Není vždy všechno tak, jak se zdá...
30.11.2011 (15:15) • CrazyWolf • FanFiction jednodílné • komentováno 8× • zobrazeno 1462×
Zavřela jsem oči.
Jeho rty mi bloudily po krku, šimraly mě a laskaly. Nedokázala jsem zabránit stenu, který se mi vydral z úst. Tahala jsem ho za vlasy, nehty mu zarývala do zad. Cítila jsem jeho rty na břiše, slyšela jsem, jak přerývaně dýchá.
Už jsem to nemohla vydržet, cítila jsem, že snad každou chvíli vybouchnu.
A probudila jsem se.
Ležela jsem u sebe v posteli, sama. Budík ukazoval tři ráno.
Vyčerpaně jsem sebou práskla do peřin. Pořád jsem cítila jeho hebké rty na svém krku a jeho černý, divoký pohled se mi pořád zařezával do mysli.
„Bello.“
Nepřekvapil mě. Jeho hlas byl tichý a jemný. Otočila jsem hlavou směrem k němu. Opíral se o rám okna a vypadal hrozně sexy.
Myšlenky se mi opět naplnily jeho divokým pohledem a jemnými polibky. Polkla jsem a napřímila se. Po čtyřech jsem se k němu doplazila.
Nic neříkal, jen mě sledoval. Jeho černé oči až moc připomínaly ty z mého snu.
Až když jsem byla u něj a ruce jsem mu položila kolem krku, zašeptal:
„Proč nespíš?“
Zlehounka mě pohladil po tváři, lehký dotek anděla, a já se zachvěla. Odpověď ze mě vylétla, než jsem se nad ní stihla zamyslet:
„Myslím na tebe.“
Chvíli se jen díval, zíral mi hluboko do očí, pak se pomalu naklonil. Lehce se dotkl mých rtů.
Tiše jsem vzdychla, snad abych neporušila ten okamžik.
Pořád se bál. Mých rtů se dotýkal zlehka, jako by to bylo poprvé. Přitáhla jsem si ho k sobě, chtěla jsem s ním splynout.
Rukama jsem mu zajela do vlasů. Jejich jemnost jsem skoro nevnímala, jeho rty mi zabraňovaly myslet. Zlehka mi stiskl ret a moje nohy vypověděly službu.
Dřív než jsem se rozplácla na zem, vzal mě do náruče, aniž porušil náš polibek. Dech mi pomalu docházel, a tak svoje rty přesunul na můj krk.
Aniž bych to nějak zaregistrovala, položil mě na postel. Hlasitě jsem dýchala, oči jsem měla zavřené.
Přesunul se k mému uchu a smyslně zašeptal: „Snad si nemyslíš, že bych to tak rychle vzdal?“
Zmohla jsem se jen na zasténání. Zasmál se a znovu se věnoval mému krku. Chtěla jsem něco říct, něco namítnout, ale nešlo to. Jeho rty mi zabraňovaly logicky myslet.
Pak se odklonil a zadíval se mi do očí. Byl to ten pohled… ten, který mě pronásledoval ve snech a podlamoval mi kolena.
Usmál se na mě a srdce mi škobrtlo. Dech se mi zrychlil, jak jsem hypnotizovala ty rty… ty rty…
„Vydrž, Bello. Jen vydrž,“ zamumlal mi do krku, který mi opět laskal. Opět jsem dokázala jen zavzdychat. Přiváděl mě k šílenství, věděl to.
„Miluju tě, Bello. To nestačí?“ stále šeptal a čekal nějakou moji reakci, ale dokázala jsem vydat jen neidentifikovatelný zvuk.
Tak se ode mě odtáhl. Lehl si vedle mě a díval se do stropu. Dýchání se mi mezitím zpomalilo a mysl byla zase čistá... Nebo aspoň napůl čistá.
Otočila jsem se na bok, pohled upřený na jeho krk.
„Neumím to vysvětlit, ale prostě… chci tě každou svou buňkou. Myslím jen na to, jak sladké máš rty a…“ Zhluboka jsem se nadechla. Cítila jsem na sobě jeho pohled, ale nepodívala jsem se na něj.
„Já to vysvětlit umím,“ řekl a v jeho hlase jsem slyšela úsměv. Zdráhavě jsem se na něj podívala. Usmíval se a vypadal uvolněně. Jednu ruku natáhl a shrnul mi vlasy z tváře. „Hormony.“
Zamračila jsem se. Napadala mě jen jedna odpověď.
„Nemáš být tak zatraceně sexy,“ zamručela jsem.
Zasmál se.
Pak na chodbě zavrzaly schody a on zmizel. Charlie nepřišel a já za to byla ráda. Neměl by mě teď vidět, rozechvělou a roztouženou…
Otevřela jsem oči.
Chvíli jsem byla dezorientovaná, ale pak mi to došlo. Zaskučela jsem.
Už zase se mi o něm zdálo… Tohle vážně hraničí s bláznovstvím.
Navíc, tohle by Damon nikdy neudělal!
Autor: CrazyWolf (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné
Diskuse pro článek Sen ve snu:
Damona jsem taky nečekala ale je to super!!
Tak to je.... Kruté! Damon?! Boží!
damona jsem taky nečekala skvělé
podle názvu sem věděla jak to dopadne, ale ty si mě šokovala!!! skvělé!!
skvely...to jsem necekala
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!