Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Princezná z Egypta


Princezná z EgyptaJe to o Egyptskej princeznej, ktorá hľadala svoje šťastie a svoju lásku na celý život po celom svete. Táto poviedka nieje dlhá, napadla ma, keď som pozerala film Catwoman. Tak dúfam, že sa vám bude páčiť. A znova prosím o zanechanie komentára. Prajem vám príjemné čítane. GA

Volám sa Izabella. Pochádzam z Egypta a na svete som už približne tristopäťdesiat rokov. Nie som však obyčajný človek, nie som upír ani vlkolak.

Ako prvé si na mne všimnete moje zelené svietivé oči. Nos mám ako malú gombičku a úsmev  široký, plný bielych zubov. Vlasy mám uhľovo čierne a dlhé po zadok. Meriam 1,75 metra, postavu mám štíhlu a pokožku opálenú do čokoládova.

Mám zvláštne schopnosti a nadmieru vyvinuté všetky svoje zmysly, aj v tme vidím bez problémov. Som ohybná ako mačka. Zistila som to pri zoskoku zo strechy domu. Na zem som vtedy dopadla rovno na nohy, bez jediného škrabanca. Vyslúžila som si prezývku Cat Woman. V dvadsiatich rokoch som prestala starnúť a na dvadsať rokov vyzerám už takmer tristotridsať rokov.

Edwardom som sa po prvýkrát stretla asi pred sto rokmi, keď už bol upírom a prišiel na návštevu do Egyptu. Ja som vtedy bola  Egyptskou  princeznou. Spočiatku bola Kleopatra k Edwardovi veľmi milá, no keď zistila, že začal dvoriť jej dcére, hneď  ho vykázala zo svojej krajiny. Vraj Egyptská princezná sa nebude zahadzovať s obyčajným chlapcom. Moja mama však vôbec netušila, že Edward nie je obyčajný chlapec. Pred Edwardovým odchodom sme sa nestihli ani rozlúčiť. Prešlo niekoľko mesiacov a o Edwardovi som nemala žiadne správy.

Rozhodla som sa odísť z Egypta. Verila som, že raz stretnem môjho Edwarda. Všetko plynulo veľmi pomaly a osud nechcel, aby sme sa stretli.

Vždy, keď sa mi podarilo zistiť nejaké informácie o tom, kde by mohol byť, jeho rodina sa odtiaľ odsťahovala. Po dvoch rokoch hľadania sa mi ho konečne podarilo nájsť. Keď som prišla do Forks, všade som cítila Edwardovu vôňu.

Mala som šťastie, moja intuícia ma nesklamala. Štvrť, v ktorej býval, som našla na prvýkrát. K ich domu som bežala celá natešená, že ho znovu uvidím. Vyšla som na verandu a zaklopala na dvere. Dúfala som, že mi otvorí Edward. Dvere však otvorila upírka Esme, Edwardova adoptívna matka. Vyzerala tak, ako mi ju Edward opisoval počas našich stretnutí v Egypte. Pozvala ma dnu a začali sme sa rozprávať. Hovorili sme o mojej minulosti, o tom, čo prežil Edward, keď odišli z Egypta.

Esme mi ponúkla izbu, aby som tam prespala a počkala na Edwarda do druhého dňa, kým sa vráti z lovu. Nevedela som sa dočkať rána.

Keď ma Edward zbadal stáť na verande, jeho pery sa roztiahli do radostného úsmevu a rozbehol sa ku mne. Zostala som bývať u Cullenových s Edwardom po boku. Po dvoch rokoch spoločného života ma Edward oficiálne požiadal o ruku. Alice nám usporiadala krásnu, nezabudnuteľnú svadbu, na ktorej bolo veľa upírov, mnohí boli aj z mojej rodnej krajiny.

Carlisle sa snažil prísť na to, čo som zač, dokonca aj počas našej svadobnej cesty na Esmein ostrov, no zatiaľ neodhalil moju minulosť. S Edwardom sme na ostrove strávili pol roka. Chvíle prežité po boku milujúcej osoby, ktorú som hľadala niekoľko rokov, boli nezabudnuteľné. Zatiaľ žijeme vo Forks, no ktovie kam sa spolu vyberieme. Všetko máme ešte pred sebou a nič netreba unáhliť.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Princezná z Egypta:

 1
1. E.T.
03.02.2012 [0:28]

Nápad se mi ze začátku velmi líbil. Přeci jen kočičí žena není ještě tolik ohraná. Ale bohužel musím zkonstatovat, že mi tahle tvá jednorázovka přišla velmi mdlá až v podstatě nudná. Je to skoro na způsob: ,,Ráno jsme se podívali z okna, svítilo sluníčko. Tak to půjdeme ven. Nadýchali jsme se čerstvého vzduchu a vrátili se domů." Zazvonil zvonec a nudě je konec. Byl to zkrátka jen výčet nějakých událostí.
Navíc ještě pozadí příběhu nedává vůbe smysl. Sorry, ale Kleopatra vládla ještě před Kristem, takže tvé Izabelle by muselo být přes 2000 let a ne jen nějakých 300. Na druhou stranu, kdyby byli všichni Cullenovi tak staří a Iza je hledala jen ty 2 roky, pochybuji, že by žili v nějaké čtvrti ve Forks, protože Forks ještě vůbec neexistovalo a lidé mohli o Americe jen snít.
Tohle mě štve, tak snad příště, až budeš chtít používat nějaké historické osobnosti nebo události, snad je zařadíš dobře a dáš si pozor na takové chyby. Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!