Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Pomsta býva sladká!


Dnes som čítala novú Evu a tam ma zaujal jeden článok. Hneď som si vymyslela jednorázovku. Je to po BD. Je mi ľuto čo som spravila z Edwarda ale inak to nešlo. Konečne mi ide ten škaredý internet a tak idem poopisovať všetky kapitoly čo mám na papiry... Páčko!!

Pomsta býva sladká

 

 

 

 

Edward, môj Edward. Už to nebolo také aké na začiatku. Aj on sa po Dartmouthe začal venovať medicíne. Ja som mu robila sestričku. Chcela som byť stále s ním ale on asi nie. Keď ja som mala mať službu on odchádzal domov. Najprv som si myslela, že to je naschvál, že nejaká sestrička, ktorá tu pracuje nás chce rozdeliť, ale neskôr som zistila, že to robí on, Edward. Schválne si prehadzoval aby nepracoval so mnou. Často som sledovala ako sa baví zo sestričkami. Nevenovala som tomu veľa pozornosti. Veď Edwad, je môj manžel a on taký nie je aby ma podvádzal, veď sám mi hovoril ako dlho na mňa čakal. Ale čo ak ho už nepriťahujem? Čo ak našiel niekoho kto má ešte voňavejšiu krv ako ja? Nie!
taký Edward nie je! Aj moja milovaná Nessie ma upokojovala, že on taký nie je! Ale Jacob, ten sa na mňa pozeral “Ja som ti to hovoril!“  Vedela som, že niečo je inak. V našom dome býval často iný pach. Ale to bol ľudský. Neverila som, že je to žena aj keď ma Jacob ubezpečoval, že je to ženský pach. Ja som ho nechcela počúvať. Nechcela som. Nevedela som si pripustiť, že Edward má inú ženu. Že inú ženu láska, hladká, bozkáva a miluje! Nechcela som si to pripustiť! Veľa krát ma Jacob nahováral, aby som sa išla pozrieť keď má Edward službu alebo aby som odišla z nemocnice skôr. Veľa krát som chcela ísť, ale Alice ma zamestnala. Keď ma vždy zamestnávala,  chrobák v hlave mi stále rástol a nakoniec som sa odvážila sa opýtať na to Alice. Bola som už naozaj zúfalá. S Edwardom som už ani spávala. Ak sme náhodou spolu spali tak to bolo také bezcitné. Rýchle, súrové, žiadna láska, nežnosti. Edward bol chladný ako kus ľadu. Nedokázala som to zniesť. Prečo Alice s Jasperom alebo Rosalie s Emmett alebo Carlisle s Esme môžu mať také úžasné polovičky? A ja? Čo som komu spravila, že musí ísť moje manželstvo dole vodou? Už som to nevydržala a išla za Alice.

„Alice!“ zakričala som na ňu v skúšacej kabínke.

„Áno, Bella?“

„Alice, keď sa ťa na hocičo odpoviem. Odpovieš mi na to? A povieš mi pravdu?“

„Samozrejme, Bella.“

„Tak mi povedz či má niekoho iného Edward!“ zavrčala som. Nechcela som počuť pravdu ale nedokázala som naďalej žiť v neistote.

„Nie, Bella.“ Povedala ale nepozrela mi do očí.

„Alice Prečo mi klameš! Zaslúžim si to? Zaslúžim si byť klamaná? Zaslúžim si žiť v klamstve?!“ zosunula som sa v kabínke. Alice na mňa pozerala s bolesťou v očiach a potom sa v jej očiach mihol vzdor. Surovo ma vytiahla s kabínky, na pult hodila zväzok peňazí a nasadli sme do auta. Alice šoférovala ako blázon. Došli sme až pred nemocnicu. Edwardovo Volvo tam bolo. Zastavila pri Volve a ako otvárala dvere na svojom Poršátku odrela lak na jeho aute. Ťahala ma po schodoch. Jeho sestrička na vrátnici nám síce nedovolila ísť ale rozbehnutej Alice nemožno chodiť do cesty a už vôbec nie keď je rozzurená!  Sekretárka nás síce zastavila ale keď som sa na ňu pozrela tak radšej si sadla naspäť. Cestou k Edwardovi sme stretli aj Carlisla. Hneď ako videl rozzúrenú Alice a mňa. Oči sa mu zaliali pochopením ale aj vzdorom ale to až potom keď uvidel aká som nešťastná a zničená. Podišiel ku mne a objal ma, tak otcovsky. „Bella, mi ti pomôžeme.“ Pozrel sa na Alice.

„Alice, Edward sa ti nepoďakuje ale nemal to robiť. Je na piatom.“ Zašepkal pobozkal ma na čelo a odišiel. Ihneď som sa rozbehla k výťahu. Tie minúty keď sme išli hore ma zabíjali čo ak uvidím niečo čo ma dorazí? A sme tu. Môj manžel, výborný psychológ, mal presklené dvere a tak do jeho luxusnej kancelárie videli skoro všetci. Teda keď mal zatiahnuté žalúzie, čo teraz mal. Ani na sekundu Alice nezaváhala a rozrazila dvere. Videla som ako skamenela.

Čo mohla vidieť. Chcela som to mať čo skoro za sebou a rozbehnúť sa. No nespravila som to išla som pomaly, pomaličky...

„Alice, čo tu robíš?!“ opýtal sa Edward.

„Ja som to vedela! Bella!“ zakričala na mňa a ja som vošla cez dvere. NA stole sedela mladá sekretárka s rozopnutou blúzkou a Edward medzi jej nohami. Okamžite ako som to uvidela sa mi moje mŕtve srdce zlomilo. Je to možné! Aby mi jedna bytosť ublížila toľko krát?! Nie to nie je možné. Moje vnútro úplne umrelo. Naozaj v tom bola iná žena! Človek. Ako som sa nadýchla tak voňala myslím ešte lepšie ako ja. A bola mi strašne podobná akurát sa ešte stále červenala. Bolo to strašné. Musela som sa zosypať. Z hrdla mi okamžite začali kĺzať zvuky, vzlyky utrpenia. Pozrela som sa do Edwardových očí. Bolo tam utrpenie, bolesť, zloba a láska, ale určite tam nebola pre mňa. Týmto mi dal poznať, že už nie som žena jeho života. Otočila som sa na päte a utiekla.

Za mnou bežal Edward. Čo ten ešte chce?!

„Bella, počkaj!“

„Dúfam, že si prídeš ešte aspoň pre oblečenie.“ Vyhŕkla som a vbehla do výťahu skôr ako on. Už mi nepatrí. Už nie je môj. Toto ma strašne bolelo. Trhalo, kúsalo, bilo ma toto poznanie. Čím som si to zaslúžila? Dala som mu všetko! Úplne všetko. Zahodila som za seba všetko čo som mala len aby som bola s ním. Teraz ma zasiahla krutá pravda. Pôjdem ku callenovcom pre nejaké veci a poďakujem sa Alice a Carlislovi. Keď som k nim dobehla, všetci sedeli v obývačke. Alice ku mne okamžite dobehla.

„Bella, je mi to tak ľúto!“

„Alice, prečo! Prečo ja! Čo som spravila, že toto spravil? Mal odo mňa všetko. Dala som mu dcéru! Všetko, obetovala som svoj život aby som mohla byť s ním!“ kým ma Alice utešovala tak ostatný na mňa nechápavo pozerali iba Carlisle prišiel a aj s Alice nás objal.

„Neviem Bella, ale rozhodne si si niečo takéto nezaslúžila.“ Povedal a Emmett sa postavil.

„Povie mi niekto čo sa tu stalo?!“ zahučal.

„Edward.“ Zasyčala Alice.

„Čo je s Edom?“ opýtala sa nechápavo Rose.

„Po-po-pod-podviedol ma! S človekom!“ Všetci zamrzli a Esme skoro oči vypadli. Nessie s Jacobom zišli dole a Nessie ma objala.

„To nemyslíte vážne!“ zakričal Emmett.

„Nie Emmett práve si robím srandu, práve nejdem z Edwardovej kancelárie kde mu an stole sedela polonahá sestrička alebo sekretárka!“ zarevala som a Alice ma objala pevnejšie. Rosalie sa postavila pozrela na mňa vyzývavo.

„Bella, dúfam, že to nenecháš len tak.“

„Ako to myslíš Rose?“ opýtal sa Emmett a Alice sa uškrnula.

„Správne Rose! Spravíme to tak! Pomstíš sa mu!“ Povedala a Alice a mňa zachvátil neznáma túžba sa mu pomstiť. Chcela som mu to odplatiť.

„Ale ako Alice?“ Stáli sme od seba asi jeden meter.

„Za desať minút sem príde Edward. Aj s ňou a prezradí nám, že sa chce s tebou rozviesť a začať s tou ťavou žiť. Aj ona vie, že je upír. A keď bude žiť s ňou tak ty prídeš k nemu v sexi oblečení a s kamerou, dobre ukrytou, a pri ehm, ehm vás to natočí a potom to nechaj na nás.“ Doplňovali sa Rosalie, Alice a Nessie. Vyzeral to ako dobrý plán. Veď už som ho stratila. Odkývla som a odišla čo sa stalo u nich doma to neviem a radšej nechcem vedieť...

 

Taký nestranný pozorovateľ:

 

Ako Alice povedala tak s aj stalo. Edward prišiel aj s novým dievčaťom. Volalo sa Anabella Wannová. Bolo až strašidelné ako sa na Bellu podobala. Istý odtieň na vlasoch. Podobný úsmev ale oči mala až jasno modré. Ako najhlbšie more. Nikto ju medzi seba neprijal. Emmett sa na ňu pozeral s opovrhnutím ani sa neusmial, Jasper nenávistne, Alice zákerne aj s Rosalie, Carlisle neutrálne ale Edward vedel, že mu Carlisle aj s Eme nadávajú ako aj všetci. Najhoršia bola Nessie. Doletela ako víchrica dole najprv vrazila Edwardovi až si sadol na kreslo pred ním a potom sa pustila do bitky s tým dievčaťom. Anabella nemala pri Nessie žiadnu šancu. Nessie sa bila ako levica! Veď táto žena jej zničila rodinu! Až po hodnej chvíli keď sa Edward prebral z toho ako mu jeho vlastná, milovaná dcéra vrazila facku a Nessie od svojho nového pobláznenia. Anabella. Nemala pár vlasov, ktoré držala Nessie v ruke a hystericky sa smiala.

„HA ha! A čo si budeš česať teraz?!“ Edward ju držal na pleci ako vrece zemiakov, samozrejme začala sa brániť.

„Ty pokrytec! Okamžite ma pusti! Nikdy! Počuješ ma! Nikdy s tebou už neprehovorím.“ Vyšmykla sa mu a schmatla Jacoba a ťahala preč. Všetci sa na poníženú Anabellu pozeral. Nikto jej nepomohol. Prvý sa ozval Carlisle, svojím neutrálnym hlasom.

„Anabella mali by ste od...“ nestihol, lebo Anabella ho prerušila.

„Prosím, hovorte mi Bella.“ Rosalie  zavrčala a keby ju Emmett s Jasperom a Carlislom nedržali asi by ju roztrhala. Samozrejme hystericky kričala.

„Nikdy! Počuješ nikdy nebudeš v tejto rodine vítaná! O tom sa osobne postarám aby si tu mala peklo na zemi! A nejsi Bella! Ty krava!“ Anabella sa rozplakala a cítila, že nie je vítaná. Edward ju vtiahol do náruče ale aj on vedel, že stratil niečo cennejšie. Stratil svoju lásku. Toto bolo naozaj iba pobláznenie ale už mu Bella určite neodpustí. Odchádzali do nového bytu. Anabella celú cestu plakala. Edward mlčal.

 

Bella:

 

Všetko bolo presne naplánované, mala som vybraté prádlo a Edward si už každú svoju vec zobral. Zajtra som mala ísť do kancelárie, lebo Anebella je chorá, musela som sa usmiať. Edward mi chýbal ale podviedol ma tým najhorším spôsobom. Odpustila by som mu skoro všetko ak by zabíjal ale to, že ma podviedol s inou ženou to neviem prekusnúť. Chýbal mi. Jeho dotyky ale keď som si spomenula, že teraz jeho dotyky patria inej žene naozaj ma to zabolelo. Rozvod bol rýchly. Rennesme sme nespomenuli a majetok nechal Edward všetok mne. Na rozvode mi neušiel  Anabellin víťazný úsmev. Ako náhle som dorazila domov som s azrútila. Veľa krát som vzlykala v Alicinom, Rosalininom, Esminom, Carlislovom, Emmettovom ale aj Jasperovom aj Nessinkinom a aj Jacobovom náručí. Všetci am utešovali. Veľa krát hovoril Emmett s Jasperom, že idú tú fľandru zabiť ale chcela som aby bol Edward šťastný a keď je šťastný s ňou tak prečo ho robiť nešťastným, však? Za toto ma všetci obdivovali. Rosalie hovorila, že ak ju Emmett podvedie tak ho vykastruje a je jej jedno, že je mŕtvy, Alice tiež pohrozila Jasperovi. Nessie sa na Jacoba škaredo pozrela a on jej hovoril, že ju neopusti, no keď som si spomenula ako mne tieto slová hovoril Edward. Celú noc som rozmýšľala, hneď ako sa pomstím tak odídem. Odídem ďaleko a budem s rodinou v kontakte ale nevydržím byť tak dlho pri spomienkach. Začalo svitať. Kedy si bol úsvit znakom mojej nesmrteľnosti, keď som si myslela, že po Edwardovom boku budem na večnosť. Teraz je môj nový úsvit. Obliekla som si vyzývavé prádlo

 

http://www.oblecsesexy.cz/clubwear/clubwear-sexy-minisaty/

 

 

Na to som si dala kabát. Vyčesala vlasy dohora aby som odhalila krk. Nasadla do auta a išla do nemocnice. Keď ma Edward uvidel ako som si vyzliekla kabát ústa mu padli až k zemi. Na nič nečakal. Natočila som kabelku v ktorej bola kamera aby všetko nasnímala. Bolo to ešte lepšie. Nebolo to také aké to bolo pred tým ale bolo to lepšie ako po tej hádke. Po tom som si zobrala kabelku a kabát, obliekla som sa a odišla. Pásku som dala Alice a potom iba čakala. Alice mi po hodine doniesla pásku aj letenku nie kam do Európy. K balíčku bola obálka. Opatrne som ju odbalila. Nebola určená mne ale bola som zvedavá čo tam je. Ešte skôr ako som si to prečítala tak mi Alice niečo povedala.

„Bella, Edward za to nemohol. Anabella je niečo ako Nessie s zvláštnym darom. Nevedel čo robí.“ Pozrela som sa na ňu. Ale ja tak s ňou spal.

„Možno raz Alice, možno keď mu budem môcť opäť veriť. Tak mu opustím, ale to, že s ňou spal ma zatiaľ presvedčuje, že je to správne, toto som si nezaslúžila a ak ma miluje tam ma nájde a budeme spolu.“ Alice iba smutne zakývala hlavou a ja som odbalila obálku.

 

Anabella,

Ty si spala s mojim mužom, ja som spala s tvojim.

Isabella.

A k tomu páska. Usmiala som sa zavolala som kuriéra a nechala jej to doniesť domov. Cullenovcami som sa rozlúčila aj s Nessie a Jacobom. Jediné čo som si po Edwardovi nechala bolo náramok na ruke a našu svadobnú fotografiu. Teraz idem niekam ani neviem kam a pevne verím, že jedného dňa sa stretne s Edwardom a našu lásku nezničí ani banda novorodených, vlkolakov alebo nejaká poloupírka.

Verím a svoju vieru si nechám v srdci...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pomsta býva sladká!:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!