Tahle jednorázko vzešla z mé špatné nálady, takže doufám, že nečekáte žádný šťatný konec. Bella a Edward rozhodně nezůstanou spolu...
15.11.2009 (18:30) • ZdeLla • FanFiction jednodílné • komentováno 0× • zobrazeno 2195×
Bylo to nádherné. Vítr si pohrával s mými vlasy a já si tenhle okamžik vychutnávala a ukládala do paměti, abych ten pocit nikdy nezapomněla. Pocit naprosté svobody. Po pravé straně řídítek se objevil ON. Světlo jím procházelo, ale jeho dokonalá tvář se nedala přehlédnout. Ohlédla jsem se, ale v ten moment, jako by se rozplynul. Ve chvíli kdy jsem pohlédla zpět na cestu přede mnou se objevil na straně levé. Ohlédla jsem se, abych ho alespoň na malý okamžik zahlédla. Tenhle pohled do jeho bezchybné tváře se mi stal osudným.
Celá motorka se nebezpečně naklonila na levou stranu. Neudržela jsem rovnováhu a padala jsem na levý bok. Dopad byl velmi bolestivý. Motorka se na mě svalila a její tíha mi pod sebou uvěznila nohu. Pustila jsem řídítka a nechala motorku, aby se sunula do předu a já zůstala nehybně ležet. Za několik málo chvil jsem vyděla přijíždějící kola jiné motorky a v ten moment jsem upadla do bezvědomí.
Nevím, jak dlouho jsem byla v bezvědomí, ale plně jsem si uvědomovala, že až se probudím čeká mě kárání od Charlieho, výčitky od Jakoba a soucitné pohledy přátel. Bolest jsem ani nevnímala. Byla mnohem menší, než ta kterou jsem zažila před několika málo měsíci když... Ne! Stop! Nesmím na to myslet, protože jinak se tak zející díra v mé hrudi ještě prohloubí a to už bych vážně nesnesla. To co jsem v tu chvíli slyšela, mě totálně dorazilo. Nebyl to ani ten obsah, jako ten hlas.
„Cože? Ty jsi trpěl? Ty jsi měl strach? A o koho? O ubohého člověka, který ti není dost dobrý a který tě jenom nudí? Mlč! Vypadni! Nechci tě už nikdy vidět! Zničil si mi život! Tolik lásky co jsem ti dala a ty...! Vypadni!" křičela jsem na něj a shlížela jeho bolest v očích. Viděla jsem v nich lítost, výčitky a provinilost, ale ani stopa po lásce.
Carlisle celou dobu tiše stál vedle něj a ruku měl položenou na jeho rameni. Oba se postavili k odchodu a mířili ke dveřím. Edward se sklopenou hlavou a Carlisle s rukou nespouštějící se z jeho ramene. Edward vzal za kliku a vyšel z pokoje. Carlislovi zbýval jeden krok, aby byl taky venku, ale při zaslechnutí mého hlasu se zastavil.
Autor: ZdeLla (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné
Diskuse pro článek Poslední setkání:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!