Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Herci

dfafa


NEWS

Dakota Fanning Outtakes from Flare Magazine

Dakota Fanning Outtakes from Flare MagazineDakota a její fotky pro časopis Flare. Zdají se mi celkem povedené, co vám?

 

Twilight bábo

Twilight bábo Tak tu sú nejaké tie fotky, ktoré ma naozaj dojali. Ale veď, posúďte sami.

NEWS

Ashley and Lipton

Ashley and LiptonAshley spolu s Peggy Lipton v pár zaujímavých fotkách.

NEWS

Ashley Greene - Photoshoot

Ashley Greene - PhotoshootLen tak som sa nudila a našla som nejaké fotky Ashley Greene... Dúfam, že to tu ešte nebolo =D.

NEWS

Jackson Rathbone photos from TIFF

Jackson Rathbone photos from TIFFPár Jacksonových fotiek z TIFF-u (Toronto International Film Festival - Medzinárodný filmový festival v Toronte)
Pri pohľade na tieto fotky mi poskakuje srdce a zrýchľuje sa mi pulz... :) Je úžasný, tie hypnotické, zelené oči, krásny úsmev... Čo naňho hovoríte vy?

NEWS

Ashley Greene na New York Fall Fashion Week 2010

Ashley Greene na New York Fall Fashion Week 2010Ashley Greene se ukázala v New Yorku na týdnu módy. Jak se Vám líbí?

NEWS

Fotky Ashley z 2010 MTV Video Music Awards

Fotky Ashley z 2010 MTV Video Music AwardsFotky Ashley Greene z 2010 MTV Video Music Awards.

NEWS

Kellan stavitelem

Kellan stavitelemKellan je dobrovolník v St. Bernard Project.

NEWS

BooBoo Stewart vyráběl mléčné koktejly pro MDA

BooBoo Stewart vyráběl mléčné koktejly pro MDA28. srpna ve Westfield Culver City dělal BooBoo Stewart mléčné koktejly na akci „Millions of Milkshakes″. Účelem akce bylo získat peníze pro nadaci pro lidi postižené svalovou dystrofií ( Muscular Dystrophy Association), kde je BooBoo vyslancem. V celém článku jsou fotky a video. :)

NEWS

Kellan a kliky

Kellan a klikyTak jsem neodolala a tady máte další hromádečku fotek. Prostě jsem je sem nemohla nedat a ochudit vás o ten zážitek. Tohle je pomalu Ninja faktor :D.

« Předchozí  1 ... 18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28 ... 63   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!