Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Ruská ruleta

Bella a Alice


Ruská ruletaJak už se tak stává, chemie je dobrá hodina jen na výplody fantazie. Při pohledu z okna se začal odehrávat příběh, který si teď můžete přečíst aneb Zrození Jaspera trochu jinak...

Rihanna - Russian Roultte

1. pohled

Seděl jsem naproti postavě v kápi, mezi námi stůl, na stole pistole. Ta postava, asi žena, protože jsem cítil jemný závan drahého parfému, se pro pistoli natáhla. Měla dlouhé bílé prsty, tak bílé, jak se to vidí jen u mrtvol. No, možná, že za chvíli bude ona i její ruka mrtvá tak jako tak. Teď byla ale živá a stále se natahovala pro tu pistoli. Pečlivě upravené nehty a to, že se z černého rukávu jejího hábitu objevil jemný, stříbrný náramek, už jen potvrzovalo mou myšlenku, že osoba v kápi je žena. Vycítil jsem z ní klid, to už byla, tak nějak, moje vlastnost. Pociťovala klid, když jí hrozila smrt? Podal jsem jí tu pistoli, zřejmě byla také rozhodnutá zemřít, stejně jako já. Po té, co ode mne odešla má láska, se kterou jsem zažíval nejšťastnější chvíle svého života, má Maria, opustila mne, zabili ji, a já jsem ochoten jít za ní. I přes ty největší překážky, i za tu největší cenu. Za můj život. Přiložila pistoli k hlavě. Neviděl jsem z jejího obličeje nic víc než pouhé obrysy a pramínek hnědých vlasů, které schovávala pod kápí. Možná to tak bylo lepší, to, že jsem ji neviděl. Já byl rozhodnut zemřít, ona taktéž, tak proč nám kazit tak krásný okamžik života tak bláhovým citem, jako je láska? Ano, láska je krásná, já miluji lásku, ale smrt, smrt pro lásku je krásnější než láska samotná. Zmáčkla spoušť, proč, to jsem jen tipoval, ale myslím, že jsem tipoval správně.

Neozvala se rána na kterou čekala, která by ji vysvobodila, jen slabé, velmi slabé lupnutí. Nic, ona nebyla vysvobozena. Teď já, možná já. Možná se mi podaří zemřít a opět najít Mariu. Byl jsem ochoten pro ni zemřít, abych ji mohl navždy objímat v pevném sevření mých paží.

Zmáčkl jsem spoušť. Pro mou lásku, pro mou Mariu, já, Jasper Whitlock.

 

2. pohled

Seděla jsem před mým nadcházejícím mužem. To jsem věděla. Vzala jsem si černý hábit. Stejný jako nosí Volturiovi. Nelíbil se mi, ale musela jsem si ho vzít. Musela jsem skrýt svou tvář. Nemohla jsem dopustit, aby si všiml, že jsem žena. Jen náramek mi z hábitu vykoukl. Už mu muselo být jasné, že jsem žena. Z nějakého důvodu to nechal být. Musela jsem sáhnout po té pistoli... Vidina mi říkala, že první rána smrtelná nebude. A já nepotřebovala svou upíří hlavu jen poškrábat před člověkem. Nemohla jsem ho proměnit sama, na to jsem příliš krátkou chvíli lidské krvi odolávala. Musel ho proměnit Carlisle. Jenže on mění jen ty, kteří už nemají jinou šanci. Když bude umírat, nebude už mít jinou možnost, snad. Viděla jsem to, budeme spolu šťastní.

Je to ode mne sobecké, ale on se chtěl stejně zabít. Nemohla jsem dopustit smrt u někoho takového, jako by on. Převzal si ode mne pistoli, zmáčkl spoušť. Má vidina se naplnila. Musela jsem ho odnést Carlisleovi.

Doběhla jsem „domů" ke Carlisleovi a Esmé. Byla jsem potřísněna jeho krví. Nevnímala jsem to, musela jsem ho proměnit. Carlisle, vidíc mou úzkost v mých očích, neváhal a ani se zbytečně nevyptával.

Věděla jsem, že jsem sobecká, sobecká mrcha.

Ano, já, sobecká mrcha, Alice Cullen.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ruská ruleta:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!