19. "kapitola" víceautorské povídky Poprvé je konečně tady.
Tuto "kapitolu" jsem rozdělila třem pisatelkám, vlastně ale čtyřem. A tohle je první verze.
A jak to že čtyřem? No protože 19. "kapitolu" napsaly dvě pisatelky - Petruskaaa a xlovexx, kterým děkuji, že se zúčastnily!
Tato poslední "kapitola" měla téma Belly a Edwarda první noc na ostrově Esme.
Podle mě se to holkám povedlo.
Moc děkuji všem, kteří se zúčastnili a adminům 2, že mi jednotlivé "kapitoly" vždy brzo zveřejnili!
28.12.2009 (18:05) • Odehnalka • FanFiction jednodílné • komentováno 5× • zobrazeno 8690×
Belly a Edwarda první noc na ostrově Esme
Měsíční svit ozařoval poklidnou mořskou hladinu, tiché šumění moře dokreslovalo tento nádherný obraz. Ostrov který nebyl zakreslen na mapě, se vyjímal uprostřed té okouzlující podívané. Písečná pláž zářila odrazem měsíce, který byl skoro v úplňku. Prales který se na tomto ostrově nacházel, šeptal tichá slova ve vlažném vánku, který ovíval okolí. Kousek od pláže stál malý domek, bílí jako sníh. Jednu stěnu měl celou prosklenou, a z jeho útrob zářilo světlo.
Světlo ozařovalo pláž a jedinou osobu, která na pláži stála. Byl to muž. Stál nehybně a sledoval moře, jak se táhne do dáli. Sledoval tu krásu a poslouchal tekoucí vodu sprchy, která byla v domě. Ve sprše byla jeho žena. Byly svoji jen krátce. Na tomto ostrově trávili svoje líbánky a dnešní noc byla prvním dnem jejich dovolené a také jejich první společná noc. Oba se na tu chvíli připravovali. Nevěděli co očekávat.
Ten muž nebyl obyčejnou lidskou bytostí, byl upír. Neživil se lidskou krví, ale zvířecí. I tak byl životu nebezpečný, předurčen k zabíjení. Jeho bezmezná dokonalost, obrovská rychlost, neskutečná síla – to vše ho dělalo nejnebezpečnějším predátorem země. On ale nechtěl být jen vraždící kreaturou, chtěl být člověkem. Jeho rodina mu byla velkou oporou, byli také ,vegetariánští‘ upíři. Jeho láska byla jiná nežli jejich. Jeho láskou byl člověk, žena. Oba věděli že to bude nesmírně nebezpečné, ale jejich láska překonávala hranice všeho.
Najednou se muž pohnul. Začal ze sebe svlékat oblečení, pokládal ho na drsnou kůru blízkého stromu. Jemný noční vánek rozpohyboval látku do divokého tance. To muž, ale už neviděl. Vykročil totiž blíž k moři. Jeho noha jemně zčeřila hladinu klidného moře a on se za chvíli ponořil celý do vody.
Pod vodní hladinou byla pro člověka tma, ale pro upíra nikoli. Úžasný podmořský život měl jako na dlani. Spousta drobných rybek se proháněla okolo, nedaleko zahlédl i párek vorvaňů. Ale všechno to mělo pud sebezáchovy, mířilo to pryč od upíra. Rozhodl se ulovit si ještě něco, lepší ublížit zvířeti – než jeho ženě. Po pár vteřinách byl upír nasycen krví vorvaně, a mohl se vynořit a čelit nastávajícímu večeru s jeho milovanou.
Mezitím, co byl upír na lovu, jeho žena ukončila svou sprchu a vyšla za ním ven na pláž. Na sobě měla jen ručník obmotaný okolo těla a i když se stále styděla, jen co zahlédla záda svého muže, neváhala. Ručník nechala po svém těle sklouznout a položila ho na ten samý strom, na kterém v nočním vánku tančilo oblečení jejího muže. Došla k moři a svou nohu opatrně položila do mořské vody. Voda byla nádherně teplá, a proto se žena přemístila velice rychle ke svému muži. Vodu měla do pasu a rukama přejížděla hladinu. Společně vedle sebe stáli a koukali na měsíc, který byl momentálně jejich jediným zdrojem světla.
,,Je to nádhera!‘‘ Zašeptala žena, a sledovala svého dokonalého muže. Jeho odpovědí byla krásná a hřejivá slova.
,,Co je krása měsíce v porovnání s tebou?‘‘ Slova muže nebyla jen lichotkami, byla to slova upřímná. Jeho nehynoucí láska, byla jeho výhrou. Přes sto let na ni čekal, a teď stála před ním.
Jejich rty se začali přibližovat, a poté se spojili. Jejich jazyky tančili obtížný tanec, v dokonalé souhře. Těla obou dvou sužoval elektrický proud – vášeň.
Na chvíli se od sebe odtáhli a podívali se navzájem do očí. Oči toho muže byly černé. Jeho touha je zbarvila do této barvy. U ženy touha způsobila rychlý tlukot jejího srdce, které její muž velmi dobře slyšel. Byl rád, že na něj takhle reaguje. Alespoň věděl, že to doopravdy chce. Dívali se sobě navzájem do očí a jejich dech se pomalu uklidňoval. Když byl dostatečně klidný na to, aby žena mohla dýchat, znovu se políbili. Její ruce byly za krkem muže a ona si ho stahovala stále blíže ke svým rtům. Už mezi nimi nebyla ani mezírka. Jejich touha narůstala. Jejich dech se zkracoval. Srdce, které sídlilo v hrudi ženy, uhánělo jako o závod. Tlouklo hlasitě a rychle. Jeho ruce pomalu sklouzávali po jejím těle. Obkreslovaly linii jejích křivek. Posouval je nahoru a dolů až k bokům, kde se na chvíli zastavil a potom znovu stoupal výše. Touha ovládala jejich těla, už nevěděli, co se kolem nich děje. Byli jenom on a ona. Jenom Edward a Bella.
Z úst Isabelly se ozval vzrušený vzdech, a do tváří se jí nahrnul růženec. Byla tak překrásná, jako tenhle ostrov, jako měsíc, jako čiré moře, jako vše. Edward nechápal její volbu, a ona jeho. Ale byli si souzeni, a to bylo hlavní. Když se pomalu blížili k pláži, Bella si již byla jistá, věděla, že nedělají chybu. Edward věděl, že je to správné, i tak měl obavy. Byl monstrem, pokud jí ublíží – nikdy si to neodpustí. Ale miloval jí, a ona jeho. To bylo jediné, co potřebovali vědět, když ji Edward nesl v náručí z pláže do vyhřátého domu.
Donesl ji k manželské posteli a pomalu se na ní položili. Stále ještě neodtrhli svá ústa od sebe a Belle už pomalu docházel vzduch, proto se přemístil na její krk a pomalu jej zasypával polibky. Jejich těla se sebe pevně dotýkali a stékaly po nich kapičky slané vody. Tvořily cestičku, která jejich těla spojovala v jedno. Z jeho zad stékaly na její tělo a poté dopadaly na bílé povlečení jejich postele. Líbal ji na krku a poté pomalu začal sestupovat po hrudníku níže. Jejich těla se dotýkala a Bell se se slastným vzdechem prohnula v zádech, když jeho polibky doputovali k jejím prsům. Jeho ruce putovali stále níže po jejím těle. A jeho polibky se také níže přesouvali. Líbal ji na prsa, na cestičku mezi nimi. Líbal ji na břicho, nad podbřišek a poté stejnou cestou postupoval nahoru k jejím rtům. Znovu zapojili svoje jazyky do divokého tance. Jeho ruce putovali po jejím těle, až svou levou rukou přejel po její noze a chytil ji pod kolenem. Jemným tlakem donutil, aby svou nohu uvolnila a obmotal si ji kolem svého boku. To samé udělal i s její druhou nohou. Poté jejich těla spojil v jedno. Vnikl do ní a ona se znovu se vzdechem prohnula.
Začal se v ní pomalinku pohybovat. Jejich fyzická láska tak šla konečně ruku v ruce s tou duševní. Isabelle působilo rozkoš, když ji Edward stále víc svíral ve své náruči. Jediné co si v tu chvíli přála, bylo, aby ho cítila více. Více na svém těle, ve svém těle. Chtěla, aby jeho stisk byl pevnější. Společně došli k vrcholu blaha. Bella se s výkřikem prohnula jak luk, nikdy nezažila něco tak nádherného. On sám nevědomky zaryl zuby do polštářů, které ležely jen pár centimetrů od Belliny pokožky. Jen o vlásek tak unikla od jisté smrti. Tak skončila jejich první společná noc. Jen co dozněli poslední elektrické impulzy v jejich tělech, naposledy se políbili a potom Bella usnula v jeho náruči s úsměvem na rtech.
Byla to nejkrásnější noc v životě Edwarda a Bells. Potom co se Edwardovi pročistila mysl, dosáhl přesvědčení že je zrůda. Prohlížel si Bellino nahé tělo pokryté tisícovkami drobných peříček, na kterém se začali jasně rýsovat modřiny. Pozdě si uvědomil jak Bellu ohrozil. Ale jeho hněv netrval dlouho, té noci bylo počato dítě. Výjimečné dítě, poloupír. Plod lásky upíra a člověka, lásky která byla zakázaná, a přesto byla…
Moc děkuji těm, co se zúčastnili, jak tohoto kola, tak těch minulých a pak těm, co byli ochotni mi tyto "kapitoly" vydávat. Moc děkuji!
Autor: Odehnalka (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné
Diskuse pro článek Poprvé - Belly a Edwarda první noc na ostrově Esme - 1. verze:
je tofakt pecka, co se týče chyb,není důležitý.... lidičky je to naprosto dokonalé, kdo by nechtěl prožít něco takového? aspoň jednou
páni.... to nemá chybu, málem jsem zapoměl dýchat.ttak to bych mohl číst deně.....fakt super
skvělííííí
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!