Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Skutočná láska?


Skutočná láska?Čo keby boli Edward a Bella normálni ľudia v rovnakej dobe? Bez upírov? A Bella ho miluje aj napriek Edwardovej povesti? Ostanú aj naďalej spolu? Ako vyriešia jeden veľký problém? A čo to bude za problém? Toto je moja prvá poviedka, tak dúfam, že sa bude páčiť. Po prečítaní nechajte, prosím, komentár či už kladný, alebo záporný. GA

„Je to veľký záletník, Bella. Hovorí sa o ňom, že je schopný podviesť naraz tri dievčatá. Nič si s ním nezačínaj. Je tu už veľa dievčat so zlomeným srdcom. A to len kvôli nemu,“ dopovedala Angela.

„Ja tomu neverím, ja verím Edwardovi, že ma miluje. A viac klebiet o Edwardovi nechcem ani počuť,“ povedala nervózne Bella.

Bella s Edwardom už chodili skoro pol roka, boli do seba zamilovaní. Aspoň to tak vyzeralo. Edward bol pekný, vysoký s vypracovaným telom. Bol opálený, pokožku mal svetlo čokoládovej farby. Vlasy mal medovo-hnedé. Nosil ich rozkošne rozstrapatené. Jeho modrozelené oči sa vždy usmievali na svet. Bella mu vo všetkom verila. Mala ho veľmi rada aj napriek krátkej dobe sa doňho veľmi rýchlo zamilovala. Angela s Jesicou ju od toho vzťahu už od začiatku odhovárali. Nechceli, aby dopadla ako tie pred ňou, no Bella neverila klebetám, čo kolovali po Forks o Edwardovi. Ona verila jedine jemu, jeho láske a jeho očiam. Pokiaľ sa to nestalo aj jej.

Jedného dňa vychádzala z kníhkupectva. Držiac sa sklenených dverí, takmer jej vypadli knihy zruky! Prekvapenie spôsobil pohľad na Edwarda, ktorý sa prechádzal v parku hneď vedľa kníhkupectva a za ruku držal nejakú blondínku. Belle sa podlomili kolená, keď ich uvidela bozkávať sa. Po lícach jej začali tiecť slzy. Uvedomila si to, čo jej hovorili mnohí pred tým.

„Som len jedna z mnohých. Angela a Jesica mali pravdu,“ zašepkala si pre seba. Zodvihla knihy zo zeme a utekala preč. Nechcela, aby ju Edward uvidel, ako plače.

Večer, keď ležala na posteli s rozčítanou knihou na nohách, zapípal jej mobil. Veľmi sa zľakla. Prišla sms-ka od Edwarda

„Strašne mi chýbaš, prajem ti dobrú noc.“ Bella začala znovu vzlykať. Celú noc nevedela zaspať, no nevládala už ani plakať.

Bolo sedem hodín, keď sa mu rozhodla zavolať. Zdvihol po treťom zazvonení.

„Ahoj láska, ako si sa vyspinkala?“ povedal Edward.

„To takto zdvíhaš telefón každému dievčaťu?“ opýtala sa  Bella.

„Prečo by ich malo byť viac? Veď vieš, že ťa milujem?“ Tak toto už bolo na ňu priveľa.

„Neklam mi, videla som ťa včera s tou blondínkou pri kníhkupectve,“ odmlčala sa Bella. No z opačnej strany telefónu sa nič neozývalo. „Mala som veriť Angele a Jesice. Nemala som si s tebou nič začínať. Je koniec.“ Bella zložila telefón skôr, než stihol odpovedať. Znovu jej tvár zmáčali tiché, slzy plné zúfalstva.

Angela a Jesica našli Bellu ako sa chúli v kúte izby. Mala opuchnuté oči. Behom dňa jej Edward ešte niekoľkokrát volal, no ona nedvíhala. Chcel sa jej ospravedlniť a vysvetliť, čo sa stalo. Bella sa však nezmierila s tým, čo videla. O týždeň nato sa predávkovala tabletkami v parku pred kníhkupectvom. Našiel ju Edward. Prišiel však neskoro. Nemohol jej už pomôcť.

Na pohreb prišli všetci, ktorí ju mali radi. Bol tam aj Edward. Podišiel za Angelou so slovami: „Je mi ľúto, čo sa stalo. Bellu som mal naozaj rád.“

„Choď preč, nemáš tu čo robiť! Toto...“ ukázala Angela na truhlu, „si spôsobil ty!“ Edward odchádzal s bolestným výrazom a slzami v očiach.

Pár rokov nato ho napadol a premenil upír. Doteraz sa nevie zmieriť s Bellinou smrťou. A túto premenu na upíra berie ako trest za to, čo spôsobil Belle, jej rodine a kamarátom.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Skutočná láska?:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!