Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Herci

Charlie Bewley <3


NEWS

Fotky Jacksona z koncertů

Fotky Jacksona z koncertůNašla jsem na netu pár krásných fotek Jacksona z různých koncertů 100 Monkeys.
Tak se pokochejte. :)

NEWS

Outtakes of Robert Pattinson

Outtakes of Robert PattinsonNejaké nové outtakes z Robovho photoshootu. Posúďte samy, či sa vám páči... Toto nie je moja šálka kávy... :)

NEWS

Outtakes of Dakota Fanning

Outtakes of Dakota FanningOuttakes Dakoty Fanning z photo shootu Marie Claire 2010. Podľa mňa sú super. Enjoy!

NEWS

Alex Meraz slaví

Alex Meraz slavíKdopak dneska slaví? Alex Meraz!

NEWS

The 2011 People's Choice Awards

The 2011 People's Choice AwardsZatmění bylo na People's Choice Awards velmi úspěšné, stejně tak jako naši oblíbení herci.
Tady je pár fotek z udílení cen. :)

NEWS

Ashley Green v ruskom Cosmopolitane

Ashley Green v ruskom CosmopolitaneNa internete som našla fotečku Ashley Greene, ktorá sa objavila na obálke časopisu Cosmopolitan v Rusku. Škoda, že je len jedna, no podľa mňa Ash vyzerá všade úžasne. Enjoy. :)

NEWS

Jackson Rathbone pre Zooey magazine

Jackson Rathbone pre Zooey magazineNové fotečky, ktoré Jackson nafotil pre časopis Zooey. Jediné, čo k tomu môžem dodať je, že ten chlap je nenormálne sexi. :) Enjoy!

NEWS

Jackson Rathbone slaví!

Jackson Rathbone slaví!Dnes (21. 12.) to je již 26 let od té doby, co se nám narodil filmový Jasper.

NEWS

Xavier Samuel (Riley) slaví!

Xavier Samuel (Riley) slaví!Xavier Samuel má dnes 27 let!

NEWS

Peter Facinelli na premiéře Black Swan (30. 11.)

Peter Facinelli na premiéře Black Swan (30. 11.)Peter Facinelli na premiéře Black Swan.

« Předchozí  1 ... 15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25 ... 63   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!