Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Poprvé - Cullenovi a jejich první lov zvěře v okolí Forks


Poprvé - Cullenovi a jejich první lov zvěře v okolí Forks7. "kapitola" víceautorské povídky Poprvé je tady.
Tato "kapitola" nese název Cullenovi a jejich první lov zvěře v okolí Forks.
Napsala ji bellla87 a já ji děkuji, že se zúčastnila!
Na konci je opět další téma...

Cullenovi a jejich první lov zvěře v okolí Forks

,,Rodinka,“ zavolal na nás Carlisle. V sekunde sme všetci stáli v obývačke a čakali čo povie. Práve sme sa ZNOVU presťahovali. Tento raz sme prišli do Forks. Malého mestečka na severozápade štátu Washington. He to ideálne miesto pre nás pretože tu slnko svieti len pár dni do roka.

,,Takže, čo by ste povedali na rodinný lov?“ spýtal sa nakoniec.

,,Jupíííí,“ zavrieskal Emmett a už bol vonku.

,,Ako malé decko,“ zamrmlal som, ale tak či tak, to všetci počuli.

,,Neurážaj môjho manžela,“ zasmiala sa Rose. No vlastne smiali sa všetci. Ako inak.

Emmett vpochodoval naspäť do dverí z netrpezlivým pohľadom.

,,No idete?, alebo tu mám zostárnuť?“ spýtal sa a pri tom hodil rukami.

,,Poďme,“ povedal Carlisle keď nás prešiel záchvat smiechu. A tak sme išli.

Vybehli sme do lesa. Ako inak ja som bežal prvý, som s našej rodiny nejrýchlejší.

Po minúte behu sa u mňa objavil Emm.

,,Heeele Eďo daj si preteky,“ prosíkal aj rukami ako malé dieťa ktoré prosí o nejakú hračku.

,,Emme vieš že aj tak prehráš,“ zasmial som sa na ňom.

,,Ale no ták, teraz neprehrám, dnes určite nie.“ Koľko krát som už počul túto vetu? No, vlastne keď ju povedal pedäsiaty krát, prestal som to počítať.

,,Ako chceš, ale prehrášy,“ zasmial som sa na ňom a vyrazil ešte rýchlejšie. Emmett sa držal celý čas za mnou, ale predbehnúť ma sa mu nepodarilo. Bežali sme pár minút. Keď ma to prestávalo baviť spomalil som sa, nakoniec zatavil na nejakej čistinke. Emmett dobehol za mnou zo sklamaným výrazom na tvári. Ruky mal zložené na prsiach.

,,Varoval som ťa,“ povedal som mu.

To už na lúku dobehli aj ostatný a keď zbadali Emmettov výraz, začali sa smiať. Emmett ešte viac posmutnel, potiahol nosom akoby plakal a išiel za Rose.

,,Rose on je na mňa zlý, nenechá ma vyhrať,“ posťažoval si.

,,Snáď nebudeš fňukať ako malá decko. Spamätaj sa,“ zasyčala na neho.

,,No dobre, Emmett, keď sa upokojíš, mohli by sme začať loviť?“ spýtal sa Carlisle.

Všetci sme prikývli a na jeho tvári zrazu nebolo ani poznať, že bol smutný. Na tom som sa musel zasmiať.

,,Len sa nesmej,raz ti to vrátim,“ poslal mi myšlienku. Ešte viac som sa zasmial. Čím som ho vyprovokoval a on sa prikrčil do bojovej pozície. Už zase. Zrazu sa rozbehol a skočil na mňa. Vďaka tomu, že čítam myšlienky, som jeho útoky vyčítal a aj odrazil. Pár krát na mne síce pristál, ale  nie tak veľa ako ja na ňom. Nakoniec to dopadlo tak, že Emmett sa rozbehol, chcel na mňa skočil, ale ja som sa mu uhol a on skončil v korune stromu.

To sa začali všetci smiať a náš ešte viac nás rozosmialo, keď zliezol s tričkom a nohavicami roztrhanými akoby zápasil s medveďom. Čo sa u neho stáva často. Dobre, že sme sa neválali po zemi. Jediný kto sa v ten moment čo ho zbadal prestal smiať bola Alice. Tá sa zamračila a následne rozžiarila ako slniečko.

,,Emmeett, hneď ako prídeme, ideš so mnou na nákupy,“ poskakovala a tlieskala si rukami.

,,Nieeee,“ zhrozil sa Emmeett a predstieral zúfalý útek. No, po pár minútach sa vrátil.

,,Pôjdete už loviť?“ spýtal sa naštvane.

,,Poďme,“ povedal Carlisle.

,,Idem na pumy,“ oznámil som rodine a už som bežal smerom hustejšie do lesa. Nemusel som ani dlho bežať a vietor ku mne priniesol tú lahodnú vôňu. Rozbehol som sa po jej stope. Puma ležala na strome a vyhrievala sa na slniečku. Ani som nad tým nerozmýšľal a vrhol som sa na ňu. Nečakala to a tak sa aj so mnou prevalila na zem . Chytil som ju rukami a zahryzol som jej do krku. Sal som jej lahodnú krv. Keď som ju dopyt zahrabal som ju po zem a vydal sa naspäť. Cestou som si ešte ulovil  jenu srnku. Nechutia tak dobre ako pumy ale aj tak...

Dobehol som na lúku, kde sme sa rozdelili, ale ešte tam nik nebol. Započúval som sa do ich myšlienok. Carlisle s Esme ešte lovili, tak ako Alice s Jasperom. Ale Rose a Emmetta som nepočul.

Museli odbehnúť niekde ďalej.

Nechal som to byť tak a vyskočil na strom

Ako prvý sa vrátili Esme a Carlisle. Keď ma Esme videla na strome usmiala sa a prisadla si ku mne. Carlise o chvíľu tak sito vyskočil na strom a čakali sme na ostatných. .

Po pár minútach sa na lúke objavila aj Alice s Jasperom. Jasper ju objýmal okolo pása a o niečom sa rozprávali. Sadli si na zem pod strom. Teraz už len Emmett a Rose.

Za chvíľu prišla aj Rose s naštvaním výrazom.

,On sa zbláznil, môj manžel je totálne dement. Bože ako ho to mohlo napadnúť. Adoptovať medveď? Preskočilo mu.“ nadávala na neho v myšlienkach.

V tom momente ako som to počul som sa začal hrozne smiať. V jednej sekunde som nestačil zadržať rovnováhu a spadol som na zem. Esme s Carlislom to nevedeli pochopiť a rozmýšľali ako je možné upír spadol. Ani na zemi som sa neprestával smiať a o sekundu neskôr vybuchla aj Alice. Musela to vidieť.

Nestačili sme sa ani upokojiť a v tom na lúku vbehol Emmett s malým medvedíkom v náručí.

,,Vypadni s tým odo mňa,“ zasyčala na neho Rose.

Na jeho tvári prebehla maska hrôzy.

,,Ale zlato, pozri sa na neho, nevidíš aký je zlatučký. Nič nespraví, vychovám ho. Bude z neho Medveď ochranca upírov.“ Tak toto nevydržali ani ostatný a začali sa smiať. Okrem Rose. Tá vyzerala ako bohyňa pomsty. Keby nie som upír a vidím ju takto bál by som sa jej.

,,Neopováž sa to obrať do domu,“ zakričala na neho.

,,Ale...“ nestihol ani dopovedať, lebo v tom zafúkal vietor a k nám privial vôňu medveďa. Jasper to nevydržal a vrhol sa na neho. Vytrhol ho Emmettovi z ruky a zahryzol sa do neho.

,,Nieee!“ vykríkol Emmett ale už nemohol nič spraviť. Medveď bol mŕtvy. Jasper ho vypil a potom sa pozrel čo spravil. A mi sme zase prepukli v smiech.

,,Diki Jasper. Toto máš u mňa,“ zakričala na neho Rose a odchádzala smerom domov. Ani sa nepozrela na Emmetta, ktorý kľačal pri medveďovi, ktorého práve pokladal so vykopanej jamy a hovoril mu posledné slová. Ako ho Emmett zakopal a videl ako Rose odchádza rozbehol sa za ňou zo slovami: ,,Ale Rose, zlato, to bol len vtip.“

Jasper sa cítil previnilo za to, čo spravil, ale Alice ho upokojila a spoločne sa vracali domov. Esme a Carlise odišli zároveň so mnou.

TOTO BUDE DLHÁ EXISTENCIA.  ALE POKIAL MÁME EMMETTA NUDIŤ SA NEBUDEME.


Další téma je:

Jak se Emmett s Rose poprvé vzali

Moje shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Poprvé - Cullenovi a jejich první lov zvěře v okolí Forks:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!