Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Smrt Edwarda - Zatmění II.

Prom


Smrt Edwarda - Zatmění II.Další povídka ze soutěže "Co by se stalo, kdyby ..." Kniha třetí a autorkou je Kafi

V hlavních rolí:

 

Edward: nenormálně závislý na Belle

Bella: stále si na něco stěžující, více – méně bezvýznamný člověk, dělající problémy

Alice: nakupující vědma ( to znamená, že vidí všechny nový hadříky dřív než přijdou do obchodu)

Jasper: velmi citlivý, vždy se rozbrečí u Titanicu a Narnie: Princ Kaspián

Esme: milující divák telenovel

Carlisle: posedlý zdravotnictvím

Rosalie: upírka trpící narcisismem

Emmett: jediný normální?

 

 

Bella:

 

„Nemám co na sebe!“ stěžovala jsem si pro sebe. Veškeré oblečení, které jsem vlastnila, leželo natažené na posteli : šuplíky a skříně byli prázdné. Zírala jsem do prázdných poliček a přála si, aby se tam objevilo něco vhodného. Moje khaki sukně ležela přes opěradlo houpacího křesla a čekala, až objevím něco, co by k ní sedělo. Něco, v čem budu krásná a dospělá. Něco, co všem hlásá zvláštní příležitost. Moje snaha vycházela na prázdno. Už byl skoro čas jít a já jsem stále měla na sobě oblíbené staré tepláky. Pokud tady nenajdu něco lepšího – a v tuto chvíli tomu nic nenasvědčovalo – absolvuju slavnostní ceremoniál v nich. Zamračila jsem se na hromádku oblečení na posteli. Protivné na tom bylo, že jsem přesně věděla, co bych si vzala na sebe, kdybych to ještě měla – tu ukradenou červenou halenku. Praštila jsem do zdi zdravou rukou.

„ Ten pitomý nenechavý upír!“ zavrčela jsem.

„ Copak jsem provedla?“ zeptala se Alice.

Opírala se nenuceně o rám otevřeného okna, jako kdyby tam stála celou dobu.

„Ťuk ťuk ťuk,“ řekla s širokým úsměvem.

 

Alice:

 

Ježiši co to má na sobě?! To to vzala nějakýmu tulákovi? Ať si Edward říká co chce, až bude Cullenová pojedeme nakupovat.

„ Bylo by vážně tak těžké počkat, až dojdu ke dveřím?“ Bella se na mě dívala s pokřivenou tváří. Hodila jsem ji na postel velkou bílou krabici. Podívala se na ni a pak ji otevřela.

„Ehm, to jsou svatební šaty?“ Bella vytáhla krásné bílé šaty a zmateně se na mě dívala.

„ Dobrý postřech Scherlocku. Na žádnej ceremoniál nejdeme. Tak si to obleč, za pět minut a čtyřicet jedna vteřin přijede Edward.“

 

Bella:

 

Alice vyskočila z okna. Znovu jsem si prohlédla šaty.

„ A to si musela vybrat zrovna tyhle? Vždyť nemají žádný krajky!“ zakřičím do tmy. Obleču si je, stejně nemám co jinýho na sebe a pak už čekám na Edwarda.

„ Bello, pojď sem prosím, musím ti něco říct.“ To už na mě volá Charlie z kuchyně. Seběhnu dolu po schodech na vysokých podpatcích a najednou KŘUP ulomí se mi podpatek a já letím salta ze schodů.

„ Ale no tak Bello, neválej se tady jako pytel brambor“ vynadá mi Charlie. Sundám si boty a postavím se na bosé nohy.

„Představ si, dneska jsme si do strážnice pořídili nový trezor! Kód jsou samé pětky, ale v rámci utajení ti neřeknu v jakém pořadí“ řekne mi Charlie pyšně. Protočím očima vzhůru.

„Tati, já teď nemám čas, to je všechno co si mi chtěl?“

„Jo Bells“ podívá se na mě poněkud zklamaně: „nevíš, kolik je hodin?“ Podívám se na mobil od Edwarda a odpovím: „ za pět minut bude pět hodin“

„ To mě nezajímá, já chci vědět kolik je teď.“  Dcera policajta to má někdy težký. Venku uslyším zakvíjet kola a tak běžím otevřít. Ze stříbrného auta vychází Edward ve smokingu.

„ Edwarde, nemám boty, tak mě dones do auta.“

„ Ano lásko.“ Políbí mě na čelo a vezme do náruče. Celou cestu povídá něco o hudbě a o tom co celej den dělal. Nevydržela jsem ty jeho kecy a začala si zpívat:

„ Běhal tygr za tygřicí, sliboval ji lásku vřící, teď z toho má těžkou hlavu, tygřice je v jiném stavu.“ Edward ztichl a po chvíli si začal zpívat semnou. Naštěstí jsme už byli u velké vily Cullenu. Alice mi otevřela dveře a nasadila mi nové boty. Všichni byli v bílé, nebo černé barvě, jen Rosalie měla růžové šaty. Podívala jsem se na ni nechápavým pohledem a ona ho zaregistrovala.

„ Čemu se divíš? Přece jen růžová to může být.“ Opáčí mi Rosalie.

 

Jacob:

 

Co si ta pijavice vlastně myslí?! Poslat mi svatební oznámení v den svatby. Zrychlil jsem a s mojí srstí si zahrával vítr. Když začnu cítit smrdutý pach krvežíznivců, přeměním se na člověka.  Nasadím si krátké ryfle a běžím k Belle. Nedívám se kam jdu a najednou šlápnu bosou nohou do ho*na. Sakra. No nic jdu dál. Všichni už stojí před oltářem. Necítím jen pijavice. Podívám se pořádně a uvidím Hannah Montanu, Spidermana, Hulka, Halinu Pavlovskou a pak toho nejkrásnějšího člověka. Celý svět se semnou zatočí,podlamují se mi kolena (doslova)  a já se soustředím jen na tu jednu osůbku. Dívám se, a přitom jdu nejistě k ní, té osobě. Krásné hnědé vlasy, nejkránější úsměv a tělo boha.

„Tvé jméno?” Zeptám se.

„ Zohan.”

 

Edward:

 

„Co tady děláš psisko? Proč nám tady obtěžuješ kněze? “ Zohan se vzpatuje první a zeptá se: „budete spolu žít navěky a nikdy se nerozejdete, dokud vás Bůh nerozdělí?”

„Ano.” Odpovím.

„ Ano, jinak změním víru, slibuji.“ Odpoví Bella.

„ Tak a jste manželé, humus pro tě, humus pro tě a pro mě.“ Zohan nás pokape svěcenou vodou a pak se vášnivě začne líbat s Jacobem. Já políbím Bellu, ale dávám si pozor. Ona je táák kráásná a teď už je moje, jen moje. Můj milášek.

 

Bella:

 

Konečně se mi podaří dostat se z Edwardova obětí. Rozhlédnu se kolem. Halina běží ke švédskému stolu, Spiderman diskutuje s Hulkem a Hannah se chystá na koncert ve Forks. To mě nenapadlo, že by moje svatba mohla být tak nudná. Aspoň že se Jacob baví.

„ Nechtěj abych se naštval, není to hezký pohled a mám druhou osobnost kterou nedokážu ovládat. Hůůááá.“ Hulk zezelenal a celé jeho tělo se zvětšilo. Odhodil Spidermana daleko do lesů a řítil se na podium Hannah Montany. Ubohá blondýna ležela pod troskama železa a dřeva. Všichni, i já jako poslední, jsme k ní přiběhli, aby nám dala poslední sbohem.

„ Sbohem mí milý fanoušci a nezapomeňte přijet na tábor Hannah Montany, léto s Hannah Montanou.“ Rosalie k ní běžela, zvedla ji hlavu a Hanně spadla bloňďatá paruka.

„ Ó můj bože“ vykřikne Rosalie „ Hannah Montana je ve skutečnosti Miley Cyrus.“

„ Hej Rose, víš jak v neděli rozesmát blondýnku? Řekneš ji vtip ve středu.“ Řekne Jake a přitom se drží Zohana za ruce. Všichni se začnou smát, jen Rosalie a Halina přemýšlí, jak to myslel.

 

Alice:

 

Vidím to. Vidím to jasně. Do Tesca přivezou nové oblečení už tuto neděli. Skvěle načasováno. Mám málo triček, jen dvě šatny !!

 

Neurčitá osoba ( vypravěč) :

 

Všichni slaví po svém. Rosalie se prohlíží v zrcátku, Esme se šla dívat na Zoro,meč a růže, Carlisle šel pronásledovat Hulka, aby zjístil jakou má krevní skupinu, Emmett si hraje se sirkami, Alice zkouší nové rifle pro Jaspera, Jasper pláče kvůli Alici, Edward je stále s Bellou, Zohan stříhá vlasy Jacobovi,Halina je opět u švédského stolu, Spiderman už se mezitím stačil vrátit z nečekané cesty. Z nenadání se objeví Chuck Norris. Nemusí přemýšlet o tom, co se děje, on to ví. Edward na Chucka začne žárlit, ale Chuck je rychlejší a postřelí Edwarda svojí speciální zbraní na upíry. Edward dostane ránu přímo do mrtvého srdce.

„ Bello, slib mi, že se postaráš o moje rybyčky.“

„ Edwarde, ty nemáš žádné rybyčky.“ Bella se zadívá do jeho zlatých očí. Edward z posledních sil Belle vrazí a řekne: „ Takhle o mých rybyčkách už nikdy nemluv.“ Edward naposledy vydechne a všichni žijí šťastně, dokud ... dokud jim to dovolí Chuck Norris.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Smrt Edwarda - Zatmění II.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!