu se těšit na tvou další tvorbu!
Ahoj, chyby, které v článku zůstaly, jsem ti sice opravila, ale je třeba, aby sis zmenšila perex obrázek, který je příliš velký a já s ním, vzhledem k tomu, že není nahraný do místní galerie, nic neudělám.
Maximální velikost perex obrázku je 10 kB, nebo 100 px na výšku (při max. 20 kB).
Až si perex obrázek opravíš, prosím, zaškrtni článek je hotov". Díky.
Kyky: Doufám, že už mám vše dobře. Díky
- Edvard -> Edward
- ji/jí - krátce jen ve 4. pádě
- čárky
- Jakob -> Jacob
- René -> Renée
- Kolem oslovení se píší čárky.
Až si chyby opravíš, prosím, zaškrtni znovu "článek je hotov".
Díky.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!