Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Herci

somač


 

Vypadá přesně jako...

Vypadá přesně jako...Na stránkách TotallyLooksLike.com jsem našla celkem povedené srovnání fotek herců z Twilight ságy.

NEWS

Kellan Lutz - Od fotografů do posilovny

Kellan Lutz - Od fotografů do posilovnyNa Kellanových stránkách jsem zase našla fotky, o které vás nemůžu ochudit. Přibylo jich hodně, takže jsem se rozhodla dva photoshoty seskupit do jednoho. Kellan se nejdřív vystavoval hledáčkům kamery, ale pak si došel i do posilovny. Pokochejte se.

NEWS

New outtakes of Robert Pattinson from TV Week shoot

New outtakes of Robert Pattinson from TV Week shootNašla jsem nějaké nové fotky z pohotoshootu Roba pro TV Week. Užijte si je.:)

NEWS

New foto Kristen Stewart

New foto Kristen StewartFotky Kristen Stewart.

NEWS

Ashley Greene fotky

Ashley Greene fotkyNašla jsem na netu starší fotky Ashley v šatech. Opravdu jí to tam sluší.

NEWS

Dneska slaví Bill Condon!

Dneska slaví Bill Condon!Dneska slaví Bill Condon!

NEWS

The Scream Awards 2010

The Scream Awards 2010Vyhlášení výsledků cen The Scream Awards

NEWS

Aldo Quintino jako Nahuel

Aldo Quintino jako NahuelTady máte dalšího poloupíra.

NEWS

Kristen Stewart v The Tonight Show

Kristen Stewart v The Tonight ShowNašla jsem pár nových fotek Kristen a video k tomu... :-)

NEWS

2011 Robert Pattinson calendar

2011 Robert Pattinson calendar Pár fotek z kalendáře Roba na rok 2011. :)

« Předchozí  1 ... 17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27 ... 63   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!