Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Rozsudok - smrť!


Rozsudok - smrť!V Zatmení sa Edward rozhodne ukryť Bellu v hore, hoci jej sa to nepáči. Oveľa radšej by bola so svojou rodinou na bojisku. Edwarda nakoniec presvedčí...

Stáli sme na čistinke a potichu sme čakali na príchod Victorie. Nervózne som sa obzrela. Vpredu stáli Emmett s Jasperom a Carlisleom. Jasper stál úplne vpredu, Carlisle a Emmett po jeho bokoch, vzdialení od seba asi o päť metrov. Vedľa mňa stáli Alice a Edward, ktorí chceli byť za každú cenu vedľa mňa. Za nami kruh uzatvárali Rosalie s Esme. Pohľadom som zablúdila aj medzi stromy a na chvíľu sa mi zdalo, že som zbadala pár čiernych očí, ale o chvíľu zmizli. Začala som dýchať prerývane. Moja budúca rodina a moji priatelia tu pokojne stoja, ochotní bojovať za obyčajného človeka. Ako ich môžem nechať bojovať? Nedokážem ani pomyslieť na to, že by sa niekomu z nich mohlo niečo stať, zvlášť Edwardovi.

„Bella, upokoj sa,“ zašepkala mi Alice.

„Alice má pravdu, nikomu sa nič nestane. Ochránim ťa,“ zamrmlal Edward a pohladil ma po líci. Z lesa sa ozvalo zavytie. Edward stál nehybne ako socha. Pozrela som na Alice a ona sa na mňa usmiala. Nemohla som jej úsmev opätovať. Pohladkala ma po ramene.

„Všetci budeme v poriadku,“ povedala a znova sa usmiala.

„Ako dlho ešte, Alice?“ opýtala sa zozadu Esme.

„Ešte dve minúty,“ odpovedal jej bezvýrazne Edward.

Z oka sa mi vykotúľala slza. Edward mi ju ľadovým prstom zotrel. Zrazu sa bez varovania otočil dopredu a zavrčal. O tri sekundy ich zacítili aj ostatní a dali sa do bojovej pozície.

Asi o dvadsať sekúnd som zbadala deväť bledych postáv. Edward sa primkol bližšie ku mne a mladí upíri sa rozbehli oproti nám. Z lesa sa ozvalo vlčie zavýjanie. Prerátala som si to v hlave. Nás je sedem a Victoriínych bojovníkov je deväť, sú v prevahe. Vyplašene som ich sledovala. Rosalie a Esme sa rozbehli dopredu pomôcť Carlisleovi, Emmettovi a Jasperovi. Alice a Edward ostali vedľa mňa. Ku mne, Edwardovi a Alice sa zatiaľ nedostali. Na prvý pohľad to vyzeralo, že to máme vyhraté. Na prvý pohľad. Na zemi som videla zbytky z dvoch upírov Victoriinej armády a Emmett s Carlislom trhali ďalšieho. Jasper, Rosalie a Esme zatiaľ odrážali ostatných preč. Zrazu jeden prebehol okolo Esme a rozbehol sa k nám. Bol rýchly, ale Edward bol rýchlejší. Edward sa pred neho postavil a zúrivo sa začali zabíjať. Na zemi odrazu ležala odtrhnutá ruka mladého upíra. Upír sa pokúsil obehnúť Edwarda a dostať sa k nám, no Edward do neho vrazil. Alice mi tuho zovrela ruku. Na okamih som si dovolila na ňu vrhnúť pohľad a zbadala som, že má zasklený pohľad. Zrazu sa rozbehla preč. Chcela som ju chytiť za ruku, ale nemala som šancu. O chvíľu som zistila, prečo sa rozbehla preč. Na Jaspera skočil zozadu upír a chytil ho okolo pása rukami. Jasper vykríkol a vtom momente tam dobehla Alice. Začal sa tam zúrivý boj. Jasper ostal ležať na zemi a ja som si zhrozene uvedomila, že v páse je pretrhnutý. Vyplašene som sa odvrátila a skontrolovala ostatných. Emmett práve bojoval s novorodeným a bolo jasné, že vyhrá. Rosalie a Esme likvidovali spoločne jedného obrovského upíra. Carlisle stonal a snažil sa dostať naspäť k svojim odtrhnutým nohám. Edward pokračoval vo vyrovnanom súboji. Zovrelo mi srdce. Najhorší pohľad sa mi vyskytol pri pohľade na Alice. Novorodený ju hodil o strom a chcel s ňou skoncovať. Môj žalúdok urobil salto, ale Alice sa podarilo utiecť. Pozrela som sa naspäť na Edwarda, no upútalo ma niečo iné. Medzi stromami som zbadala ohnivý plameň. Obzrela som sa tam znova a zdesene som si uvedomila, že to, na čo hľadím, nie je plameň, ale ryšavé vlasy. Victoria. S úškľabkom na mňa hľadela. Vedľa nej stál mladý chalan, tiež upír. Victoria niečo potichu zamrmlala. Mladý chalan skočil na bojisko a ku mne vykročila Victoria. Stála pri mne a chytila ma za hlavu. Myslela som, že mi rozmliaždi lebku. Zrazu, ani neviem ako, sme stáli na strome. 
„Pozrieme si pohreb Cullenovcov, áno?“ usmiala sa milo Victoria a ja som pocítila hlbokú nenávisť. Ten mladý chalan, čo bol s ňou, uprostred čistinky zapálil oheň. Rozbehol sa a za sekundu bol naspäť. V rukách držal zbytky Jaspera a Carlislea. Venoval mi oslnivý úsmev a hodil ich do ohňa.

„Nie!“ zrevala som.

Victoria pokojne sledovala, ako mi zabíjajú rodinu. Edward naďalej pokračoval v boji s mladým upírom, Rosalie, vzlykajúca Esme a nahnevaný Emmett sa rozbehli oproti upírovi, ktorý zapálil Carlislea a Jaspera, ale pred toho chalana sa postavili posledný dvaja upíry a jedna upírka, ktorí prežili (okrem Edwardovho protivníka) a spustili tri nové duely. Upírka, ktorá sa vrhla na Rosalie, ju podliezla a zozadu jej odtrhla hlavu. Odvrátila som pohľad a začala prosiť Victoriu o zmilovanie. Victoria sa chladne smiala. Len čo Emmett zbadal, čo sa stalo Rosalie, s krikom sa rozbehol k upírke a jeho bývalý protivník za ním a spoločnými silami celého Emmetta šmarili do ohňa. Následne sa postarali o Edwrada a moje srdce splašene bilo. Zrazu som si uvedomila, že Alice som nikde nevidela. Dúfam, že sa jej podarilo čo najďalej ujsť. Esme si uvedomila, že je sama a rozvzlykala sa. Slzy jej netiekli a prestala bojovať. Upír ju bez zľutovania roztrhol. Potom sa štyria poslední upíri rozbehli do lesa. Uvedomila som si však jednu vec. Rosalie nespálili. Jej kúsky sa začali spájať a Victoria si to nevšimla. Dúfam, že Rosalie to prežije. Victoria ma zobrala drsne do náručia a rozbehla sa so mnou do lesa.

„Teraz sú na rade tvoji priatelia,“ zasmiala sa protivne.

Nie. Jacob nie! Prišla som o všetkých okrem Jacoba a teraz ma chce pripraviť aj o neho. Snažila som sa jej vytrhnúť, ale ona sa mojim pokusom len smiala. Zrazu zavrčala a bez varovania sa otočila. Za nami bežala Rosalie. Victoria sa vyšvihla na druhý strom a na vrcholku ma postavila. Stadiaľto neutečiem. Victoria sa vrhla na Rosalie, ale tá sa ani nebránila. No skôr, ako na ňu dopadla, otvorila ústa.

„Mrzí ma to, Bella,“ bola jej posledná veta a Victoria ju začala trhať. Potom na ňu hodila zapalovač a sledovala, ako zhorela. 

„Už nás otravovať nebude,“ zavrčala škodoradostne.

Dobehli sme do lesa. Pohľad na zem mi privolal nový šok. Na zemi ležalo sedem ochabnutých, vlčích tiel. Victoria zoskočila dole. Okolo nej stálo posledných päť členov jej armády.

„Teraz uvidíte,“ kričala, „ako toto naivné dievča, ktoré verilo, že ju ochráni banda upírov a psov, zomrie!“

Piati upíry sa zachechtali. Zrazu Victorii na hlave pristálo niečo tmavé a hlavu jej odpojilo od tela. Následne jej na hlavu hodilo zapalovač. O chvíľu z toho, čo ešte pred chvíľou bola Victoria, stúpal fialový dym. Traja upíri ušli. Jeden ostal rozhodnutý bojovať. Jeden vyzeral nepresvedčený, ale ostal. Zavrela som oči. Nechcela som vidieť, ako prichádzam aj o Alice. Chcela som len zomrieť. Po minúte som sa odvážila otvoriť oči. Alice stála pár metrov predo mnou. Vedľa mňa ležala hlava prvého upíra, toho, ktorý zapálil telá Cullenovcov a niekoľko metrov za ním hlava druhého, ktorý tu ostal. Ostali sme len Alice a ja. Chcela som sa postaviť a podísť k Alice, ale zacítila som príšernú bodavú bolesť v krku. Hlava Victoriinho pomocníka sa mi zahryzla do krku. Napriek všetkému umieram. Vrhla som pohľad na zhrozenú Alice. Aspoň ona prežije. Z krku sa mi valil prúd krvi. 

„Alice...“ zachrapčala som a chytila ju za ruku. Vrhla som na ňu posledný pohľad a navždy zatvorila svoje oči.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rozsudok - smrť!:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!