Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Srdce z ledu taje


Srdce z ledu tajeJill je dívka, které zemřeli všichni příbuzní. Rozhodla se tedy jít do Volterry, kde je největší úmrtnost turistů. Narazí tam ale na na něco zvláštního... Tato povídka byla jen blesková myšlenka, která mi prolétla hlavou. Mohla bych napsat pokračování, jestli budete chtít.

Prosím, pusťte si k tomu hudbu a přehrávejte si ji pořád dokola: ZDE


 

Volterra je překrásné město. Tak velkolepé a staré. Procházela jsem se zdmi tohoto města, když vtom jsem potkala jednu ženu. Oči měla rudé a rty také. Přívětivě se na mě usmála.

„Nechtěla by sis prohlédnout hrad?“ zeptala se přátelsky. Přikývla jsem. Hrad musí být také velkolepý. I když mě trochu děsily ty rudé oči, šla jsem. Třeba má kontaktní čočky. A má je rudé, aby jí ladily ke rtům. Ano, tak to určitě je.

Vešla jsem do hradu spolu s dalšími turisty. Měli foťáky a fotili si téměř všechno. Šli jsme temnou uličkou. Vypadalo to jako kanál. Všude bylo vlhko a já už začínala mít strach. Všechno bylo tak malé, tak úzké. Vyvolávalo to klaustrofobický pocit. Ale průvodčí vypadala spokojeně, takže je všechno v naprostém pořádku. Najednou mi na rameno poklepala nějaká starší žena a řekla něco neznámým jazykem.

„Promiňte, ale já vám nerozumím,“ odpověděla jsem jí a pokračovala dál v cestě. Ta žena stále něco mumlala, v ruce svírala kříž a vypadala vážně vyděšeně. Popošla jsem trochu dopředu, abych nemusela poslouchat její mluvení.

Došli jsme do obrovského sálu, kde bylo plno lidí s úplně stejnýma očima, jako měla průvodčí. Jeden z nich seděl na dřevěném trůnu. Postavil se.

„Vítejte ve Volteře,“ přivítal nás. Většina lidí nadšeně přikývla. Já ne. Začínalo na tom být něco divného. Přivřela jsem oči a zkoumavě si to tu měřila. Když se ten chlap na trůnu objevil před malým dítětem a kousl jej do krku, věděla jsem, že to nejsou lidi, ale upíři.

Dnes zemřu, stále jsem si říkala. Ale chci pocítit před smrtí i něco jiného. Trochu štěstí. Nasadila jsem si mp4 a pustila si hudbu – River Flows In You, kterou hrál na klavír Yiruma. Potom jsem se začínala oddávat smrti a přemýšlela, jaké to vlastně je.

Přede mnou se objevil nádherný muž. Určitě neměl víc než osmnáct. I když, určitě měl, protože už žije nějakých pár set let. Odfrkla jsem si, ale zavřela jsem oči a dál poslouchala hudbu. Když mě chce zabít, alespoň uslyším něco krásného.

„Co to posloucháš?“ zeptal se mě. Smutně jsem se na něho podívala. Měl rudé oči a byl prostě nádherný.

„River Flows In You,“ odpověděla jsem tiše a podala mu mp4. Nasadil si sluchátka. Chvíli byl zticha, ale pak mi řekl: „To je nádherná hudba."

„Ano, poslední hudba před smrtí,“ zašeptala jsem. „A ty budeš poslední tvář, kterou uvidím. Mám štěstí, že jsi to zrovna ty. Tak krásná...“ pořád jsem šeptala a hleděla na jeho perfektní obličej.

„Můžu mít poslední přání?“ zeptala jsem se zoufale a podívala se do jeho rudých očí. Pomalu přikývl.

„Políbíš mě?“ Vím, že je to troufalé, ale prostě jsem musela okusit ty jeho dokonalé rty. Pohladil mě po tváří, vzal můj obličej do svých chladných rukou a políbil mě. Myslela jsem, že hned přestane, ale on mě líbal dál a ještě si mě k sobě přitáhl. Dala jsem mu ruce kolem krku a polibky opětovala. Potom jsem se odtáhla.

„Tak rychle, chci to už mít za sebou,“ řekla jsem netrpělivě a odrhnula si vlasy z krku. Nastavila jsem mu krk a silou zavřela oči. Čekala jsem. Když se nic nestalo, otevřela jsem oči. Jeho ústa byly u mého krku, ale na nic víc se nezmohl. „No tak,“ šeptla jsem znovu netrpělivě.

„Proč chceš tolik umřít?“ zašeptal mi do ucha.

„Nic mě tu nedrží. Všichni mí blízcí zemřeli. Vydala jsem se sem, protože tu umírá tolik turistů a já chtěla být jedním z nich. Teď už vím, proč. Pospěš si,“ nabádala jsem ho.

Tak tady asi nepochodím, pomyslela jsem si. Odtáhla jsem svůj krk a řekla.

„Tak fajn, můžu o to požádat někoho z dalších.“

„Ne,“ odpověděl rázně.

„Pak odejdu a najmu si nájemného vraha – na sebe,“ odvětila jsem chladně a chystala se odejít. On mě ale chytl za zápěstí a přitáhl si mě k sobě. Jeho ruka mě chytla za pas a on mě znovu políbil. Nechápala jsem, proč to dělá, ale i tak jsem mu je opětovala.

„Aro,“ zvolal jméno toho upíra. „Necháš ji žít?“

„Ne,“ odpověděl chladně. „Ne, ale můžu z ní udělat upírku, jestli tedy chce.“

Upírku? Fajn, stejně mě tu nic nedrží. A když jsem se zahleděla znovu do jeho obličeje, nemohla jsme odmítnout.

„Ano,“ zašeptala jsem. Aro mu pokynul. Udělá to on, určitě.

„Udělám to já...“ přitáhl si svá ústa k mému krku. „A mimochodem, jsem Demetri,“ řekl a pak se zakousl. Vydala jsem ohromný jek. Potom jsem zavřela ústa a tlačila zuby k sobě. Nechtěla jsem křičet. Potom přestal a někam mě odnesl. Ucítila jsem teplo a pohodlnost postele, kde jsem se svíjela a snažila se nekřičet. Ten oheň ve mně se šířil dál a napadal mé srdce. To splašeně bilo. Nevím, jak dlouho jsem tam ležela, ale srdce vydalo další dva rychlé údery a potom jeden tichý, poslední. A konec.

Jeden život končí, druhý začíná.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Srdce z ledu taje:

 1 2   Další »
14. nicki
29.08.2011 [10:03]

..a kde je to pokračování? Emoticon Emoticon

13. Eibie
25.08.2011 [12:22]

EibiePekné. Napísala som niečo podobné, no ešte to nie je publikované. Mám rada romantické príbehy. A hlavne tie s POKRAČOVANÍM. Emoticon

12. Christine_Daae
10.08.2011 [14:03]

velmi pekne, a pokracovanie musi byt urcite Emoticon Emoticon Emoticon

11. Cora
08.08.2011 [15:19]

CoraJo a jinak určitě chci pokráčko Emoticon

10. Funny1
08.08.2011 [13:34]

Funny1Pokračuj Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.08.2011 [11:23]

hanculin98 Emoticon Pokaračování!!! Emoticon

8. nicki
08.08.2011 [9:09]

p.s.: prosím pokračování! Emoticon
p.p.s.: ten demetri se ale nezdá. Emoticon

7. nicki
08.08.2011 [8:58]

některý okamžiky docela hezký a romantický, když opomenu, že v tu chvíli kolem probíhaly jatka. Emoticon je tam pár nelogickejch míst, ale jinak je to vcelku pěkný. písnička je hezká. :-)

6. THe
07.08.2011 [20:14]

THeJá myslela, že je to Alec. Emoticon Emoticon Mohlas to víc rozvinout, ale já mám co říkat. Krásné! Emoticon

5. barcza
07.08.2011 [20:09]

Namet moc krasny. Jen trosku uspechane. Libilo by se mi vic "omacky okolo" :)

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!